Jump to content

Вибрация във волана и купето


Tedyy

Recommended Posts

Здраейте,имам б8 2.0тди 143коня с-лайн и имам проблем с тресене във волана при висока скорост.С два комплекта джанти и три комплекта гуми резултата е един и същ.Баланс съм правил на 3 различни места затова изключвам проблема да е от джанта или гума.Четох чужди форуми че проблема е в носачите или по-точно техните тампони,имало си и бюлетин от Ауди за проблема.Моля кажете каква е играта с тия носачи че ми гръмна главата вече.Пак казвам всички варианти вече са проверени и май само носачите останаха,та ако някой знае нещо по въпроса миля да сподели.Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. С нови джанти пробва ли? Защото и а го бих същия. Оказа се, че ориг. алуминиеви джанти на 11г. имат мин. луфт към главината и не може да се центрира добре джанта към главината когато се завиват болтовете и от там проблем. VW лошо са се представили там. Леглото на главината където ляга джантата има 3мм.ръб на който ляга джантата, която отвътре в отвора също има такъв ръб и представяш ли си джантата не ляга на цялата главина, а на тези 2 срещуположни ръба по 3мм. Става дума за малък луфт, който не може да се компенсира с втулка и като тръгне бай майстор да завива болтовете не може да центрира джантата към главината и парите вървят, носачи, маркучи за хидравлика, динамични баланси и незнам си какво още. Гледам, че по форумите са се хванали за главите с Б8.
Можеш да ме провериш с една щанга, вдигаш колата, отвиваш болтовете и отдолу леко надигаш гумата, ако не чуеш леко чукане и движение на джантата в главината си супер, от там се почва преди носачите и мъркуча на хидравликата. Тегава кола е за баланс и сходимост. Задния мост пък трябва да режеш и смениш шарнири за да ти направят сходимост...
А иначе и аз като теб изправях 3джанти и 3 баланса на 2чифта гуми преди да открия моя проблем, сега не тресе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ги проверям много щателно тогава,утре идват нови зимни гуми  и при смяната ще гледам много внимателно и двата чифта джанти 18-летни и 16-зимни.После баланс на новите гуми,проба и пак ще пиша.Благодаря за информацията колега,но ако някой все пак знае играта с носачите нека каже за да знаем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Така,след като сложих новите гуми и ги балансирахме проблемът остана само че ефектът намаля значително(може би заради по-големият профил на гумата 225/55/16 спрямо 245/40/18)която обира вибрацията донякъде.Забравих да спомена в миналите си постове че тзи вибрация е резонансна,с една и съща скорост на равен път се усилва и намалява през няколко секунди имам чувството че цялата кола се тресе не само предницата.Проверих главини,централни отвори,джанти какво ли не,няма никъкви луфтове помежду им.Казвайте какво следва,по принцип от както имам колата не съм минавал на реглаж но всичко по окачването е оригинално и не е пипано тека че мисля че не се е нарушила сходимоста.С летните гуми 245/40/18 резонанса започваше от по-ниски килкометри115-120 сега с зимните 22/55/16 започва към 140 накъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагера на полуоската пред шофьора в ск кутия,има бюлетин по темата май.уплътнява се леглото със шайба и пластини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагера на  полуоската на скоростната кутия е сменен заедно с демфера и съединителя преди една година и стария нямаше хлабавина.Колега adziski лагерите на главините ли визираш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...