danni95 Публикувано 7 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2020 Здравейте драги съфорумници преди около седмица ми се случи следното нещо като тръгвах и настъпах малко повече и малко над 2.2 оборота пристърга нещо от дясната гума ( поне така ми се чу ) но за около за секунда , после пробвах още няколко пъти и пак така на 2.2 оборота пристъргва за по малко от секунда и спира на 2 и 3-та предавка същото но само когато е настъпя при плавно стигане на тези обороти няма проблем.Бях сега във сервиз но и ( майстора ) незнае какво е и гадае ( намирам се във англия може би това е проблема ) та аз си мисля за полуоска но тои ми каза че може и съединителя да е някакви идеи какво може да е нямам проблем със скоростите влизат си нормално питам защото за едното ми е около 300 паунда ремонта , а за другото 1300. Малко извън тази тема бях при майстора за друго да ми смени предните 2 носача но така и не успя тъй като неможел да изкара някакъв болт... да не се чудите защо питам тук за стърженето :D Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2020 не знам какво може да стърже при тези обороти. За болта - това е болтът на шенкела, който трябва да се развие, за да се свалят носачите. Този болт не един и двама е разплаквал, трябва да се кисне с дни всеки ден с проникващ спрей, докато си караш колата и пак може и да се скъса. Тесла и много псуване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2020 (Редактирано) Мне, разпробива се. Редактирано 7 Декември 2020 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danni95 Публикувано 7 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2020 Аз все си мисля че е полуоската да има изядени зъбци вътре но незнам , той ми развиваше теории за тампон на двигателя и какво ли още не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2020 може и нещо по пистовия ремък да стърже при определени обороти? каре да е? Боб да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2020 малко е съмнително да е от колелата при определени обороти. по-скоро от мотора ще да е и да минава звука някъде отдясно и да ти се струва, че е оттам. При мен има нещо подобно и се съмнявам, че е от турбото. По-скоро е като жужене и се чува слабо. Знам, че от турбото свири пронизително и все пак си мисля, че е от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 7 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2020 Погледнахте ли предпазната ламарина на диска? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 7 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2020 И при мен преди 4-5 месеца се игра мача с "пич" болта на шенкела. Направо с горелката нагряване и излезнаха и двата. Просто на майстора не му се занимаваше с другия метод, който му предложих. Реже се главата на болта и се навива гайка от другата страна на вече образуваната шпилка. Като се затяга гайката се получава издърпване на шпилката. Като свърши резбата се слага вложка и пак се навива гайката и така до края. Ама ходи накарай някой в сврвиз да го прави това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2020 с горелката трябва много да се внимава, че шенкелът е алуминий и може да каже мяу. Има и инструмент, с който излизат по-лесно. В сервизът, в който си правя колата, си направиха инструмент и ги извадиха, но си играха 2 дни за това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 7 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2020 Чуй чуй.......нагря шенкелите колкото беше нужно да излезнат болтовете и после за да не чака да изстинат взе студена вода и хубаво ги обля. Да чукам на алуминий за сега си държат шенкелите. Ама повече при него с алдито няма да ходя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2020 Преди 1 час, Gangbango написа: навива гайка от другата страна на вече образуваната шпилка Ааааааами ако скъса резбичката? Тогава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2020 то много трудно се намират читави сервизи, където да се ходи. Винаги нещо им има и трябва да се приеме за сметка на друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2020 Затова си има "хей ръчички, хей ги две, те си бацат най-добре"! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danni95 Публикувано 8 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 21 hours ago, ники 125кс. said: Погледнахте ли предпазната ламарина на диска? предполагам не е гледал но ако е тази ламаринка защо само при когато се настъпи повече за престъргва ? На место когато е настъпя да си вдигне оборотите не се чува нищо такаче не мисля че е от ремака или от турбото ? или може би греша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване