tedos1970 Публикувано 2 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2020 Здравейте, имам следния въпрос: Карам С5 Quattro (торсен диференциал). Зимните гуми са с 5-6 мм грайфер, но за съжаление повредих непоправимо едната. Т въпроса ми е: Мога ли да поставя две нови гуми с 10 мм грайфер на единия мост, а на другия да оставя двете стари (5-6 мм грайфер). Новите ще са абсолютно същия модел. Дали няма да създаде проблем на Quattro-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
петър жеков Публикувано 2 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2020 то при АУДИТО диверенциала е винаги Торсен-той си е техен патент, В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ СЛАГАЙ РАЗЛИЧНИ ГУМИ ЩЕ ПРЕЦАКАШ И ДРУГИТЕ ДИФЕРЕНЦИАЛИ , сметни обиколката на гумата при диаметри различни с 10мм, умножи по 15/ за скорост 100 км/ч / и ще разбереш защо ти го пиша с главни букви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2020 за торсена не знам, но се чудя другите как ще се повредят като еднакви 2 по 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dpf Публикувано 7 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2020 Мисля че разлика над 1 мм. не е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2020 (Редактирано) Автора, слагай си гумите и 'ич не му мисли. Тая смешна "разлика" е значима само за параноиците. Дефакто ти имаш четири ЕДНАКВИ гуми, дори едната двойка да е на слик, другата нова, това са си ПАК ЧЕТИРИ ЕДНАКВИ ГУМИ, с абсурдната и незначителна за куатрото разлика. Редактирано 7 Декември 2020 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 8 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 Преди 10 часа, dpf написа: Мисля че разлика над 1 мм. не е добре. Ако всичко над 1мм е проблем, при разлики в наляганията 0.1-0.2 атмосфери трябваше да хвърляш дифенциали на поразия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 8 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 Приблем е разлика над 3мм до колкото си спомням. 3мм на грайфера са няколко сантиметра в обиколката... именно това е проблема, колела с различна обиколка. Познат с ХД успя да го счупи с две по две гуми от различни марки. Накрая се оказа, че и макар с еднакъв размер, то като им премериш обиколката даваха разлика 2-3см... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 8 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 Аве как ги чупят тия хора тез диференциалиии......., чудна работа. Веднъж ми се наложи, да сменя една от еднаквите(guattro налЕ) 16-тки с 15-ска, като навъртях пробег от около 300 километърченца. Бах тоя диф, ми не поискА да се трОши, негофта м.....а....., а така ми се искаше да са разфърчи........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkris Публикувано 8 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 Е кажи размера на гумите де, ако диаметъра отговаря, не виждам проблем, че си сложил една 15ка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 8 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 235/55/16, 225/55/15....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkris Публикувано 8 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 малии, принципно автора на темата се втелясва за тия мм, ама твойто си е жив късмет, че не си счупил нещо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 8 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 (Редактирано) Стига сте говорили тъпотии, няма да счупи нищо. Торсена е диф, колкото и да е самоблокиращ, предава нютони на най-бавно въртящият се мост. Това.му е идеята, не е блокиращ на 100%, твърда връзка не прави. На олроуд, резервата е патерица, като и на всички следващи модели. Не се втелясвайте. Това е един от начините да се постигне а-симетрично разпределение на тягата различно от 50/50. Баси, познавам, човек, с кола 1000кс и чак тогава от стартове успя да умори торсен. Кво ги смятате, 3см на 1м гума разлика в обиколката е 3% и не се слага, защото не отговаря скоростомера, не за друго. Редактирано 8 Декември 2020 от janoar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 8 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 3 зими карах тоуарега с 2 мишелинки и 2 руски гуми с различен граифер и с различна дълбочина на граифера и нищо му нямаше, на следващата зима сложих нови 2 сега съм с 2 на втори сдезон гуми и 2 на трети Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dpf Публикувано 11 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2020 Поуспокоихте ме Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2020 туарегът не е с торсен. Не знам дали му е приятно, но не е същото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 16 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2020 (Редактирано) Мани много професори тука Остави ги да си мислят, че туарега е с торсен, а като дойде време за правене на раздатка да се чудят за какво става въпрос. Редактирано 16 Декември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване