rebold Публикувано 25 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2020 Колеги здравейте. Та и мойта неволя,Вчера се скъса един маркуч на мисля, че е на горния кръг влиза заедно с още 1 маркуч в купето и изтече антифриза. Скъсаното е до самата скоба която го стяга,та резнах аз маркуча и го закачих обратно на колата. И филма започна: Няма парно 1- Колата си загрява до 90 градуса 2- Перките си се включват когато трябва. Горният кръг загрява почти не може да се държи,но долният си седи студен. Доколкото знам колата сама се обезвъздушава,та по тая причина липсва пробката за обезвъздушаване. Пускам климатика на Hi мноого лек намек за топло. Та паркирах колата на баир с предницата нагоре,отворих капачката на казанчето,запалих колата и изчаках перките да завъртят няколко пъти. Но ядец не и не. Колата не беше прегряла при късането на маркуча.От казанчето се вдига пара,но не бълбука,просто пара. Преди да се скъса този маркуч бсичко си беше на 6. Иначе климатика ще те замрази,работи си на охлаждане. Помагайте,че зима иде колата е а3 1.8 125кончета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 25 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2020 А ако задържиш 3000 оборота за по-дълго време на завита капачка не духа ли поне малко по-топло? Би трябвало да се обезвъздуши ако няма запушване в малките маркучета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo&viki Публикувано 25 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2020 Щом долния кръг е студен,явно термостата не отваря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rebold Публикувано 25 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2020 Ами днеска минах около 70км извънградско,понастъпих колата,но няма никаква разлика. И на мене ми мина това през главата,но пък предишният ден си работеше нормално,така едновременно и термостата и маркуча. Утре купувам един и ще пробвам,но все ми се върти,че не иска да се обезвъздуши. Но ако е термостат,не би ли трябвало колата да прегрява,или да загрява много бавно. Та в тоя ред на мисли,дали ако разкача единия от маркучите,влиза'щи в купето докато потече антифриз и го сложа бързо слет това няма да стане?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 26 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2020 Не се занимавай с термостата, правилно си се сетил - ще прегрее ако не работи. Опитай това с разкачането на маркуча на парното, даже можеш и с двата да опиташ. Ако се оправи - когато имаш време разкачи и продухай малките маркучета, някое от тях се е запушило и затова не се обезвъздушава сама. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rebold Публикувано 29 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2020 Пусти му късмет нов термостат,обезвъздушаване и май на клапи отивам. И двата маркуча влизащи в купето са топли,значи не е запушен радиатор.Май ще се сваля таблото 😬 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 29 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2020 Е значи и преди това си нямал парно, не е била причината скъсването на маркуча, просто времето е било по-топло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 29 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2020 Е не видя ли дунапрен по духалките на таблото или да се разхвърчат парченца навсякъде, като пуснеш парното? Кофти момент е да правиш клапи. Внимавай като разглобяваш, че тоя пластмасарник А3 е ужас за разглобяване в студовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rebold Публикувано 30 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 Знам, пластмасата само ще чака да се разлети на парчета.Чудя се,няма ли 12 волтови духалки,а клапите напролет.Иначе дунапрен лети навсякаде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 1 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2020 Това ти е бил жокера за клапите. Духалките за кола са загуба на пари и нерви. Не топлят, горят бушони, много са шумни. Избягвай ги! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rebold Публикувано 16 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2020 Привет отново. Имам следното питане ,за да стигна до тези клапи,и да ги сваля,трябва ли да се източи антифриза и фреона. Облепял съм клапи на 80ка и там не източвах нищо. Има няколко теми но те са предимно за смяна на радиаторче,а то си е малко по различно. Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zezo_inter Публикувано 16 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2020 Фреона задължително. Понеже трябва да извадиш цялата конзола за да имаш добър достъп до клапите и да станат както трябва! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 На 16.12.2020 г. at 15:08, rebold написа: Има няколко теми но те са предимно за смяна на радиаторче,а то си е малко по различно. Изобщо не е различно,за да стигнеш до клапата за топло и студено всичко се разглобява и реално стигаш и до радиаторчето.И като съвет ти препоръчвам да смениш и него.Все пак от доста време си е там ще има някакво запушване и вероятността в близко време да протече и пак да се разглобява е голяма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
мишо1974 Публикувано 24 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2020 (Редактирано) На 22.12.2020 г. at 8:32, koko76 написа: Един глас от мене .и мене ме чака същото просто чакам хубаво време Редактирано 3 Януари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
мишо1974 Публикувано 27 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2020 На HI към предното стъкло духа леко топло ,а отпред на таблото студено. Това от клапите ли е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 27 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2020 Да, няма как да е от друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване