Jump to content

Акумулатор?


diqn_bs

Recommended Posts

  • Отговори 74
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Tози не става, AGM e. На колегата му трябва да не е.

 

Да се сложи точния капацитет не е критично, защото реалния капацитет е равен на етикета само когато акумулатора е чисто нов. След това започва да пада, в началото по-бързо след това по-бавно. Ако пише 110 Аh на етикета, още първите 2-3 месеца ще падне на 100 Ah. Освен това самия батери мениджър постоянно го преизчислява с цел да показва правилен SOC.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Оправяй я преди да ти прецака новия акумулатор. Има много изписано в този форум как се поправя.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен също ще е полезно ако споделите темата. Имам утечка от 0,5А(да, точно така, половин ампер) , след шофиране плюсовата клема , не е точно вряла , но е осезаемо топла. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, 

Аз по прочетох малко. Доколкото разбрах трябва или да се смени плюсовата клема или да се стегне по някакъв начин. Правилно ли съм разбрал? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайно някой да знае парт номера на плюсовата клема , понеже намирам само втора употреба?

П.С. Намерих го! ( 4E0971225F )

Редактирано от nestle_2o1o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 49 минути, nestle_2o1o написа:

...

Сподели как измери тази консумация от 0,5А, колко време след заключване на колата изчака?

А за клемата, провери ли дали не е хлабава или окислена?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега свалих плюсовия кабел почистих, малко пресовах клемите. Сложих го и запали колата през мми колата показва 13.67v. Толкова ли трябва да показва или? 

IMG_20210107_150113.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да ти се наложи да си кербоваш нов кабел. Аз съм го играл на A6, дори беха свършили четките на алтернатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 minutes ago, diqn_bs said:

.. но ще иска нов сигурно

Защо да е сигурно? Мини през някой акумулаторджия и го закачете на тестер да видите на какво дередже е. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, diqn_bs написа:

Сега покарах известно време пипах плюсовия кабел с плюсовата клема направо парят. 

 

Преди 1 час, diqn_bs написа:

Сега карах известно време няма затопляне на клемата и кабела, но ще иска нов сигурно

 

Клемата грее само когато през нея минава голям ток, като например когато акумулатора е по-разреден и се зарежда на голям ток. Когато е почти зареден, той се дозарежда на малък ток и няма как да грее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ще по карам известно време да видя ще има ли промяна, ако няма ще се сменя плюсовия кабел с клемата. Значи направи ми впечатление, че когато плюсовия кабел с клемата е нагрята, другия плюсов кабел, къдети отива напред към двигателния отсек е студен. Значи проблема е само в този кабел с клемата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...