audi+ Posted December 20, 2020 Report Share Posted December 20, 2020 Трудно може да го сгрешиш .Трябва да провериш лопатките преди да го затвориш https://www.youtube.com/watch?v=jzJYVRup2nc Link to comment Share on other sites More sharing options...
скутера Posted December 20, 2020 Author Report Share Posted December 20, 2020 мерси колега Link to comment Share on other sites More sharing options...
vanrai Posted December 28, 2020 Report Share Posted December 28, 2020 здравейте. да не пускам нова тема ще пиша тук. Двигателя ми е същия 110кс не влиза в авариен режим, но във високите когато натисна газта додолу няма ряз и затъва всякаш. На диагностика на 8,10,11 канал по всичко личи че е дебитомер. да, ама не. и с нов и със стар работещ пак са ниски показателите на дебитомера . ще кача и лог файл. Някви идеи? LOG-01-008-010-011.CSV Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobitur Posted January 3, 2021 Report Share Posted January 3, 2021 Да дебитомера не прави нужните единици. Но той е свързан с горивото и турбото. Може еку-то да го реже. Като няма достатъчно гориво съответно няма турбо надув и въздух. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vanrai Posted January 3, 2021 Report Share Posted January 3, 2021 Това е разковничето. Компа реже горивото и от там идват ниски стойностите или понеже стойностите са ниски компа намаля горивото. Какво друго влиае на стойностите на дебитомера. ЕГРа е затапен с пластини. Сменен е и клапана за картерна вентилация. Link to comment Share on other sites More sharing options...
janoar Posted January 3, 2021 Report Share Posted January 3, 2021 Преди 2 часа, vanrai написа: Компа реже горивото и от там идват ниски стойностите или понеже стойностите са ниски компа намаля горивото. Е, то или ще изгрее или няма... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vanrai Posted January 3, 2021 Report Share Posted January 3, 2021 така е 😀. това което се опитвам да разбера от какво идват тези ниски стойности на дебитомера. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buzzi Posted January 3, 2021 Report Share Posted January 3, 2021 Виж мапа какво показва,ако показва ниски стойности нема кой да надуе . Link to comment Share on other sites More sharing options...
vanrai Posted January 3, 2021 Report Share Posted January 3, 2021 (edited) преди 11 минути, buzzi написа: направих няколко лога и турбото си надива и държи налягане нормално. по нагоре в поста качих и лог файл. на мен поне ми изглежда нормално налягането Edited January 3, 2021 by VBI Не цитирай предходно мнение! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobitur Posted January 3, 2021 Report Share Posted January 3, 2021 (edited) Дай лог и на 3,8 и 11 канал. На 1, 3 и 10 канал. Edited January 3, 2021 by bobitur Link to comment Share on other sites More sharing options...
vanrai Posted January 3, 2021 Report Share Posted January 3, 2021 ето ги: LOG-01-001-003-010.CSV LOG-01-003-008-011.CSV Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobitur Posted January 5, 2021 Report Share Posted January 5, 2021 Така с телефона трудно ги разчитам. Ако не ти е проблем конвертирай ги в Ексел формат. И ги постни като снимки. На пръв поглед горивото с покачване на оборотите оставя същото с 3000 оборота около 40мг. На 3300 също. Въпроса е еку- то ли го реже или помпата не смогва. Или запушени маркучи, цедка или филтър. Защо не пробваш с една бутилка двата маркуча гориво да илиминираш филтрите и резервоара като проблем. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vanrai Posted January 5, 2021 Report Share Posted January 5, 2021 (edited) Edited January 6, 2021 by VBI Не цитирай предходно мнение! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobitur Posted January 6, 2021 Report Share Posted January 6, 2021 (edited) Както се вижда не достига гориво. До 2700 оборота гориво има и от там турбо и дебитомер са в нормите. В един момент пренадува, но н75 го коригира. След 3000 оборота еку-то иска 1.948 налягане, но турбото не ги достига, хем че н75 отваря повече не достига искането налягане. Може и да има пропуск от турбо надува, но е много малък и трудно ще го хванеш. След 3000 оборота горивото пада, което не трябва да е така и от там дебитомер и турбо с по-ниски показатели. Изчисти цедката в резервоара и продухай с компресор входящия маркуч, но задължително махни капачката на резервоара когато го правиш. Ако не се оправи търси проблема в помпа или дюзи. Edited January 6, 2021 by bobitur Link to comment Share on other sites More sharing options...
vanrai Posted January 6, 2021 Report Share Posted January 6, 2021 (edited) ок, мерси за съвета. ще направя ревизия на горивната система до резервара и в него и дано се оправи. Edited January 7, 2021 by VBI Не цитирай предходно мнение! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now