sevensands Публикувано 9 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2020 На газ и бензин на тихи прекъсва, стрелката на оборотомера подскача от 400 до 650 оборота и се чува едно свирене. Сменени са сондите и меките връзки, вече не дава грешки, само една на 6 цилиндър мисфаер, т.е. няма искра. Сменена бобина, кабел и свещи, никаква промяна. Моля за съвет. Мога да изпратя по вайбър какъв шум издава, тук е много малък размера за файл. И вече не знам какво да правя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 9 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2020 Картерната вентилация наред ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sevensands Публикувано 9 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2020 не е пипана, вихровите клапани имат счупено лостче и има затапени маркучи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 9 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2020 Тя хубаво не е пипана, ама здрави ли са маркучите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sevensands Публикувано 9 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2020 утре ще сменям всички вакум маркучи с нови и ще видя картерната как е, дано има ефект Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2020 Щом свири значи смуче въздух отнякъде. Освен вакуумните маркучи и пластмасови тръбички (цепят/чупят се от старост) провери и PCV клапана, който е закачен отзад на всмукателните колектори - много често се цепи мембраната му, почва да свири и играят ниските обороти заради допълнителното количество неточетен от дебитомера въздух, който постъпва в двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sevensands Публикувано 10 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2020 просто се нуждая от свестен майстор във Варна, няколко сервиза се мъчиха и нищо ама нищо, щом днес както не разбирам намерих 4 спукани маркуча за вакум и ги смених с голям зор и пак същото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2020 (Редактирано) Погледна ли PCV клапана - обикновено като свири е от неговата мембрана (сцепена)? Опитай се да локализираш от къде се чува свиренето. Другия вариант са двете мембрани отпред (към бронята) на всмукателния колектор, които въртят флейтата вътре. Може да опиташ да запушиш главния вакуумен маркуч (преди ел. клапана) с едно винтче и да видиш дали ще изчезне звука и ще се оправят ниските обороти. Въпросните мембрани с приводния механизъм са под малката кора отпред на двигателя - изваждаш я и ще ги видиш. Редактирано 11 Декември 2020 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 11 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2020 Той човека горе е писал, че за запушени.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dpf Публикувано 12 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2020 А компресия мери ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 @sevensands Гарнитурите на всмукателния колектор здрави ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване