Jump to content

Парно и климатроник


Vitcig

Recommended Posts

Махраба младежки и младежи .
Следният въпрос - как баш работи тооо климатроник/парно, щОт откачам вече .
Преди няколко дни като беше студеното (до колкото -8 е студено нали) викам шго запаля тооо космос да вдига малко градуси ..
Естествено след 30+ минути по стрелки едвам беше мръднала, парно обаче си има доволно ..
Това което ме озадачава е че работеше втората степен на доп перка за охлаждане 😅
Разбирам лятото да фучи ама на -8 градуса външна пак да си работи ..
Така ли трябва да е тоо баклИк ? Четена е за грешки и няма .. Лятото я гледахме just in case и работи топ като показатели и све .
Подгрева със свещите също работи, но и там не мога да го хвана баш какви условия иска .
Та, засега я карам с вкл ECON режим, но дали има значение за работата ?
А4 фейс 1.9 легендата е кочин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маме,на ECON работи парното.Ако шибнеш на AUTO ще работи и компресора.Предполагам си с виско и ел. перка,но защо тя се включва нямам идея.

За кой подгрев питаш,на мотора или имаш подгрев на антифриза?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифризния с трите свещи .
Иначе Да, ясно че с екон компресора е off, ама се зачудих защо като системата е на AUTO на -8 външна беше включил да духа 2 степен на ел перката отпред при радиатора ... За къВ чеб му е това охлаждане като е пред замръзване 😅

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На място или в движение? Само голямата или и двете перки въртяха?

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подгрева тя сама си решава дали да пусне едната или трите свещи.

Just now, CVT написа:

 Само голямата или и двете перки въртяха?

 

Тя трябва да е с виско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, CVT написа:

На място или в движение? Само голямата или и двете перки въртяха?

 

На място, то при тоо шлеп е само една ел перката с две степени .
Иначе подозирам че е достигнала температура в купето и у пуснала клизмата да олади малко 😄
Въпроса е що праЙ така ... Подозирам че всичко си е наред и така са я напраЙли в заводя ама друга кола не ми го е правила това .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На място е много заблуждаващо, защото колкото и да е студено, дебита на въздуха който минава през радиатора е нула ако перката не се върти. И аз мислех че моята се върти постоянно, до след като си сложих камера и започнах да я наблюдавам в движение разбрах че изобщо не е така. Постоянно тръгва и спира в зависимост от натоварване, температура на мотора, скоростта с която се движа и прочие.

 

20200924_214723_mfnr.thumb.jpg.30652019ba2d0d4024aa55dfbdfb9274.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...