vle4ugoto Публикувано 18 Май 2021 Доклад Share Публикувано 18 Май 2021 Измери си компресията на целия мотор и сравнявай всичко с 3-ти цилиндър . Направи го няколко пъти и си записвай данните . Виж дали механика има камера за да погледне вътре . Иначе продават такива които се слагат на телефона и минава през дупката за свеща . Ще превъртите мотора и ще се надявате на това което ще се види . На колко км е колата ? Мотор 2-ра употреба си е риск без да имаш шанс да го отвориш и провериш в какво състояние е , ама докато стигнеш до там си напиши домашното т.е. пълна проверка . Махни корите отдолу и огледай мотора отвсякъде . Течове може да има от капаците на клапаните, от капаците в задната част на мотора , пробките им са много смотани Кората под мотора / поне моята / има специално покритие което абсорбира течове , виж дали е суха или е напоена . Ако е мокра махни я и гледай . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liverpoolfan Публикувано 18 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2021 Мерси за съветите. На 149к км. е колата. Много ме е яд как тръгват да се развиват нещата и на липсата ми на късмет с този автомобил явно... Аз на първо време трябва и да измисля къде ще се ремонтира тази кола, но засега явно малко ще постои в гаража, че от седмица напълно ми се развали удоволствието от притежанието й... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 18 Май 2021 Доклад Share Публикувано 18 Май 2021 А дали са толкова е въпросът . Моята е на 144 к и е 2011г. В кой град си . Намери някой , който ще ти направи правилна диагностика , че от там идват големите проблеми след това ако нещо не се догледа . Хората са казали : '' жена и кола на късмет '' . Пробвай да размениш бобините например на 3 и 6 , извади пак свеща на 3-ти и я огледай дали не е мокра . Виж дали ще извади грешка пак за 3-ти , ама като ги размениш изтрий грешките . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liverpoolfan Публикувано 18 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2021 (Редактирано) Би трябвало да е на толкова...Колата е внос от САЩ и на 140к я блъскат и обявяват на търг, та съм склонен да вярвам, че е на толкова. От Стара Загора съм, та ще мисля за майстор, че до София сякаш не ми се кара отново... Иначе в момента няма никакви грешки след смяната на свещите. Старата свещ на 3ти цилиндър си беше почернена и имаше нагар, но не се знае кога за последно са били сменяни. Та проблемът не мисля, че е от свещи или бобини, защото вече седмица след смяната на свещите нямам проблеми с грешки или вървенето. Редактирано 19 Май 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Май 2021 Доклад Share Публикувано 18 Май 2021 Те затова може да я блъскат…за да вземат някви пари и да я разкарат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liverpoolfan Публикувано 18 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2021 Докато беше още светло ходих да поогледам пак колата. Струва ми се, че от някъде тече масло... Има едно омасляване около подкалника на предното колело пред пасажера, а като погледна отдолу кората и тя ми се струва напоена с масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 18 Май 2021 Доклад Share Публикувано 18 Май 2021 99% тече от някъде, а вие го пратихте мотор да търси човека… Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 18 Май 2021 Доклад Share Публикувано 18 Май 2021 ОткАчена работа . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liverpoolfan Публикувано 18 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2021 Като я закарам на сервиз ще се чуе, но определено нещо тече от тази кола...Иначе преди да сменя PCV-то имаше жесток нагар по накрайниците на ауспусите, като даже си личеше как изгорялото масло образува слой подобен на грес. Сега нямам такива проблеми и накрайниците ми са чисти... Ясно е, че докато не я закарам някъде нищо няма да направя, та ще гледам другата седмица какво ще стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 19 Май 2021 Доклад Share Публикувано 19 Май 2021 Това са добри новини щом си видял че има теч Моите ауспуси са си черни , PCV не е сменяно , почти нищо не е правено по колата и се надявам да си остане така за по дълъг период от време . Както се бъзикаме с едни приятели : - където е текло пак ще тече Дано го отстранят бързо и пиши от къде е текло , да се знае и за останалите колеги с тоя мотор , че при мен е натикан с обувалката в купето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBaliev Публикувано 1 Август 2021 Доклад Share Публикувано 1 Август 2021 Здравейте, нов съм във форума, както и от седмица притежател именно на такъв автомобил. Бях чел доста за въпросния проблем с разход на масло, преди покупката му. Колата е страхотна и ми допадна доста нооо разхода на масло ме вбеси. За 400км може би изхарчи 300-400мл. масло. Веднага на следващия ден я вкарах за обслужване на масло мотор, ск. кутия и т.н. Взех разбира се и нова PCV система която завършване на АС. След подмяна на всичко под чарджъра решихме да сипем 5w40 по евтино масло, да го покарам 1000км. И да сипем хубаво масло. Видях обаче за някакъв софтуер/ъпдейт на мотора. Как да проверя дали моята има вече такъв? Кой може да извърши услугата от Вас, тъй като съм сигурен,че има доста сериозни хора със знания. Колко вярно мери датчика за ниво на маслото,тъй като снощи пред блока на угасена кола, само на контакт, беше малко под максимума. Разклатих колата (леко) маслото явно се лашна в картера и започна да мести нивото от средата до максимум. Колата е щатска и в момента е на 198.000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 1 Август 2021 Доклад Share Публикувано 1 Август 2021 Не се мери след разклащане. Сутрин преди да я запалиш го виж колко е, това е най-точното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 1 Август 2021 Доклад