Jump to content

3.0 TFSI голям разход на масло


liverpoolfan

Recommended Posts

Доста газ и се дава на колата, ще я закарам в сервиз да я погледнат, нося си тубите с масло с мен в багажника, за всеки случай. :))))

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 198
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Купувай PCV клапан и го сменяй. Това ти е план А, без значение в кой сервиз ще си закараш колата. 

 

Разбира се ако нямаш теч от някъде. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мнението колега, когато го направя, ще пусна тук.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

WAUZZZ4G3BN012977

Здравейте. Някой може ли да ми каже по тази рама имало ли е акция за клапана или кой излиза, че е, като модел?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При фейслифта мотора е вече Gen. 2 и уви след това вече няма мотор с чарджър.

Има два реда дюзи, джарджъра е с електромагнитен съединител, покрива Euro 6, мотора е с ризи и т.н.

До колкото съм ровил не съм срещал оплаквания за повишен разход на масло при 3.0TFSI Gen2.

 

Aко те интересуват повече подробности си потърси SSP 624.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във фейслифта се слага директно 150мб клапана ... съответно няма генерален проблем.

 

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 25.10.2021 г. at 15:22, P_PETKOV написа:

Ако питаш Ауди до литър на 1000 (да хилява км) е ок. Ако имаш съмнения отовори си книжката на колата в нея си пише черно на бяло.

Иначе ако всичко е наред до 1-2литра на 10хил км е нормално според стила на каране. Разбира се с читаво масло ;)

 

Относно маслото за мен лично не е нищо особенно (разбирай ширпотреба с хидрокрекинг масло за база).

Правилните масла за тоя мотор са други, потърси из форума писано е ;)

 

Смени си клапана ако трябва ъпдейтни софта на мотора, налей истинска синтетика и раздавай газ.

Направи се облужване на колата и смених маслото с друга марка и спецификация, направихме и флъш на мотора само и скоро ще пиша с резултатите.

Редактирано от skrat
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с какво направи флъш ? Попринцип не съм фен на флъшовете, но на старата ми кола й набутах 1-2 пъти, тъй като беше италианка и не бяха сменяли маслото никога :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Сега виждам, че си писал колега. Направихме го с флъш на Xado, не знам конкретно кой обаче.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето Ви флъшове които са детегредентни. 

Lubegard 

Amsoil

Liquimoly

Archoil

Oilem

Ravenol

 

Аз лично с XADO не бих пробвал, някак си им нямам вяра. 

 

В крайна сметка всеки сам си преценя и те така. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте колеги,

Изчетох всчики коментари в този пост. Колата ми е S5 B 8.5 2016 Gen 2 стокова на 90км. На 80К км смених PCV клапана и още един клапан, за който мисля се спомена, то се оказа, че грешката идваше от него. Както и да е, с нов PCV съм и сега колата е с Мотул (като мисля да пробвам Ravenol VST). За малко повече от 4000км по MMI ми дава, че съм на минимум (изгорено около 800-900ml), като още не ми е светнала лампата и като в началото не е било пълно на MAX. Според много хора това е много в нормата, но все пак струва ли си да се чисти нагар, смяна на картерна венилация, оплътнения, капаци на вериги, гарнитури и т.н. или да видя с новото масло как ще е първо? Колата се кара не много често и не се настъпва яко (понякога я изпъвам естествено хаха).

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи си с CREC мотора. За кой друг клапан иде реч ?

Иначе по въпроса с маслото, разкарай тоя Мотул. Щом си чел би трябвало да ти е станало ясно защо ;) 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 1/15/2023 at 11:49 PM, esteticum said:

Здравейте колеги,

Изчетох всчики коментари в този пост. Колата ми е S5 B 8.5 2016 Gen 2 стокова на 90км. На 80К км смених PCV клапана и още един клапан, за който мисля се спомена, то се оказа, че грешката идваше от него. Както и да е, с нов PCV съм и сега колата е с Мотул (като мисля да пробвам Ravenol VST). За малко повече от 4000км по MMI ми дава, че съм на минимум (изгорено около 800-900ml), като още не ми е светнала лампата и като в началото не е било пълно на MAX. Според много хора това е много в нормата, но все пак струва ли си да се чисти нагар, смяна на картерна венилация, оплътнения, капаци на вериги, гарнитури и т.н. или да видя с новото масло как ще е първо? Колата се кара не много често и не се настъпва яко (понякога я изпъвам естествено хаха).

 

Много зависи колко я мачкаш по светофарите :) ако ще " вадиш " мотора да правиш такива интервенции / за което е прекалено рано / с веригите и т.н. прави всичко - гарнитури , чистене на нагар , нови семеринги и всичко къде има гарнитура или силикон , ама това е голям филм :) за 1-2л масло не се вкарвай във филми :) карай и се забавлявай :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен гори около 700-800 грама на 5к км. Направих едно пътуване до Франция и Обратно и на 5к км светна лампата. Няма значение от начина на каране.  :) 

 

Разход 10/100 бензин като колата беше натоварена с 4 човека, кутия на покрива и багажника беше до горе :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 21.01.2023 г. at 22:28, zhelyazA6 написа:

CREC е само при А6 фейс.

Тоя младеж е с фейсово S5 с мотор

 

Явно за Америка е било така. Иначе CREC се е слагал в S4/5 в европа и А6/7/8

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, не. Може и ти да си прав. Погледнах в ЕТКА после и наистина има CREC и CRED и не знам си какво още. Те май и Ауди много не знаят какво къде слагат.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...