Jump to content

турбото пренадува


скутера

Recommended Posts

здравейте. да не пускам нова тема ще пиша тук. Двигателя ми е същия 110кс не влиза в авариен режим, но във високите когато натисна газта додолу няма ряз и затъва всякаш. На диагностика на 8,10,11 канал по всичко личи че е дебитомер. да, ама не. и с нов и със стар работещ пак са ниски показателите на дебитомера . ще кача и лог файл. Някви идеи? 

 

LOG-01-008-010-011.CSV

Link to comment
Share on other sites

Да дебитомера не прави нужните единици. Но той е свързан с горивото и турбото. Може еку-то да го реже. Като няма достатъчно гориво съответно няма турбо надув и въздух.

Link to comment
Share on other sites

Това е разковничето. Компа реже горивото и от там идват ниски стойностите или понеже стойностите са ниски компа намаля горивото. Какво друго влиае на стойностите на дебитомера. ЕГРа е затапен с пластини. Сменен е и клапана за картерна вентилация.

Link to comment
Share on other sites

Преди 2 часа, vanrai написа:

Компа реже горивото и от там идват ниски стойностите или понеже стойностите са ниски компа намаля горивото.

Е, то или ще изгрее или няма...:lol:

Link to comment
Share on other sites

преди 11 минути, buzzi написа:

 

направих няколко лога и турбото си надива и държи налягане нормално. по нагоре в поста качих и лог файл. на мен поне ми изглежда нормално налягането 

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Така с телефона трудно ги разчитам. Ако не ти е проблем конвертирай ги в Ексел формат. И ги постни като снимки.

 На пръв поглед горивото с покачване на оборотите оставя същото с 3000 оборота около 40мг. На 3300 също. Въпроса е еку- то ли го реже или помпата не смогва. Или запушени маркучи, цедка или филтър. 

 Защо не пробваш с една бутилка двата маркуча гориво да илиминираш филтрите и резервоара като проблем.

 

Link to comment
Share on other sites

Както се вижда не достига гориво. До 2700 оборота гориво има и от там турбо и дебитомер са в нормите. В един момент пренадува, но н75 го коригира. След 3000 оборота еку-то иска 1.948 налягане, но турбото не ги достига, хем че н75 отваря повече не достига искането налягане. Може и да има пропуск от турбо надува, но е много малък и трудно ще го хванеш.

 След 3000 оборота горивото пада, което не трябва да е така и от там дебитомер и турбо с по-ниски показатели. 

 Изчисти цедката в резервоара и продухай с компресор входящия маркуч, но задължително махни капачката на резервоара когато го правиш. Ако не се оправи търси проблема в помпа или дюзи.

Edited by bobitur
Link to comment
Share on other sites

ок, мерси за съвета. ще направя ревизия на горивната система до резервара и в него и дано се оправи.

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...