audi+ Публикувано 20 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2020 Трудно може да го сгрешиш .Трябва да провериш лопатките преди да го затвориш https://www.youtube.com/watch?v=jzJYVRup2nc Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
скутера Публикувано 20 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2020 мерси колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanrai Публикувано 28 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2020 здравейте. да не пускам нова тема ще пиша тук. Двигателя ми е същия 110кс не влиза в авариен режим, но във високите когато натисна газта додолу няма ряз и затъва всякаш. На диагностика на 8,10,11 канал по всичко личи че е дебитомер. да, ама не. и с нов и със стар работещ пак са ниски показателите на дебитомера . ще кача и лог файл. Някви идеи? LOG-01-008-010-011.CSV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 3 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2021 Да дебитомера не прави нужните единици. Но той е свързан с горивото и турбото. Може еку-то да го реже. Като няма достатъчно гориво съответно няма турбо надув и въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanrai Публикувано 3 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2021 Това е разковничето. Компа реже горивото и от там идват ниски стойностите или понеже стойностите са ниски компа намаля горивото. Какво друго влиае на стойностите на дебитомера. ЕГРа е затапен с пластини. Сменен е и клапана за картерна вентилация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 3 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2021 Преди 2 часа, vanrai написа: Компа реже горивото и от там идват ниски стойностите или понеже стойностите са ниски компа намаля горивото. Е, то или ще изгрее или няма... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanrai Публикувано 3 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2021 така е 😀. това което се опитвам да разбера от какво идват тези ниски стойности на дебитомера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 3 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2021 Виж мапа какво показва,ако показва ниски стойности нема кой да надуе . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanrai Публикувано 3 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2021 (Редактирано) преди 11 минути, buzzi написа: направих няколко лога и турбото си надива и държи налягане нормално. по нагоре в поста качих и лог файл. на мен поне ми изглежда нормално налягането Редактирано 3 Януари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 3 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2021 (Редактирано) Дай лог и на 3,8 и 11 канал. На 1, 3 и 10 канал. Редактирано 3 Януари 2021 от bobitur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanrai Публикувано 3 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2021 ето ги: LOG-01-001-003-010.CSV LOG-01-003-008-011.CSV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 5 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2021 Така с телефона трудно ги разчитам. Ако не ти е проблем конвертирай ги в Ексел формат. И ги постни като снимки. На пръв поглед горивото с покачване на оборотите оставя същото с 3000 оборота около 40мг. На 3300 също. Въпроса е еку- то ли го реже или помпата не смогва. Или запушени маркучи, цедка или филтър. Защо не пробваш с една бутилка двата маркуча гориво да илиминираш филтрите и резервоара като проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanrai Публикувано 5 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2021 (Редактирано) Редактирано 6 Януари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 6 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2021 (Редактирано) Както се вижда не достига гориво. До 2700 оборота гориво има и от там турбо и дебитомер са в нормите. В един момент пренадува, но н75 го коригира. След 3000 оборота еку-то иска 1.948 налягане, но турбото не ги достига, хем че н75 отваря повече не достига искането налягане. Може и да има пропуск от турбо надува, но е много малък и трудно ще го хванеш. След 3000 оборота горивото пада, което не трябва да е така и от там дебитомер и турбо с по-ниски показатели. Изчисти цедката в резервоара и продухай с компресор входящия маркуч, но задължително махни капачката на резервоара когато го правиш. Ако не се оправи търси проблема в помпа или дюзи. Редактирано 6 Януари 2021 от bobitur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanrai Публикувано 6 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2021 (Редактирано) ок, мерси за съвета. ще направя ревизия на горивната система до резервара и в него и дано се оправи. Редактирано 7 Януари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване