Jump to content

Множество грешки ESP, TPMS, Parking Brake, ABS


avimaker

Recommended Posts

Здравейте всички,

надявам се да сте зрави и далеч от ковид-а.

Съжалям, ако тази тема се е дискутирала някъде в подробности, но аз лично не намерих решение вече 4-та година.

 

!!! Моля без обиди и подигравки.

Ако някой има информация за майстор, който се е сблъскал и решил този проблем, моля дайте ми телефон/координати. Ще бъда безкрайно благодарен.

Идеята на поста ми не е да мина тънко, както много от вас са се изказвали в годините, а просто много ми писна вече от тези грешки,

които излизат когато си пожелаят, след което може и месеци да не се появят и после отново. Предполагам е нещо по кабелите, но, ако знаех какво е да съм го оправил вече. Минал съм през всичко в годините което съм чел, също съм качил и инфо за акумулатора, на 1 година е и не е проблема в него.

 

Прикачвам снимки какво се показва на таблото както и txt файл с инфо от VCDS за грешките.

В общи линии във всички модули пише, че грешката е в друг модул.

Игнорирайте грешката за нивото на фарове и за подгрева на пасажерската седалка.

 

20201016_155500s.jpg

20201016_155501s.jpg

20201016_155515s.jpg

20201016_155516s.jpg

20201016_155517s.jpg

20201206_173428s.jpg

20201206_173656s.jpg

14 Log-6-12-2020-WAUZZZ4G0CN112939-160183km-99533mi.txt

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имобилайзер имаш ли?

Моята не пали без имобилайзер, но на бащата пали и почва всичко да пищи. Мисълта ми е, да не е в него проблема.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма имобилайзер от застраховател, ако това имаш предвид. Затова избрах Армеец преди време.

Аз също не съм монтирал допълнителни такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей относно parking brake и сензорен за ъгъл на моето Ауди а6 ц6 бяха от АБС модул и самия сензор за ъгъл се намира в самия волан смених модула и проблема беше решен

Изпратено от моят motorola one zoom с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен всичките грешки идват от АБС-а. Той като се скапе и светва всичко по таблото. И автопилота не би следвало да работи ?

Радиото по принцип сменя ли си само силата на звука ?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@avimaker, виж тази тема. Пича е имал същия проблем (абсолютно същите грешки) и накрая пише как го е оправил: цък!

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, kurty написа:

Според мен всичките грешки идват от АБС-а. Той като се скапе и светва всичко по таблото. И автопилота не би следвало да работи ?

Радиото по принцип сменя ли си само силата на звука ?

 

Не се сменя от само себе си. Само като включа задна по подразбиране намалява силата на звука и после си я оправя. Ами аз това се чудя, ако има развален модул, не би ли трябвало да изпише код за това. Тук на всички модули пише грешка поради грешка в друг модул.

Преди 6 часа, CVT написа:

@avimaker, виж тази тема. Пича е имал същия проблем (абсолютно същите грешки) и накрая пише как го е оправил: цък!

 

мерси, ще погледна да видя. принципно нещо такова търсех, проблем по кабелите и къде би бил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, CVT написа:

@avimaker, виж тази тема. Пича е имал същия проблем (абсолютно същите грешки) и накрая пише как го е оправил: цък!

 

Прегледах и при него е ясна работата. Той има следната грешка, която я няма при мен.

Address 3B: Sensor Elect. Cannot be reached

Почистил е масата и всичко му е тръгнало.

 

Търсейки обаче този сензор попаднах на бюлетин на Ауди, прикачам го. Там се говори за грешка в този модул дори без да я показва като такава. Решавала се със софтуерен ъпдейт на модула. Тъпото е, че ако това е проблема при мен не мога да видя при мен кой е софтуера от това което чета като инфо от vcds. Също ми се разминава с 1 буква "B" кода на модула. Не знам до колко е съществено в случая.

Ако ходя до порше запад за това ще дам 100лв за да разбера например, че не се отнася за моя модул например. Дали има начин да се разбере от това инфо дали проблема ми е в този модул и подлежи ли на ъпдейт?

 

-------------------------------------------------------------------------

Address 3B: Sensor Elect. (J849) Labels: 4G0-907-637.clb Part No SW: 4G0 907 637 B HW: 4G0 907 637 B Component: SARA 6D H02 0004 Revision: -------- Serial number: EJ1BPA42039MZQ0 Shop #: WSC 00000 000 00000 ASAM Dataset: EV_SARA 006014 ROD: EV_SARA_006.rod VCID: 2D1C48263A7EDEAC46-8078

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------

MC-10124752-9999.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при него и при тебе причината за многото грешки от типа "грешка в друг модул", "липсващи данни" и "Databus" е тази грешка в CAN гейтуея (модула който осигурява комуникация между всички модули). Грешката е във под-модул "Стабилизатор на напрежение":

 

Address 19: CAN Gateway (J533)       Labels:* None
   Part No SW: 4G0 907 468 G    HW: 4G0 907 468 A
   Component: J533--Gateway H08 0214  
   Revision: --------    Serial number: 00000000352980
   Coding: 00CD077D00
   Shop #: WSC 02391 785 00200
   ASAM Dataset: EV_GatewUDS 001025
   ROD: EV_GatewUDS_AU57.rod
   VCID: 342556D9264304DF9E-8060

   

Battery Monitoring Control Module: 
   Subsystem 1 - Part No SW: 8X0 915 181     HW: 8X0 915 181 
   Component: J367-BDM  H07 0141 
   Serial number: 00000000003790466129

   

Voltage stabilizer: 
   Subsystem 2 - Part No SW: 8K0 959 663     HW: 8K0 959 663 
   Component: J532_DCDCStab  H17 0042 
   Serial number: 11349002343011200181

1 Fault Found:
6655 - Sensor electronics control module 
          U1077 00 [008] - No communication
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 8
                    Reset counter: 184
                    Mileage: 159876 km
                    Date: 2020.10.05
                    Time: 17:22:15

                    Voltage terminal 30: 13.8 V
                    Voltage terminal 15: 13.8 V
                    Control Module temperature: 32 °C
                    System status: Terminal 15 on
                    IN ESP_standstill flag: no standstill detected
                    Engine running: On
                    IN ZAS_Te_X: On
                    Terminal 15 status via CAN: On
                    Terminal 15 status: On
                    Datenfeld: 0

 

 

При него причината е била лошо замасяване, при теб сигурно е друга. Например най-старата ти грешка идва точно от проблем със стабилизатора на напрежение:

 

 

Address 55: Headlight Range (J431)       Labels:| 8X0-907-357.clb
   Part No SW: 4H0 907 357 A    HW: 4H0 907 357 A
   Component: ....LWR12.... H02 0013  
   Serial number: 111229-0002-081
   Coding: 1122A6101002A300
   Shop #: WSC 02391 785 00200
   ASAM Dataset: EV_HeadlRegulBasic 005001
   ROD: EV_HeadlRegulBasic.rod
   VCID: 2C1D4621067BD4A75E-8078

2 Faults Found:
114433 - Function Restricted due to Excessive Voltage 
          U1401 00 [008] - -
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 182
                    Mileage: 159834 km
                    Date: 2020.09.30
                    Time: 17:49:52

136193 - Supply voltage 
          U1012 00 [008] - Voltage too High
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 182
                    Mileage: 159834 km
                    Date: 2020.09.30
                    Time: 17:49:52

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. според теб проблема ми идва от този модул j533. Трябва да му видя замасяването на първо време? А ако няма какво да се види да търся друг модул за замяна?

Screenshot_20201207-162529_Google PDF Viewer.jpg

 

 

или този модул 8K0959663 волтаж регулатор, който май е в багажника при акумулатора ако не се лъжа. Не съм го търсил къде стои, но предполагам като гледам какъв дебел сноп е отрязан. Този скрийн шот е от ибей, но гледам е 1:1 с моя по данни от vcds.

 

P.S. между другото относно първият модул за който писах видях че софтуера ми е 0004 много преди тези от бюлетина. Там говорят за коли 2013, а мойта е 2012. Той до колкото виждам е за камерата за лейн асист модул, също новите четат и пътни знаци. Чудя се дали може моят да набива грешки, въпреки, че е по-стар?

Screenshot_20201207-164150_eBay.jpg

Screenshot_20201207-144415_eBay.jpg

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да сменяш трябва още малко диагностика. Изтрий всички грешки и ги прочети наново без да палиш мотора, само на контакт. След това ги изтрий пак, но този път го запали без да караш. Трябва да се види кои грешки се появяват веднага и кои след запалване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам грешки след като ги изчистя. Може да мине и 3 месеца преди да се появят. Лятото като не пускам подгрева я няма изобщо грешката и карам чисто. Само понякога може да излезе за нивото на фаровете. След като погледна с вагкома има само тази грешка. Но понякога след като се пусне това с абс-а и се изсипе всичко. Тогава може да се активират в рамките на 2 часа още веднъж или два пъти, защото аз гася колата и паля пак, че ме дразнят. После пак ги няма месец например. Или пък през 2-3 дни се появяват няколко пъти и после пак няма. Забелязал съм, че пслед по-обилни валежи се появяват по-често, но не е задължително. Опитвал съм се в тези години да видя кое го предизвиква, но така и не можах да го хвана. Преди близо 3 години сменях верига и масло на скоростите, както и си монтирах ел. кожен салон. След което година и нещо не се появи. Луда работа, побърка ме.

Та след изтриване никакви грешки не излизат веднага. :(

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш грешка и на температурния датчик на предната дясна седалка. Изключи я от буксата и карай известно време така, може да се окаже че е от нея, след като казваш че не се появяват ако не пускаш подгрева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от нея, проблема го имаше преди да сложа салона. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се появяват веднъж на 3 месеца, вземи си едно OBDeleven да можеш да ги триеш през телефона и не се занимавай. За триене на всички грешки от Андроид ти трябва най-евтината версия на устройството. Излиза под 100 лева с доставката от Литва (и аз него имам): цък!

 

Един от плюсовете му е че може да изпраща грешките по имейл преди да ги изтрие. Формата в който излизат е почти същия като при VCDS.

 

20201007_184822.thumb.jpg.99d7db2c7a014ddc775834a0084f0cb7.jpg

 

20201017_112010.thumb.jpg.58c0151d27e562c41e3f3a98883cc3f8.jpg

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Мерси за съвета, ама на мен не ми пречи, че набива грешки. Пречи ми, че не мога да го оправя и може във всеки един момент да светне и да остана без системи за сигурност.

 

Явно няма майстор, който да е решил този проблем. Жалко, а има толкова знаещи хора във форума, към които бих искал да се обърна за помощ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се появяваха същите грешки като и въздушното окачване ставаше на камък , след едногодишно чудене маистори и тн. си го оправих сам. Оказа се модула под задната седалка , забелязах, че почти винаги се получава като някои се вози отзад , махнах седалката извадих буксата от модула , после си я поставих пак в него и хоп чудо , така та до ден днешен без проблеми 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравей колега, не знам дали си решил проблема, но да споделя при мен какво стана. Имах абсолютно същите грешки,и се оказа, че е от буксата на кутията. Имаше вода и масло, смених я и всичко се оправи. Дано съм полезен на някой! 

IMG-e6a003f98accea866838ed80519c74df-V.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление още не съм поправил проблема. Ако това е при скоростната кутия, при мен като сменях масло и филтър преди 2 години нямаше такъв проблем. А иначе проблема си го имах преди и след. Обмислям да правя ъпдейт на софтуера на esp или направо да купя ново (т.е. втора ръка от ebay, че струва една торба с пари :), но още не съм решил твърдо.

Редактирано от avimaker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има видео с Крис от  Das auto , че проблема е причинен от кабелен сноп, който се разтяга при пълен десен.

Решава се със смяната му. От Ауди са пуснали уж подобрена версия на този с който е излязла колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...