Jump to content

Смяна на гарнитура на глава?


ticktock.x

Recommended Posts

Здравейте. В момента съм в търсене на автомобил (засега сме се спрели на Ауди А3), намерихме читаво изглеждаща и спретната А3-ка в нашия град - 1.6 бензин, с газов инжекцион. Цената беше леко завишена спрямо останалите коли втора ръка от същия клас, които се предлагат в момента на пазара, но предположих, че в хода на нещата или ще излезе някакъв ремонт, с който цената ще падне, или колата е пушка и си заслужава парите. Та така, закарахме въпросната кола на сервиз, майсторът спомена единствено за смяна на перката пред собственика, след което в негово отсъствие ни предупреди, че колата няма ръжди, запазена е, ноо... двигателят се е изпържил. 🙁 Точните му думи бяха “смяна на гарнитура на мотора”, което аз разбирам под гарнитура на глава? Спомена цена около 600-700 лв, отделно от тази перка за смяна. Въпросът е, че тези неща не се изговориха пред собственикът и сега, съвсем нормално, той не иска да свали от цената, защото нямало такова нещо според него. 

Както и да е, стана дълга и широка, въпросът ми е според Вас заслужава ли си да я купя тази кола, с оглед това че (според думите на майстора) освен тая гарнитура, всичко по колата било изрядно и стига да се направи този ремонт, колата ще е перфектна. 

Възможно ли е вече да е сдал багажа този двигател? По това, което разбрах, двигателят прегрява и тече голямо количество антифриз... Капакът от вътрешната страна беше опушен.. Иначе на компютърната диагностика не излязоха грешки по двигателя (освен светещият чек, който ми обясниха е заради газовото) 

Моля ви за искрено мнение, благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засилил си се да купиш скъпа за класа си кола, която има още близо 1000лв ремонт в нея и отделно обслужване? На всеки пожелавам такъв купувач.:hilezh: Поне фейслифт ли е или си решил, че ще сменяш и скоростна кутия в последствие?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак да съм се засилил. :D 

Така да се каже в момента събирам опит, Ауди не съм карал досега и не съм запознат специално с техните двигатели, слаби места и т.н.

За мен при евентуална покупка проверката в сервиз се прави в началото, за да отсея скрити дефекти и евентуално бъдещи нерви.

 

Не е фейслифтова, всичко по скоростната кутия е сменяно наскоро - по думите на майстора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не бих купил прегрявана кола колкото и техници да ме увещават, че е перфектна. Иначе 1.6 мотора е прост, елементарен и здрав. С окачването проблеми няма, освен това, което по всяка кола го има, заради нашите пътища. Дроселовите клапи са склонни да правят проблеми, но все пак говорим за над 20-годишен автомобил.

При 1.6 или се подменят болтовете за закрепване на кутията или се сменя цялата кутия. Какво значи "всичко по ск. кутия е сменяно наскоро"? Кутия ли е сменяна, болтове ли...

Обърни внимание на парното дали духа топло, когато гледаш А3. Ако видиш дунапрен зад решетките на духалките или да хвърчи из купето, имай в предвид, че ще сваляш цялото табло, за да поправяш тялото на парното, въпреки, че шанса да попаднеш на такава от собственик е малка, защото това е един от първите ремонти на всяко А3.:hilezh:

 

В момента имам наблюдение над бус с духнала гарнитура заради зверско каране нон-стоп. И неговият мотор уж е перфектен, но собственика е на друго мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми е интересно как майстора докато отвори капака и разбра,че гарнитурата е за смяна?Някой гуру ще дойде.Това,че мотора 1,6 е куцо магаре е отделен въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...