скутера Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 здравейте колатами като вдине 140 км забива и влиза в авариен режим и турбото изключва при закачане на комп след забиването показва p1551контролната граница е надвишена сменихме клапан н75 не се оправя мап сензор сменен не се оправя дибитомер сменен не се оправя от какво може да е проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 от запетайките... кажи поне каква е колата, с кой двигател? маф сензор и дебитомер са едно и също. а за мап сензор лично аз не съм чувал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 С променлива геометрия ли е турбото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
скутера Публикувано 23 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2020 имам предвид датчика който е на мъркуча след кулера с променлива геометрия е двигателя е 1.9 тди 110 к.с афн Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 24 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2020 Да не е заседнала геометрията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
скутера Публикувано 24 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2020 (Редактирано) Ами до 140км няма проблеми ускорява и върви ако е за седнала така ли ще е Редактирано 24 Ноември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 25 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2020 Проверете я в движение какво налягане прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
скутера Публикувано 26 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2020 тук в казанлък няма кой знае какви майстори закачат и не знаят какви стойности трябва да показва интересно ми е от турбината ли идва проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 26 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2020 Обикновено....ДА Сега почвай да ровиш, как се чисти геометрия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 26 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2020 Прегледай турбината , почистване на геометрия и проверка на актуатора и катализатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
скутера Публикувано 26 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2020 като се закачи на комп показва тази грешка... p1557 контролната граница е надвишена.. товаго показва след като вдигне 140 и забие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 26 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2020 Това стана ясно още с първият пост. Четеш ли, какво се пише и съветва след това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
скутера Публикувано 27 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2020 Да съгласен съм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 28 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2020 Не помня на кой канал на ваг кома се правеше диагностиката, но там показва колко трябва да е и колко е. Това се прави в движение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 29 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2020 Лого на 3 8 и 11 канал. После на 3 10 и 11. В движение на 100 процентА педала на газта на 3 и 4 скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
скутера Публикувано 30 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 геометрията я изчистиха също забива мръднаха болчето за реглаж на актуатора и прави каквото си иска сега немога да го върна след като е поставена на колата луда работа може би ще сменям турбото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 1 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2020 Акутатора се настроива само на стенд или майстор който много разбира в движение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
скутера Публикувано 9 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2020 здравейте смених и турбото и пак забива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 9 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2020 Здравей Занеси я на ремап Чао Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
скутера Публикувано 9 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2020 какво е това диагностика ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 9 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2020 Да и махнат некадърния чип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
скутера Публикувано 9 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2020 тя не е чипосана или за нещо друго става въпрос Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
скутера Публикувано 20 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2020 здравейте искам да попитам имали значение как се слага пръстена който задвижва геометрията може ли да се обърка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 20 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2020 Забрави как си го демонтирал ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
скутера Публикувано 20 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2020 ами даааа не направих никакъв белег има ли значение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване