Zhivko1 Публикувано 18 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2020 Здравейте на всички. Тъй като обмислям покупка на audi A6 2012 3.0 tfsi кой двигател да е по-добър от към разход и по-нататък лек тунинг. Кое е по-добрия мотор supercharger 310 или тази https://mobile.bg/11602869737710240 която е 333 коня и не съм сигурен какъв двигател е , защото пише ,че 333 коня започват от 2014 . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 19 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2020 От тези двигатели няма такъв с "добър" разход. Трябва да си психически готов за 15/100 и 100 октана, ама от скъпия... иначе няма смисъл да гледаш такава кола. Тази втората въобще не е 333 коня, бати лъжците... Иначе ако намериш фейс 333 коня за под 30, пиши вземам една веднага... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 19 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2020 Преди 8 часа, Zhivko1 написа: Kой двигател да е по-добър от към разход и по-нататък лек тунинг. Какво ще рече кой двигател като той е само един, или някой лаладжия ти е разквал приказки от 1001 нощ. Виж скоростните кутии са друга бира: за Европа S-tronic за Америка Типтроник (хидротрансформатор с 8 степени от ZF). Иначе малко по-сериозно 3.0TFSI с чарджъра има две генерации и това е след 2018-та някъде 3.0TFSI става с турбина и към момента вече Ауди нямат мотори с чарджър. Gen 2 носи по-малко на тунек ама пък има два реда дюзи и теоретично не би трябвало да има драми с нагар по клапание. Gen 2 се слага от 2015-та някъде (може и да греша за точната година, но разликите между Gen1 и Gen2 са очеизвадни). Та щом гледаш 2012-та там е само Gen. 1 без значение колко коня са го писали моторът е един и същ. Фейсова за 30к може ама не и в лева. И още няколко жокера както ти каза и @zhelyazA6 този мотор харчи доволно особенно в града е извън ако се настъпва иначе поне в 4F извънградското е около около 10 Отделно обслужването му от до може да варира сериозно разбирай +- 1-2 бона според зависи от сервиза и нещата които изскочат за смяна. От друга страна след еди ремап колата става неузнаваема кажи речи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zhivko1 Публикувано 19 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2020 А нещо да ми препоръчате 2012 до 26-27к да върви много и да не харчи много 😀? Защото гледам тези а6-ци са евтини ,а не предполагах че ще харчат 20/100. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 19 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2020 преди 57 минути, P_PETKOV написа: Какво ще рече кой двигател като той е само един, или някой лаладжия ти е разквал приказки от 1001 нощ. Виж скоростните кутии са друга бира: за Европа S-tronic за Америка Типтроник (хидротрансформатор с 8 степени от ZF). Иначе малко по-сериозно 3.0TFSI с чарджъра има две генерации и това е след 2018-та някъде 3.0TFSI става с турбина и към момента вече Ауди нямат мотори с чарджър. Gen 2 носи по-малко на тунек ама пък има два реда дюзи и теоретично не би трябвало да има драми с нагар по клапание. Gen 2 се слага от 2015-та някъде (може и да греша за точната година, но разликите между Gen1 и Gen2 са очеизвадни). Та щом гледаш 2012-та там е само Gen. 1 без значение колко коня са го писали моторът е един и същ. Фейсова за 30к може ама не и в лева. И още няколко жокера както ти каза и @zhelyazA6 този мотор харчи доволно особенно в града е извън ако се настъпва иначе поне в 4F извънградското е около около 10 Отделно обслужването му от до може да варира сериозно разбирай +- 1-2 бона според зависи от сервиза и нещата които изскочат за смяна. От друга страна след еди ремап колата става неузнаваема кажи речи Мисля че втората генерация се произвежда след 10.2014. Кодовете на моторите са CREC,CRED. Преди това (ген1) са CGWC,CMUA,CGXC,CTUB. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pampo Публикувано 19 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2020 Върви много и харчи малко не е ли рекламата за дизел? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zhivko1 Публикувано 19 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2020 Казвам малко 10 -12 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 19 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2020 10-12 харчи при добри градски условия 3.0 TDI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Superunknown Публикувано 19 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2020 И трябва да е спускане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 19 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2020 Преди 3 часа, Zhivko1 написа: А нещо да ми препоръчате 2012 до 26-27к да върви много и да не харчи много 😀? Защото гледам тези а6-ци са евтини ,а не предполагах че ще харчат 20/100. 3.0 битди или 535д. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 19 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2020 (Редактирано) Преди 5 часа, Zhivko1 написа: А нещо да ми препоръчате 2012 до 26-27к да върви много и да не харчи много 😀? Защото гледам тези а6-ци са евтини ,а не предполагах че ще харчат 20/100. 20/100 харчи в града и то като се настъпва. С нормално каране е около 15/100 градско ... ама кола над 400 коня и да гледаш колко гори градско WTF, но хора всякакви. Щом се търси кола дето с лекота минава 400 коня с един ремап и да харчи като 2.0TDI докато върви надолу без газ п.с. Ако си мислиш, че пък 3.0BiTDI няма потенциални драми ... отделно, че май такива няма в този бюджет, ама може и да греша. Дали ще е 3.0TFSI или 3.0BiTDI дисковете и накладките им не са по 100 лв, гумите и те така ... изобщо само купуване на колата е лесната част после си трябва добър доход Макар и гонещи 10 години поддръжката/ремонтите са си цифра. Също така има мегдан и за наливане на пари в засилване ... и т.н. Иначе 2012-та А6 с 3.0TFSI адекватната цена е около 22к (говоря за коли внос от Америка) за 27к трябва да е топ. Успех с избора и намирането на много вървяща и същевременно малко харчеща каляска Преди 5 часа, crazy driver написа: Кодовете на моторите са CREC,CRED. Преди това (ген1) са CGWC,CMUA,CGXC,CTUB. Да CREC и CRED са Gen 2 3.0ТFSI ама в този случай това няма значение Редактирано 19 Ноември 2020 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Superunknown Публикувано 19 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2020 5 hours ago, Zhivko1 said: А нещо да ми препоръчате 2012 до 26-27к да върви много и да не харчи много 😀? Защото гледам тези а6-ци са евтини ,а не предполагах че ще харчат 20/100. 2.0tdi. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zhivko1 Публикувано 19 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2020 3.0 tdi колко да харчи 14 15 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 19 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2020 (Редактирано) В тия години и тоя бюджет,която върви добре спрямо разхода е 3,0тди 245кс. Редактирано 19 Ноември 2020 от МИТАКА1654 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 19 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2020 3.0 TDI градско харчи 10-13 - зависи от крака, сезона, града, големината на джантите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 19 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2020 (Редактирано) Зависи къде се кара.На мен в село Плевен,не ми е вдигала повече от 9. Редактирано 19 Ноември 2020 от МИТАКА1654 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zhivko1 Публикувано 19 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2020 Аудито от старите доста хора са ми казва ли , че недозавиват и така ли е и от 2012 вече при всички модели това оправено ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 20 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2020 недозавиват на писта и с много висока скорост, иначе си завиват без проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 20 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2020 @Zhivko1 Да,така беше.При 4г вече е доста изчистена тази особеност,в сравнение с по-старите модели.Минах през всички модели а6 и мога да кажа,че 4г вече си завива добре,даже ако е със спортен диф,си презавива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 21 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2020 МИТАКА1654 Има ли комбинация спортен диф в купето на А6 4G със 3.0тфси и 8НР на ZF? На 3.0 биТДИ съм виждал спортен диф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 На 19.11.2020 г. at 1:34, Zhivko1 написа: от към разход и по-нататък лек тунинг. Тези неща не съществуват в едно изречение. Средният разход на моето ,градско в Бургас беше 18/100 за последните 8600км. Като го кара Жената, отива на 20/100. Смесено за последните 11000км е на 14.8. На 20.11.2020 г. at 8:28, OvivO написа: недозавиват на писта и с много висока скорост, Ако колата има спортен диференциал, тези неща са в историята. Особено на писта. Спортният диф мята 85% към задният мост и при нужда 100% от нм на едното задно колело. 2100кг А6 със спортен диф дава 1:10 на Калояново. С моята S4 , която е 1960кг имам 1:12. На 19.11.2020 г. at 11:40, Zhivko1 написа: А нещо да ми препоръчате 2012 до 26-27к да върви много и да не харчи много 😀? Защото гледам тези а6-ци са евтини ,а не предполагах че ще харчат 20/100. Силно се надявам да се шегуваш...........??? Препоръчвам 535Д големият космос с избушени ДПФ/ЕГФ/Вихрови клапи и по-агресивен софт и ще се вдигне сериозно левълът за Бургас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KristiyanVladimirov Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 Аз съм от Бургас и съм с BiTDi на 255/40/r20. За сравнение мога да карам с разход около 9-11 при нормално шофиране. При агресивно отива винаги 15+. Ако искаш хем да вари' хем да не харчи много, еми малко трудно. Няма да си взимаш 2012, а нещо 2007/08 и варианта ти е един както споменава колегата над мен - 535D. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zhivko1 Публикувано 22 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 (Редактирано) Да ама искам по нова кола 2012 ,а 535d е60 не ми харесва Редактирано 23 Ноември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 На 21.11.2020 г. at 14:17, crazy driver написа: Има ли комбинация спортен диф в купето на А6 4G със 3.0тфси и 8НР на ZF? Да имало е, като също така е имало А6 3.0тфси компетишън или нещо такова за Америка при което спортния диф е бил част от пакета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 На 19.11.2020 г. at 11:40, Zhivko1 написа: А нещо да ми препоръчате 2012 до 26-27к да върви много и да не харчи много 😀? Защото гледам тези а6-ци са евтини ,а не предполагах че ще харчат 20/100. При нормално каране разхода ти е под 14, така че не е толкова страшен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване