Станьо 82 Публикувано 21 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2020 Здравейте колеги имам Ауди А4 В5 2,5 TDI 150 к. с. 98г., което в последно време ми показва следния проблем: При запалване на колата, след 1-2 секунди губи токовете на таблото и се нулира временния километраж - започва от нула независимо колко километри съм минал преди това. Това не го прави всеки път. Някой знае ли, какво предизвиква този проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 Прегледай бушоните, които отговарят за захранването на таблото дали са здрави и дали има захранване до тях когато таблото прави проблема. Ако с тях всичко е наред ще трябва да сменяш/ремонтираш таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Станьо 82 Публикувано 22 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 Благодаря колега ще проверя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 Акумулатора как е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Станьо 82 Публикувано 23 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2020 нов колиги това което се случва с километража започна да става след като си смених и ми вързаха нова аларма на колата, също така започна да изостава и часовника който и на таблото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2020 (Редактирано) Възможно е тази нова аларма да дърпа доста ток и да ти изтощава акумулатора през нощта. При палене таблото се ресетва защото при почти изтощен акумулатор пада на напрежение е голям. Можеш да измериш тока след като заключиш колата и изчакаш около 5 минути. Тук съм описал как става: Редактирано 23 Ноември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Станьо 82 Публикувано 24 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2020 ще пробвам и това обаче нямам мултиет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 24 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2020 Ами вземи си. За целта и 15 левов мултицет ще ти свърши отлична работа, като този например: цък! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Станьо 82 Публикувано 25 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2020 Добре колега този мултиет не ми е трябвал до сега и не знам как се работи. Може да не е сложно обаче ще се поинтересувам да ми обяснят . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 25 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2020 Отиди при някой еладжия да ти го измери. а не направиш някоя беля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Станьо 82 Публикувано 29 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2020 Споко колега показаха ми как става и го измерих всичко е наред, един маистор ми каза че проблема е от там където са вели постоянния плюс за алармата и ще отида да го види някой ден Кажете ми колеги тогава защо на 4-та и 5-та на 2800 турбото изклча на 6-та на 3100 изключа Колата е AUDI A4 B5 2,5 TDI 150к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 29 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2020 (Редактирано) Преди 1 час, Станьо 82 написа: Кажете ми колеги тогава защо .,.......... Колата е AUDI A4 B5 2,5 TDI 150к.с. Споко колега, ето я причината за всичките ти болки. Настоящи и бАдещи. Редактирано 29 Ноември 2020 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts