inkasa Публикувано 6 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2020 Здравейте. Имам няколко въпроса: Няколко пъти ми се случва да угася колата и да не иска да запали след това. Понякога разкачането на клемата от акумулатора помага, но не винаги. Два пъти от случаите се беше случило да няма гориво в горивния филтър. Лятото почистих кошницата с поплавъка в резервоара, нямаше запушвания. Маркучите от резервоара до горивния филтър изглеждат проходими. Отбелязвам, че вчера като паркирах, стрелката, отчитаща горивото на таблото се люлееше наляво и надясно (прикачвам клип към поста). Имам известни съмнения за помпата. Имам vag com, но не знам как да гледам живи данни. Някой може ли да помогне как да диагностицирам помпата, също и как да проследя моментите, в които не пали, дали има поток от гориво към двигателя? Всякакви идеи за възможни причини са добре дошли (както и препоръки за добавки). Audi A3 8L 1.9TDI 110HP received_395200518590691.mp4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppireff Публикувано 7 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2020 (Редактирано) Първо погледни реле 109, старата ревизия има студени спойки, палиш без проблем, гасиш и няма палене. Таблото вероятно е Jaeger, всеизвестните боклуци, играенето на стрелката с гориво може да е от самото табло, ако е започнало да се скапва. Ако е финиш, няма да пали заради имобилайзера, тези табла го дават този дефект. Възможно е да има и хлабава връзка между таблото и нивомера, създаваща допълнително съпротивление. Едит: Маркучите трябва не само да са проходими, а да са херметични. Ако влиза въздух, значи връща гориво, за това и не пали. Редактирано 7 Декември 2020 от ppireff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
inkasa Публикувано 9 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2020 (Редактирано) Таблото е VDO. Прикачвам снимки на нивомера. Редактирано 10 Декември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppireff Публикувано 9 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2020 (Редактирано) @inkasa Премери съпротивлението на изводите на нивомера с мултицет, докато го местиш бавно по цялата скала. Идеята е да се провери за прекъсване, визуално е трудно да се прецени. Ако е добре, замери от пин 5 на синята букса на таблото и земя съпротивлението (~47 ома на празен резервоар, тоест крайно долно положение на нивомера), разклащайки обувките на нивомера. Ако играе, ги запояваш. За по-лесно с VCDS отиваш в меню 17, канал 2 или 3, втора и трета колона показват литри и съпротивление. Редактирано 9 Декември 2020 от ppireff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване