Givko2123 Публикувано 26 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2020 Колеги една голяма мистерия,явно са ми пипнали софта да не показва праеилните грешки,колата е 2.0 тди 170,от както я купих преди 5 месеца е супер спъната,усеща се как турбото включва но неще да тръгне тая кола както трябва и много се мъчи.Правил съм следните неща по колата: оригинален софтуер;рециклиране на турбина и настройка на стенд;сменени дюзи,мап,маф,затапен дпф и егр,махнати гихрови клапи,пълно обслужване на ремъци и ролко и синхронизация на валовете.чистен всмукателен колектор.След всичко това неще и неще да тръгне тая кола,прави ди 1.6 бара бууст на живи данни а непомръдва,дебитомера вдига 1300.моля дайте мнения от какво може да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 27 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2020 Дай да я видим тази мистериозната кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 27 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2020 Преди 9 часа, Givko2123 написа: ...,затапен дпф ... Ако верно сте затапили ДПФ-а никога няма да тръгне. Свържи се наистина с Веско да я погледне, ако има възможност. Нафтов филтър сменен ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Givko2123 Публикувано 27 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2020 Нафтовия филтър и всички ремъци и ролки смених,то неостана нещо ,което несъм сменял Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 27 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2020 А дюзите като са сменени регулирани ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Givko2123 Публикувано 27 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2020 (Редактирано) Да на 180 градуса Редактирано 27 Ноември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 27 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2020 При тази процедура вероятно и разпр. вал е огледан и щом не са казали нещо значи е бил ОК. Еми остава да е нещо по управлвнието на турбината (вакууми, клапанчета). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Givko2123 Публикувано 27 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2020 (Редактирано) Тя колата си ги прави 1.6 бара но сякаш неи стига гориво,тромава е Редактирано 27 Ноември 2020 от Givko2123 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 27 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2020 Носи кошника във Варна при @ifidik. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 27 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2020 Това също е добър съвет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 27 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2020 Виж налягането на помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 27 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2020 Не видях някой гледал ли е дебитомер? Едно почистване само... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Givko2123 Публикувано 27 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2020 Дебитомера е сменен,за налягането на горивото колата р помпа дюза,как трябва да го измеря в помпата в резервоара ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 27 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2020 Не ,на помпата за високо наляганe има пробка там се навива манометър. При 1000 оборота -3бар при 4000 - 7бар. Другото което се сещам е запушена цедка на резервоара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Givko2123 Публикувано 27 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2020 Благодаря,несме проверявали само тези неща,ще ги проверя и ше пиша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
otlichen Публикувано 27 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2020 Ще съм благодарен. И мен ме интересува. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Givko2123 Публикувано 30 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 Колеги защо имам 3 изхода на помпата в резервоара и защо и трите са отворени а влизат само два маркуча Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 (Редактирано) Третия е заготовка и не е отворен. За печка е оставен. Ако твоя е наистина отворен, ще трябва да го затапиш, но не вярвам да е. Редактирано 30 Ноември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване