Jump to content

Нови и износени гуми на двата моста при Quattro


tedos1970

Recommended Posts

Здравейте, имам следния въпрос:

Карам С5 Quattro (торсен диференциал). Зимните гуми са с 5-6 мм грайфер, но за съжаление повредих непоправимо едната. Т въпроса ми е: Мога ли да поставя две нови гуми с 10 мм грайфер на единия мост, а на другия да оставя двете стари (5-6 мм грайфер). Новите ще са абсолютно същия модел.

Дали няма да създаде проблем на Quattro-то. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то при АУДИТО диверенциала е винаги Торсен-той си е техен патент, В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ СЛАГАЙ РАЗЛИЧНИ ГУМИ ЩЕ ПРЕЦАКАШ И ДРУГИТЕ ДИФЕРЕНЦИАЛИ , сметни обиколката на гумата при диаметри различни с 10мм, умножи по 15/ за скорост 100 км/ч / и ще разбереш защо ти го пиша с главни букви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автора, слагай си гумите и 'ич не му мисли. Тая смешна "разлика" е значима само за параноиците.

Дефакто ти имаш четири ЕДНАКВИ гуми, дори едната двойка да е на слик, другата нова, това са си ПАК ЧЕТИРИ ЕДНАКВИ ГУМИ, с абсурдната и незначителна за куатрото разлика.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, dpf написа:

Мисля че разлика над 1 мм. не е добре.

Ако всичко над 1мм е проблем, при разлики в наляганията 0.1-0.2 атмосфери трябваше да хвърляш дифенциали на поразия.  

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приблем е разлика над 3мм до колкото си спомням. 3мм на грайфера са няколко сантиметра в обиколката... именно това е проблема, колела с различна обиколка. Познат с ХД успя да го счупи с две по две гуми от различни марки. Накрая се оказа, че и макар с еднакъв размер, то като им премериш обиколката даваха разлика 2-3см...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве как ги чупят тия хора тез диференциалиии......., чудна работа. 

Веднъж ми се наложи, да сменя една от еднаквите(guattro налЕ) 16-тки с 15-ска, като навъртях пробег от около 300 километърченца. Бах тоя диф, ми не поискА да се трОши, негофта м.....а.....,  а така ми се искаше да са разфърчи.....:icon_sad:...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малии, принципно автора на темата се втелясва за тия мм, ама твойто си е жив късмет, че не си счупил нещо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига сте говорили тъпотии, няма да счупи нищо.

Торсена е диф,  колкото и да е самоблокиращ, предава нютони на най-бавно въртящият се мост. Това.му е идеята, не е блокиращ на 100%, твърда връзка не прави.

На олроуд, резервата е патерица, като и на  всички следващи модели. Не се втелясвайте. Това е един от начините да се постигне а-симетрично разпределение на тягата различно от 50/50.

Баси, познавам, човек,  с кола 1000кс и чак тогава от стартове успя да умори торсен.

Кво ги смятате, 3см на 1м гума разлика в обиколката е 3% и не се слага, защото не отговаря скоростомера, не за друго.

 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 зими карах тоуарега с 2 мишелинки и 2 руски гуми с различен граифер и с различна  дълбочина на граифера и нищо му нямаше, на следващата зима сложих нови 2 

сега съм с 2 на втори сдезон гуми и 2 на трети

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мани много професори тука :) Остави ги да си мислят, че туарега е с торсен, а като дойде време за правене на раздатка да се чудят за какво става въпрос.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...