Jump to content

Дебитомер иглата на главата не отваря и не стига гориво до инжекторите,,, и


ganev1971

Recommended Posts

Здравейте колеги,днес ми остана малко време и се занимавах с кораба,та проблема е следния колата си върви на бензин но само когато загрее и прехвърля от газ на бензин , винаги паля на газ което не ме кефи ,след като мине веднъж на бензин няма проблем цял ден си пали на бензин но минат ли 12 часа всичко свършва пак трябва да се пали на газ.Не стига бензин до инжекторите от главата ,до главата бензин бол ,но от там сухо,свалих гофрирания маркуч на дебитомера и повдигнах клапата така иглата се задейства подложих с една отверка ,преди това извадих единия инжектор и дадох на контакт ,яко пръскане кеф голям махнах отверката с която бях подложил да държи клапата и съответно иглата в отворено положение за да пуска гориво към инжекторите и дадох на контакт и нищо пак сухо.Как мога да накарам тази игла да се движи и да си паля на бензин сутрин.Колегата VBI е  написал много хубава тема прочетох я и стигнах до заключението че при мен евентуално не работи потинциометъра който командва клапата и същевременно тази игла която отваря главата.Моля за някакво мнение та да го реша този проблем.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първоначалното палене отговаря старт-дюзата - тя е електрическа и се командва директно от ЕКУ-то на база показания на т-датчика на двигателя. Така, че първо провери т-датчика на двигателя дали е в норма (има сравнителна таблица със стойностите). Старт-дюзата се включва на студен двигател в момента в който завъртиш на стартер и времето за което пуска гориво зависи от текущата температура на двигателя. Ако запалва от раз сутрин на студено и загасва, вече проблема може да не е само в нея, а да е по-комплексен - пада налягането в бензинопроводите при дълъг престой (проблем във възвратния клапан на бензиновата помпа), смуче въздух покрай гофрирания маркуч на инжекциона и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Благодаря за помоща,оказаха се две неща старт дюзата бяха скъсани жичките в куплонга запоих ги и тръгна,запали от раз студена с добри обороти и  без да тресе,но след 7,8 паленета отказа ,започна мерене бобина,датчик на хол изправни датчик дроселова клапа работи,и се наложи да проверим свещите ужас черни като кюмюр,свалих ги почистих ги и отново старт ,запали малко трудно закачихме я на компа и и показа много богата смес ,регулирахме я с шестограмчето за да влезне в стойности препоръчани от програмата на Бош за АСЕ и до там.Ако всичко е наред утре не трябва да имам проблем .Интересува ме също къде се намира датчика на коляновия вал,ако не запали утре да започна от него.Благодаря пледварително.Предстои ми ремонт на средната клапа на парното която не работи,на стъклото и в краката е добе но по средата не духа,прочетох темата която е написана от вас за този проблем и се надявам да се справя .Много добре е описано адмирации..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...