Icko89 Публикувано 24 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2020 Въпрос: Каква трябва да е центровката на ГНП на 1.9 тди 131коня, помпа - дюза? Един твърди че трябва да е на 5, друг на 2! Кой е прав? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 24 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2020 Нищо не разбрах от въпроса.Центровка на кое ГНП и кое е 2 и кое 5 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Icko89 Публикувано 24 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2020 (Редактирано) Наскоро сменях вал с повдигачи и лагери и момчето, което прави колата е направил центровката на аванса на 5 спрямо помпа - ангренаж. Каза, че така му дава по програма да се настрои предварение и закъснение. Само че друг ми каза, че за помпа - дюзата на 131 коня трябвало да се настрои на 2. Не съм толкова на ти и не знам дали точно мога да обясня какво е правено и дали така трябва да бъде, но след ремонт колата сякаш не набира толкова бързо и същевременно гори повече. Качвам екранна снимка за въпросната центровка, за която ми говорят колега и майсторът. Тоест колко милиграма на такт трябва да впръсква, аз така го разбирам. Редактирано 25 Ноември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 24 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2020 VCDS - Ръководство за работа.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Icko89 Публикувано 24 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2020 (Редактирано) Колега, виждам че желаеш да ми помогнеш, но моята е помпа - дюза. Точно под поста центровка съм упоменал, но явно не си видял. Благодаря ти, все пак. Редактирано 25 Ноември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Icko89 Публикувано 24 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2020 Иначе точно тази графика ми трябва, но за 1.9 131 (авф) помпа - дюза. Реално сега ми е настроена като тази графика, а не трябвало да е такава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 24 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2020 Няма такава графика за помпа дюза... има +-3 градуса разминаване между колянов и разпределителен вал, като е хубаво да си на 0 градуса при загрял двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 25 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2020 (Редактирано) Синхронизация на 4 канал последна графа,0.0 е идеален вариант,останалото е зацепване на ангренаж без инструменти...и на помпа дюза има реглаж на дюзи,на помпа няма. Редактирано 25 Ноември 2020 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 25 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2020 Помпата е зацепена директно на разпределителния вал. Важно е много прецизно да се регулират и четирите помпа-дюзи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване