petroff.georgi Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 (Редактирано) Здравейте, банда. Нов съм току що регистриран, но се надявам някой да ми обърне внимание. Става дума за един проблем, който ми направи наскоро моето A4 B5 1.8T Аvant фейслифт. Онзи ден го запалих и тръгнах до съседен град, който е на 13 км. След около 300 метра усетих леко прекъсване, но го отдадох на това, че времето е влажно. След това обаче нещата се засилиха. Започна прекъсване, дъднене, което ми заприлича на свещи, кабели или бобина. Малко след като загря колата започна само да прекъсва... Спрях и изключих от скорост, оставих я да работи на тихи обороти и пак се чуваше прекъсвания на моменти. Потеглих и реших да и дам малко газ да видя какво ще стане, изумен от случващото се оборотмера започна да се движи където му е кеф, започна да забива предницата, чуха се нещо като детонации... След това ми светна лампата EPC, колата влезе в авариен режим, нито подаване на газ, нито нищо не можеше да се направи. Изгасих я, след което запалих и така лека полека се прибрах вкъщи. След като я угасих опитах да запаля, но само въртене и се чува едно почукване на реле откъм таблото. На следващия ден я закачих на VCDS и сканирайки ми излезе грешка: 1 Fault Found: 16705 - Engine Speed Sensor (G28) P0321 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent Поръчах датчика на коляновия вал Bosch и го смених. Изчистих грешката след смяната, запалих и реших да направя кръгче, но уви. Ситуацията е същата. Някой ако отдели време и да даде съвет ще бъда благодарен. Поздрави на всички. Редактирано 22 Ноември 2020 от petroff.georgi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 Провери буксата на компютъра, окислява чат-пат. Ако тя е наред можеш да провериш кабелите от компютъра до датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Donvankata Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 Грешката е за датчик на скоростта на колата , виж датчика да не е излязъл от дупката си, а още ли я има тая грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petroff.georgi Публикувано 22 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 Не го знам къде се намира датчика за скоростта. Ако можеш да ми обясниш ще съм благодарен. Нещо прекъсва жестоко, но какво не знам. Когато колата е студена почти не се забелязват проблеми. Загрее ли оптимална температура става интересно... Чудя се дали не е температурния датчик? Дали може да има нещо общо според вас? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 (Редактирано) Преди 2 часа, petroff.georgi написа: Здравейте, банда. 16705 - Engine Speed Sensor (G28) Преди 1 час, Donvankata написа: Грешката е за датчик на скоростта на колата Айде пак прочети, тоя път с някой онлайн преводач. Автора, когато загрее и почнат магариите, облей със студена вода въпросният датчик (не за скорост на автомобила, а за положение колянов вял/скорост на същия). Ако се "успокои" бричката, начи пак сменяш. Виж си свещите. Редактирано 22 Ноември 2020 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petroff.georgi Публикувано 22 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 (Редактирано) Утре ще опитам, че вече ми прегря главата. Благодарско. Редактирано 23 Ноември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Donvankata Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 колега обърках сe и аз с vehicle speed sensor Ако имаш vcds го включи и виж в реално време цилиндрите кой точно прекъсва , така най-точно ще се установи, дали е от бобини кабели свещи или от датчици А за датчика на коляновия вал сложи оригинален втора ръка новите са пълни боклуци Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 (Редактирано) Ако беше прекъсване на цилиндри поради бобини или свещи, щеше да има misfire грешки, а той има само една грешка. Не е и от датчика, след като вече го е сменил. Като се има предвид че и времето е било влажно, най-вероятно е лош контакт на буксата на самия датчик или вода в буксата на компютъра както колегата по-горе вече каза. Редактирано 22 Ноември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 Преди 4 часа, petroff.georgi написа: Поръчах датчика на коляновия вал Bosch и го смених. Изчистих грешката след смяната, запалих и реших да направя кръгче, но уви. Ситуацията е същата. Ситуацията е друга.Отстранил си проблема с датчика на коляновия вал и си запалил двигателя. Сега търси решение за прекъсването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petroff.georgi Публикувано 22 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 (Редактирано) Да, наистина е така. Утре продължавам да търся решението. Ще споделя отново когато има някакъв резултат. Редактирано 23 Ноември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 На първо време комплект свещи ,ако не са сменяни скоро ще има положителен ефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 Все пак не е лошо преди да започнеш каквито и да било ремонти да провериш отново за грешки в компютъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване