Jump to content

след рециклиране на турбо 8pa


jocky

Recommended Posts

Колеги според вас след рециклиране на турбо има ли някакъв период (или някакъв определен пробег от километри) в който колата не трябва да бъде " настъпвана " ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питам понеже ми казаха,че след рециклиране 1500-2000 км колата трябвало да се кара по-спокойно.

Редактирано от jocky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 28.11.2020 г. at 21:15, jocky написа:

Питам понеже ми казаха,че след рециклиране 1500-2000 км колата трябвало да се кара по-спокойно.

Правилно са ти казали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@nikrga @Онуфри @NIKO може ли да се обосновите, че се обърках с тези различни мнения 🤨

Редактирано от jocky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Валът на турбокомпресора често се върти с повече от сто хиляди оборота в минута.

Оставям ви сами да се досетите има ли нужда тази джаджа от разработване или не...😀😀😀

Редактирано от nikrga
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 28 минути, nikrga написа:

Валът

А изобщо някаква идея да имаш, как работят въпросните турбокомпресори? И как аджеба ще го "пазиш" и видиш ли "разработваш", при положение, ме нямаш абсолютно никакъв контрол върху развъртането? Ще караш на трета с до 1500 оборота лЕ?

Ей, ти да не си гайдурито ве, а?

Т'ва би обяснило липсите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, NIKO написа:

 Ще караш на трета с до 1500 оборота лЕ?

На пета със затворена геометрия.:unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той и до 1500 да го кара, ако е на газ до долу пак си се развърта доволно турбото.

преди 8 минути, nikrga написа:

А лагерните шийки на вала, и те ли нямат нужда от разработване?

То и те са гладки, ама...

Точно пък коляновия вал ли искаш да кажеш че уляга и се разработва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До матричаря: на колегата правилно са му казали как да кара колата в периода на разработване на турбото - виж по-горе.

Мога само да допълня, че не по-малко важно е в този период и колата да не тръгва рязко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, Онуфри написа:

Той и до 1500 да го кара, ако е на газ до долу пак си се развърта доволно турбото.

Точно пък коляновия вал ли искаш да кажеш че уляга и се разработва?

След като се налага да уточнявам, че има разлика между колянов вал и вал на турбокомпресор, спирам участието си в тази тема и ви оставям да спамите на воля...😀😀😀

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То всеки зане, че има разлика, ма явно както колегата по-горе е писал - ти не знаеш принципа на действие на турбокомпресора. И хайде, обоснови се какво се разработва, какво уляга и защо не трябва да се ускорява рязко. Чакам с нетърпение технически обоснован отговор, а не изнизване с недомлъвки.

Редактирано от Онуфри
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трие, щото не знае кво е маслен клин у как той пречи на теиенето.

А, още по-малко е гледал филма...масления филм.:hilezh:

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш турбокомпресора да  да живее по  дълго сменяй на време маслото  и позволи на маслото да достигне работна температура  ,тогава настъпвай!

Редактирано от audi+
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...