Jump to content

турбото пренадува


скутера

Recommended Posts

здравейте. да не пускам нова тема ще пиша тук. Двигателя ми е същия 110кс не влиза в авариен режим, но във високите когато натисна газта додолу няма ряз и затъва всякаш. На диагностика на 8,10,11 канал по всичко личи че е дебитомер. да, ама не. и с нов и със стар работещ пак са ниски показателите на дебитомера . ще кача и лог файл. Някви идеи? 

 

LOG-01-008-010-011.CSV

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да дебитомера не прави нужните единици. Но той е свързан с горивото и турбото. Може еку-то да го реже. Като няма достатъчно гориво съответно няма турбо надув и въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е разковничето. Компа реже горивото и от там идват ниски стойностите или понеже стойностите са ниски компа намаля горивото. Какво друго влиае на стойностите на дебитомера. ЕГРа е затапен с пластини. Сменен е и клапана за картерна вентилация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, vanrai написа:

Компа реже горивото и от там идват ниски стойностите или понеже стойностите са ниски компа намаля горивото.

Е, то или ще изгрее или няма...:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, buzzi написа:

 

направих няколко лога и турбото си надива и държи налягане нормално. по нагоре в поста качих и лог файл. на мен поне ми изглежда нормално налягането 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така с телефона трудно ги разчитам. Ако не ти е проблем конвертирай ги в Ексел формат. И ги постни като снимки.

 На пръв поглед горивото с покачване на оборотите оставя същото с 3000 оборота около 40мг. На 3300 също. Въпроса е еку- то ли го реже или помпата не смогва. Или запушени маркучи, цедка или филтър. 

 Защо не пробваш с една бутилка двата маркуча гориво да илиминираш филтрите и резервоара като проблем.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както се вижда не достига гориво. До 2700 оборота гориво има и от там турбо и дебитомер са в нормите. В един момент пренадува, но н75 го коригира. След 3000 оборота еку-то иска 1.948 налягане, но турбото не ги достига, хем че н75 отваря повече не достига искането налягане. Може и да има пропуск от турбо надува, но е много малък и трудно ще го хванеш.

 След 3000 оборота горивото пада, което не трябва да е така и от там дебитомер и турбо с по-ниски показатели. 

 Изчисти цедката в резервоара и продухай с компресор входящия маркуч, но задължително махни капачката на резервоара когато го правиш. Ако не се оправи търси проблема в помпа или дюзи.

Редактирано от bobitur
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок, мерси за съвета. ще направя ревизия на горивната система до резервара и в него и дано се оправи.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...