sweep Публикувано 4 Август 2021 Доклад Share Публикувано 4 Август 2021 Звучи авторитетно, но какво точно ще видите с Осцилоскоп? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 4 Август 2021 Доклад Share Публикувано 4 Август 2021 (Редактирано) Явно се е объркал с тоя осцилоскоп Към автора първо огледайте стените на цилиндрите, евентуално флъш ... киснене и чак тогава ново масло. Уви няма вълшебно масло което да оправи разход от Литър/1000 Редактирано 4 Август 2021 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liverpoolfan Публикувано 4 Август 2021 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2021 На 3.08.2021 г. at 21:02, P_PETKOV написа: @liverpoolfan Оправиха ли ти теча на масло ? Течът се оправи с купуване на щека. 😃 Иначе ми показваха, че е омаслена задната част на двигателя, до колкото разбрах от капаците на веригите или нещо подобно, но по-важното е, че този сензор доста ме е послъгвал. Маслото на щеката е до средата, а на mmi е на минимум...ще се сменя сензорът, няма как. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBaliev Публикувано 5 Август 2021 Доклад Share Публикувано 5 Август 2021 Преди 22 часа, sweep написа: Звучи авторитетно, но какво точно ще видите с Осцилоскоп? 😀😀😀 Моя грешка, с осцилоскопа ще ни е трудно да видим нещо но с ендоскопа може и да успеем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBaliev Публикувано 8 Август 2021 Доклад Share Публикувано 8 Август 2021 Харча продължава с пълни сили, чакам да светне лампата (ще е много скоро) и да сменя маслото. В началото на темата се пише,че дори и да се смени PCV трябва софт на мотора? Може ли пояснение какъв софтуер, къде и кой може да го направи? Как софтуерно ще промени налягането и на кое се променя? За 400км пробег показва ,че е между мин. и макс. Идиотско е направо, течове няма, колата не успявам да видя да изпушва ( всичко по изп.система е налично) и въпреки това, маслото изчезва като бензина 😂 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 9 Август 2021 Доклад Share Публикувано 9 Август 2021 Това на дисплея ли го гледаш или на щеката, ако нямаш такава си купи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBaliev Публикувано 9 Август 2021 Доклад Share Публикувано 9 Август 2021 (Редактирано) На дисплея, днес взех щека. Утре сутринта ще я премеря там където паркирам. Ще следя нещата, мислех края на седмицата да взема маслото препоръчано на Равенол. Редактирано 9 Август 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 9 Август 2021 Доклад Share Публикувано 9 Август 2021 Първо виж какво ще покаже щеката, да не се окаже, че и при теб датчика е фира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelov1 Публикувано 9 Август 2021 Доклад Share Публикувано 9 Август 2021 И на мен ми предстои смяна на PCV, но не заради харч на масло а зарати теч на антифриз от гарнитурката му. След консултация в Ауди казаха, че промяна в софтуера не е нужна ако се сложи ревизията със същото налягане (30мбар или 150мбар в зависимост кога е произведена колата). Цената оригинален е приемлива, не бих рискувал с афтърмаркет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 9 Август 2021 Доклад Share Публикувано 9 Август 2021 Такъв харч няма да се оправи с масло, софтуер или други простотии. Тия мотори са огромни маслояди, който бих разкарал на секундата, ако не се захвана да отварям мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 9 Август 2021 Доклад Share Публикувано 9 Август 2021 Точно подмяната на ПЦВ-то от версията с ниското налягане към тази с високото (плюс софтуерния ъпдейт) намаля разхода на маслото с 60-70%, т.е. ако смуче литър на 1000 км. падаш на 300-350 гр. само от това. Всякакви други стъпки като разкисване на сегменти, смяна на препечени гумички на клапаните, хубаво масло и т.н. смъкват разхода още повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lodestr Публикувано 9 Август 2021 Доклад Share Публикувано 9 Август 2021 Някой може ли да сподели парт номер н щеката? Само оригинална ли се предлага, понеже не я намирам по сайтовете за части? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBaliev Публикувано 10 Август 2021 Доклад Share Публикувано 10 Август 2021 @lodestr 06E115611H @BECKO би ли обяснил това със софтуера? Не намерих никъде такава тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 10 Август 2021 Доклад Share Публикувано 10 Август 2021 (Редактирано) Има го в сервизния бюлетин на Ауди - след подмяна на ПЦВ клапана с модела от фейслифта (така мисля, че беше), се ъпдейтва и ЕКУ-то до последна версия за съответното шаси Не помня детайли, аз преди 6-7 години го правих това с предишната ми кола Редактирано 10 Август 2021 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 10 Август 2021 Доклад Share Публикувано 10 Август 2021 (Редактирано) В бюлетина пише, че трябва да се ъпдейтва и толкова. Няма абсолютно никакви подробности какво точно прави въпросния ъпдейт. Отделно освен PCV клапана има още неща които ауди пишат, че трябва да се сменят. Ето го въпросният TSB Редактирано 10 Август 2021 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 10 Август 2021 Доклад Share Публикувано 10 Август 2021 А може ли да се провери по VIN номер от колега във форума дали е извършвана такава манипулация , че в Ауди ми се струва че няма да предоставят такава информация . Ако се ъпдейтва софтуера на двигателя , това ще изтрие ли съответно мап-а който има колата ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 10 Август 2021 Доклад Share Публикувано 10 Август 2021 (Редактирано) Не е ясно как е обозначено тва в историята, можехда са 3 букви , а може и за е описано като акция. Флашнеш ли компа на мАтора чипса е чаЛ. Редактирано 11 Август 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 11 Август 2021 Доклад Share Публикувано 11 Август 2021 Наскоро ми попадна една прстотия , че доста коли са хибриди , защото горят бензин и масло . Мисля да пиша 1 мейл до ауди в сащ да видим дали ще дадат инфо какво е правено гаранционно и допълнително по колата ми докато е била там , да се надяваме че ще има положителен резултат . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liverpoolfan Публикувано 11 Август 2021 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2021 (Редактирано) @VBaliev, за съжаление колкото повече четеш, толкова повече ще се объркаш. Както си разбрал PCV-тата се делят основно на два вида според налягането им - такива на 30 и 150 мбар, като тези на 30 мбар се слагат на мотори до някой си месец на 2012, а тези на 150 след това. Ревизии от 2016та има и от двата вида (30 и 150), а софтуер се налага единствено, ако сменяш PCV на 30 мбар с такъв на 150. Интересното е обаче, че ако моторът ти е произведен преди 2012 по ЕТКА няма да ти излезе PCV на 150, а само на 30 мбар и тогава съществуването този софтуер е напълно излишно. Така стана и при мен. Знаех много добре за двата варианта на PCV и исках да сменя от 30 на 150 мбар, но по ЕТКА ми излезе единствено PCV на 30 мбар и нищо друго, затова и сложих клапан с код, завършващ на AC, като не съм сменял никакъв софтуер. Дали е било грешка - не знам...може би щеше да е по-добре да сменя от 30 на 150 и да заредя нов софтуер, но нито по ЕТКА излезе такава част, нито със софтуера не знам как бих се оправил. 😃 П.С. Четейки това мнение на ВЕСКО се чудя дали разкисването на сегменти е възможно да повреди нещо и някой във форума би ли се захванал да го направи срещу заплащане, че ме е страх сам да го правя, ако някога се реша, а ми е интересно дали ще има ефект и смисъл. Смяната на гумичките на клапаните трудоемка ли е за този мотор и някой правил ли го е? На 9.08.2021 г. at 12:26, BECKO написа: Точно подмяната на ПЦВ-то от версията с ниското налягане към тази с високото (плюс софтуерния ъпдейт) намаля разхода на маслото с 60-70%, т.е. ако смуче литър на 1000 км. падаш на 300-350 гр. само от това. Всякакви други стъпки като разкисване на сегменти, смяна на препечени гумички на клапаните, хубаво масло и т.н. смъкват разхода още повече. Редактирано 11 Август 2021 от liverpoolfan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 11 Август 2021 Доклад Share Публикувано 11 Август 2021 Дай първо дали ти се оправи разхода на масло. Ако е в рамките на 1-2 литра на 10хил. км сипвай читаво масло, мачкай смело и не се занимавай с нищо друго! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 12 Август 2021 Доклад Share Публикувано 12 Август 2021 Здравейте, Тези проблематики с маслото има ли ги налични при Q7 2017 Канадска версия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 12 Август 2021 Доклад Share Публикувано 12 Август 2021 Там мотора би трябвало да е 3.0TFSI Gen.2 с два реда дюзи. За него не съм срещал да има драми с PCV клапана и завишен разход на масло. Понеже 2017 е гранична година има възможност мотора да бъде и следващото 3.0TFSI EA839 което е с турбо. Та ще е добре да се провери по VIN с кой точно мотор е и те така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 12 Август 2021 Доклад Share Публикувано 12 Август 2021 Ей го - WA1WABF72HD045267 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 12 Август 2021 Доклад Share Публикувано 12 Август 2021 С турбо е, няма компресор при последното Q7, мотора е като моя реално и не би трябвало да пипа маслото грам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Август 2021 Доклад Share Публикувано 12 Август 2021 Тази Q7-ца е с компресор. Виж обявата: https://www.autorama.ca/inventory/2017-audi-q7/7212245/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване