Jump to content

Проблем с парно на Audi a3


rebold

Recommended Posts

Колеги здравейте.

Та и мойта  неволя,Вчера се скъса един маркуч на мисля, че е на горния кръг влиза заедно с още 1 маркуч в купето и изтече антифриза.

Скъсаното е до самата скоба която го стяга,та резнах аз маркуча и го закачих обратно на колата.

И филма започна:

Няма парно

1- Колата си загрява до 90 градуса

2- Перките си се включват когато трябва.

Горният кръг загрява почти не може да се държи,но долният си седи студен.

Доколкото знам колата сама се обезвъздушава,та по тая причина липсва пробката за обезвъздушаване.

Пускам климатика на Hi мноого лек намек за топло.

Та паркирах колата на баир с предницата нагоре,отворих капачката на казанчето,запалих колата и изчаках перките да завъртят няколко пъти.

Но ядец не и не.

Колата не беше прегряла при късането на маркуча.От казанчето се вдига пара,но не бълбука,просто пара.

Преди да се скъса този маркуч бсичко си беше на 6.

Иначе климатика ще те замрази,работи си на охлаждане.

Помагайте,че зима иде

 

колата е а3 1.8 125кончета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако задържиш 3000 оборота за по-дълго време на завита капачка не духа ли поне малко по-топло? Би трябвало да се обезвъздуши ако няма запушване в малките маркучета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами днеска минах около 70км извънградско,понастъпих колата,но няма никаква разлика.

И на мене ми мина това през главата,но пък предишният ден си работеше нормално,така едновременно и термостата и маркуча.

Утре купувам един и ще пробвам,но все ми се върти,че не иска да се обезвъздуши.

Но ако е термостат,не би ли трябвало колата да прегрява,или да загрява много бавно.

Та в тоя ред на мисли,дали ако разкача единия от маркучите,влиза'щи в купето докато потече антифриз и го сложа бързо слет това няма да стане??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавай с термостата, правилно си се сетил - ще прегрее ако не работи. Опитай това с разкачането на маркуча на парното, даже можеш и с двата да опиташ. Ако се оправи - когато имаш време разкачи и продухай малките маркучета, някое от тях се е запушило и затова не се обезвъздушава сама.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусти му късмет нов термостат,обезвъздушаване и май на клапи отивам. И двата маркуча влизащи в купето са топли,значи не е запушен радиатор.Май ще се сваля таблото 😬

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не видя ли дунапрен по духалките на таблото или да се разхвърчат парченца навсякъде, като пуснеш парното?
Кофти момент е да правиш клапи. Внимавай като разглобяваш, че тоя пластмасарник А3 е ужас за разглобяване в студовете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, пластмасата само ще чака да се разлети на парчета.Чудя се,няма ли 12 волтови духалки,а клапите напролет.Иначе дунапрен лети навсякаде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Привет отново.

Имам следното питане ,за да стигна до тези клапи,и да ги сваля,трябва ли да се източи антифриза и фреона.

Облепял съм клапи на 80ка и там не източвах нищо.

Има няколко теми но те са предимно за смяна на радиаторче,а то си е малко по различно.

 

Поздрави.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фреона задължително.

Понеже трябва да извадиш цялата конзола за да имаш добър достъп до клапите и да станат както трябва!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 16.12.2020 г. at 15:08, rebold написа:

Има няколко теми но те са предимно за смяна на радиаторче,а то си е малко по различно.

 

 

 

 

 

Изобщо не е различно,за да стигнеш до клапата за топло и студено всичко се разглобява и реално стигаш и до радиаторчето.И като съвет ти препоръчвам  да смениш и него.Все пак от доста време си е там ще има някакво запушване и вероятността в близко време да протече и пак да се разглобява е голяма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.12.2020 г. at 8:32, koko76 написа:

 

Един глас от мене .и мене ме чака същото просто чакам хубаво време 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...