head_up Публикувано 16 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2020 Ресийвъра ми е постоянно захранен поради липсата на кабел с плюс на контакт. Някаква идея от къде да го хвана, кой пин на клемореда или някое по-удобно място под волана? По възможност без рязане на кабели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovcho Публикувано 16 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2020 ACC трябва да си вземеш от клемореда под волана. С мултицет ще го хванеш за 1 минута. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skype68 Публикувано 17 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2020 Само, че клемореда не му е под волана, а на таблото, та дали не се и дърпаше таблото малко напреде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 17 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2020 Преди 1 час, skype68 написа: Маха се панелът с уредите или наречения разговорно километраж. Онова, което показва с колко караш, с какви обороти и колко бензин остава до рибния ресторант. Таблото се дърпа ако се сменя радиаторче на парно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovcho Публикувано 17 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2020 1 hour ago, skype68 said: Само, че клемореда не му е под волана, а на таблото, та дали не се и дърпаше таблото малко напреде. Aко не може да познае клемореда, по-добре да не пипа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
head_up Публикувано 18 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2020 Това за клемореда е ясно. И да, мога да го позная, все пак някой неща по електрическата система оправих. А таблото го свалях преди седмици, заради парното. Въпросът беше има ли по-удачно място да хвана този плюс като сваля жабката под волана, някъде там. Би трябвало този плюс да отива на някаква точка, от където да захранва релетата (някой от тях) при контакт. До колкото съм чел тоя клеморед е доста чуплив и ми се щеше да не се вързвам директно на него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovcho Публикувано 18 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2020 Еми нали това ти казвам, да проследиш кой кабел тръгва от там и да видиш къде влиза в релетата. Най-лесно е да ти кажа "връзвай на жълто черния" което ще е вярно в 95% случаите, ама трябва да се провери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 18 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2020 Точно така. Черен с жълто е 15А(аксесоарен плюс), чисто черен е 15(плюс през контакт, който не спира на положение "стартер"). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване