Jump to content

Ауди А6 C6 4F 2,4 V6


Recommended Posts

Мнения за конкретния двигател, на конкретната платформа, предимства и недостатъци. 

Колата ще се газифицира. Задължително ще бъде ръчка. Не ме притеснява, това че са бедни от към оборудване. Това е конкретния автомобил, който съм харесал: https://mobile.bg/11605422451407181

 

Някой ако може да помогне прилагам и номера на рамата с проверка:WAUZZZ4F16N117711

 

Колата е внос от Дания. 

Ще ходя да я гледам наживо утре, ако има колега, който да и хвърли едно око около Самоков още по добре. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверена е в CarVertical, но много скромнички данни. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..и гледай хубаво за ръжди, че от Дания и Скандинавските страни, ръждясват в пъти повече от Германия, Австрия и Швейцария.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, iordan0ff said:

Проверена е в CarVertical, но много скромнички данни. 

Нормално, и двата сайта са си един вид измама.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола не е лоша, но на тези километри след покупката трябва да имаш заделени едни 5...6 бона за регистрация, стандартното обслужване, газова,  някоя верижка ако се наложи, готовност за съединител ако не е бил сменян и най-важното дано не е била прегрявана, защото последствията са сериозни. Така за един не малък бюджет получаваш  15 год. кола на почти 300х км. Но въпреки това като цяло купето с този мотор е приятно за каране, тиха кола, с не лоша динамика. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Получаваш една от най-бедно оборудваните А6-ци. Не виждам никакъв смисъл да си купиш А6 ако ще е такава лястовица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеално е шлеп гонещ 2 тона на предно с пътно поведение като на Шкода (масово шкодите са на предно) ... заеви. Ама щом е топ попадение вземай я. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама цената е тънка. Съответно купувачът получава и оборудването за тази цена. Да е гола...колко да е гола, бе вЕрно нЕма нищо, обаче пък другите отпадъци дето имат всичко? И какво толкова имат смислено ? На мен лично в тази кола ми липсва само парктроник, автопилот и топло на седалките. А и синзЪб не е лошо....ма не е толко зор.

А показанията на таблото - 50 лв. са.....баси, била на близо 300К:nixweiss:

 

...аз лично бих гледАл една друга марка циганска мечта с шес' в редица. 

Редактирано от kurty
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.11.2020 г. at 22:04, Marian_Georgiev написа:

Тази кола не е лоша, но на тези километри след покупката трябва да имаш заделени едни 5...6 бона за регистрация, стандартното обслужване, газова,  някоя верижка ако се наложи, готовност за съединител ако не е бил сменян и най-важното дано не е била прегрявана, защото последствията са сериозни. Така за един не малък бюджет получаваш  15 год. кола на почти 300х км. Но въпреки това като цяло купето с този мотор е приятно за каране, тиха кола, с не лоша динамика. 

Бра0 колега...топ си :flehan: 5-6 бона...Иначе го има и другия вариант,нашива се 8-9 К за 3ка дизел  със супер МНОГО екстри,и след месец два се започва...дюзи...скорости...моторче на турбото-турбо...вихрови клапи...вериги...и още 1000 проблема...Само тука питаш за кола с малък мотор и веднага поне 10 човека ти казват колко си скъсан и проЗ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, sunshai написа:

Бра0 колега...топ си :flehan: 5-6 бона.......

 

Е колко са, смятай ги (ти поне си имал такава): регистрация (~600...700), стандартното обслужване (~1000), газова (~1800),  някоя верижка ако се наложи (~2....3000), готовност за съединител (700...800...тук незнам точно) ако не е сменян.....ABS ..... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което изписа важи за всяка ново закупена кола и по тази логика не трябва да се купува нищо защото трябва да се дават пари за регистрация, обслужване, газова уредба. Сега вериги и съединител са консумативи, които си имат своя пробег, АБС също има във всяка кола така, че не виждам причина тези неща да го откажат да си купи колата ако е в добро състояние за годините си.

 

Който не може да си позволи разходите по обслужване, каско и т.н. минава на по-евтина марка и това е ...

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е доста прилична, карана е основно извънградско и захабяването като за кола на 270 000км, спокойно може да се превърти за 170 000 :D, няма тропачи звуци, двигателя работи равномерно без странни звуци на топло и студено, окачването също е здраво. Не забелязах ръжди при огледа, нито интервенции като бояджийски, тенекеджийски и всякакви други не оригинални такива. Като цяло много оригинална кола.  Просто за момента изчаквам, няколко седмици понеже скоро ще вкарат Италианка със същите параметри, но с Quattro и искам да я погледна преди да избера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...