Share Публикувано 1 Август 2021 @VBaliev Ако нямаш течове, то тоя разход от около литър/1000км няма да се оправи със софтуерни ъпдейти. Това с евтиното масло е грешно. Всъщност каква е идеята да се сипе това масло и да се кара 1000км с него ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBaliev Публикувано 3 Август 2021 Доклад Share Публикувано 3 Август 2021 Идеята е да се направи вид промивка на мотора. Течове няма от абсолютно никъде, даже в сервиза се учудиха че не е текла. Няколко пъти вече я меря на едно и също място,сутрин преди да запаля. Все още намалява, не мога да преценя колко. Ще сменям тази седмица отново маслото да видим как ще се държи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 3 Август 2021 Доклад Share Публикувано 3 Август 2021 (Редактирано) Само с евтино масло никаква промивка няма да направиш еле пък ако решиш да изпъваш колата... По-скоро пробвай с амсойл power foam през отворите за свещите да се разкиснат евентуално запеклите сегменти. Оставяш да действа тая пяна поне 24часа. После се изсмуква каквото е останало. Връщат се свещи бобини. Оставяш да повърти със старото масло и евентуално флъш (има писано кои са топ флъшовете), ако е с флъш и 2-3 часа да работи мотора не е драма. Точиш старото масло, наливаш новото с нов филтър и стискаш палци щото ако няма промяна в следващите 10хил. км... Новото масло задължително истинска синтетика, т.е. забравяш за всички шир потреба масла мотул,тотал,шел, кастрол, репсол и т.н. Редлайн маслата ги дават, че "мият" много добре вече до колко това е така бали го, ама не пречи да пробваш. П.с. Добре е да се огледат стените на цилиндрите с камера/ендоскоп. Редактирано 3 Август 2021 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Август 2021 Доклад Share Публикувано 3 Август 2021 Може и с газ за осветление да разкисне сегментите. На няколко коли съм го правил и намалява разхода на половина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeH Публикувано 3 Август 2021 Доклад Share Публикувано 3 Август 2021 @kpematop Би ли пояснил процеса с газта в няколко стъпки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Август 2021 Доклад Share Публикувано 3 Август 2021 Наливаш през свещите газта и чакаш да се стече за няколко часа. 2 литъра би трябвало да ти свършат работа. Пускаш маслото и наливаш новото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeH Публикувано 3 Август 2021 Доклад Share Публикувано 3 Август 2021 През тези няколко часа, правиш ли развъртания на ръка през коляновия вал, за да раздвижиш буталата или няма нужда? Какво количество наливаш на един цилиндър? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Август 2021 Доклад Share Публикувано 3 Август 2021 200мл на цилиндър средно, ако имаш с какво да го завъртиш може. На дизело е един квадрат и ти трябва специализиран инструмент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBaliev Публикувано 3 Август 2021 Доклад Share Публикувано 3 Август 2021 Маслото което искам да сложа е марка Pakelo вискозитета 5w50 с фюлерин като добавка. Всякакви съвети ще са им от полза защото ми е първа кола от Ваг групата. До сега си карах Шведски машини иии така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 3 Август 2021 Доклад Share Публикувано 3 Август 2021 Ако разхода е наистина литър на 1000 км, няма да се излекува само с газ, мас и оцет. Ще трябват истински интервенции по PCV-то, като тези които са описани в първите страници на тази тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 3 Август 2021 Доклад Share Публикувано 3 Август 2021 (Редактирано) Явно някой мега талантлив майстор ти дава съвети ... наший направо 10w60. Ся ако идеята е, че 5w50 e по-гъсто успех. За Pakelo нямам желание да ровя. Маслата за тоя мотор са 0w30/40 и 5w30/40 като за нашия климат най-оптималното е 5w40 От първа ръка мога да кажа, че Ravenol RCS 5w40 държи на засилено 3.0TFSI с понастъпване и т.н. смяна на 10хил. км и 200мл Archoil 9100 имах разход около литър. Преди смяната маслото беше по средата между и мин и макс. Бюджетното топ масло на Ravenol е VST 5w40 (отново пълна синтетика) също идеално се разбира с 3.0TFSI @CVT Каквото и да прави с PCV-то щом е последната ревизия и разхода е все още литър на 1000 то драмата ще да е в мотора я спекли сегменти и/или надрани стени на буталата или поне за това говори бобът. Редактирано 3 Август 2021 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 3 Август 2021 Доклад Share Публикувано 3 Август 2021 @liverpoolfan Оправиха ли ти теча на масло ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBaliev Публикувано 3 Август 2021 Доклад Share Публикувано 3 Август 2021 Преди 4 часа, P_PETKOV написа: Явно някой мега талантлив майстор ти дава съвети ... наший направо 10w60. Ся ако идеята е, че 5w50 e по-гъсто успех. За Pakelo нямам желание да ровя. Маслата за тоя мотор са 0w30/40 и 5w30/40 като за нашия климат най-оптималното е 5w40 От първа ръка мога да кажа, че Ravenol RCS 5w40 държи на засилено 3.0TFSI с понастъпване и т.н. смяна на 10хил. км и 200мл Archoil 9100 имах разход около литър. Преди смяната маслото беше по средата между и мин и макс. Бюджетното топ масло на Ravenol е VST 5w40 (отново пълна синтетика) също идеално се разбира с 3.0TFSI @CVT Каквото и да прави с PCV-то щом е последната ревизия и разхода е все още литър на 1000 то драмата ще да е в мотора я спекли сегменти и/или надрани стени на буталата или поне за това говори бобът. Пак казвам, че приемам всякакви съвети от Вас заради това,че вече сте се сблъсквали с тези проблеми. Във фирма с авточасти съм и въпросното масло на Равенол го предлагаме. Няколко човека ме посъветваха за него, така,че ще сипя това което масово се казва,че е ок за този мотор. Ще бръкнем и с осцилоскоп за да видим какво е положението с цилиндрите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване