Jump to content

От къде идва разликата в оборотите при еднаква скорост преди и след фейса


ivanko4x4

Recommended Posts

Здравейте,направи ми впечатление,че при еднакви обороти на 6та скорост автоматик!!! фейсовите се движат с 15км/ч по-бързо от преди фейсовите. Става дума за Ауди А6 3.0тди куатро автомат. Примерно моето(което е преди фейса) при 3000 об/м е на 175км/ч.,а фейсовото е на 190км/ч. При 3600об моето е на 215 км/ч,а фейса е на 230км/ч!

Възможно ли е да е от разлика в размера на гумите или скоростните кутии да имат различно предавателно отношение? Мислех ,че са еднакви кутиите...От къде ли идва разликата според вас?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно, гледам каталози на Ауди, а в тях пише мах скорост 247км/ч за 233 коня и 245км/ч за 239 коня. А и двата мотора развъртат до към 4400 об/мин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако и двете са със стандартни размери на гумите, едната има проблем с отчитането на скоростта или оборотите.

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем с отчитането. Разбира се че съотношението на предавките ще е различно. Моторите се различават по параметри.

 

Пре-фейс: цък!

 

Цитат

Engine Specification

  • Power (kW)  171 kW
  • Horsepower  233 hp
  • Horsepower  229 bhp
  • Rev. at Max Power  3500 – 4000
  • Torque  450
  • Torque (lb-ft)  332
  • Rev. at Max Torque  1400 – 3250

 

 

Фейс: цък!

 

Цитат

Engine Specification

  • Power (kW)  176 kW
  • Horsepower  240 hp
  • Horsepower  236 bhp
  • Rev. at Max Power  4000 – 4400
  • Torque  500
  • Torque (lb-ft)  369
  • Rev. at Max Torque  1400 – 3500

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами сайт като сайт. Поне за моята Б7-ца всичко е точно.

 

Иначе по твоите данни може да се види скоростта тук (само не бях сигурен в диаметъра на гумите): цък!

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам предавателните числа са еднакви на всички скорости от 1 до 6та. Обаче Diff ratio-то на 2007г е 2.888,а нa 2008г е 3,088. Явно моя е произведен 2007г. И като ги поставя в калкулатора наистина идва една разлика от 12-15км. 

Е добре,нещо може ли да бъде сменено за да се постигне това Diff ratio ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, преден и заден диференциали. Разбира се ако са заменими, както при повечето модели.

 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предния диф нали е в автоматика? Чудя се,а полуоските,а кардана,а раздатката...?Ако някой се е занимавал или му се занимава с такава нестандартна задача, аз бих отделил средства и време. Посъветвайте ме за сервиз,който би ми обърнал внимание за подобна схема. Аз знам само Ди Брос. Ако са само дифовете,бих се захванал...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ivanko4x4  Май искаш на здрав г*з рана да си отвориш, ама айде ...

Как ще смениш предния диф без да отвориш кутията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така де,и аз това викам, че е в автоматика. Абе ако знам,че ще мина само с двата дифа без друго,бих се хванал. Ама кой да ти каже?

Сега се загледах в Тубата,при висока скорост и при еднакви обороти фейсовите движат точно с 20км по-бързо... Това е доста разлика. Значи не бъркам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си прав излиза че с 4400 об/мин на 6та 233 коньовия се движи с 247км/ч ,

а 239 каньовия с 267км/ч. В каталозите обаче пише друго. (245)

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, което не значи, че е вярно.

И саа като питаш защо,  се върни на училище  за да видиш какво означава въртящ момент, обороти и мощност. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторите са ограничени електронно така че в каталозите пише на колко са ограничени, не колко могат.

 

А какъв е точно проблема с тия 15 км/ч че чак се сменят дифове и т.н. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, за някой сигурно вече отдавна е минало това време 😀

 

Иначе "колкото могат" точно това значи - някой не могат да стигнат каталожните стойности докато други ги задминават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...