Jump to content

Audi A6 2016 (C7)3.0 TDI - Въпроси


Recommended Posts

Здравейте, 

 

от няколко месеца обмислям закупуването на автомобил, който основно ще се ползва за удоволствие, тъй като работата ми е от вкъщи. Попринцип се бях насочил към БМВ х6, но един мой приятел продава Ауди а6 2016-та година 272 коня 3.0 дизел на 111к КМ реални. Понеже нямам никакъв опит с марката (а съм чувал, че са доста по-скъпи за поддръжка), бих искал да ми споделите горе-долу как върви "издръжката" на подобен автомобил. Знам, че въпроса е много общ, но просто искам да добия представя дали е за мен. 


Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом колата ще е за удоволствие, правилният избор е 3.0tfsi. Също ще ти излезе и по евтин за поддръжка, евентуално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи за удоволствие? Ако е за чисто даване на газ и бързо каране по завои, обратна връзка от колата, агресивно спиране и ускорение, едва ли тези тежки коли са най-спортните. Ако е за пътувания, разходки със семейството, това е друго. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна, че в този раздел се обсъждат САМО автомобили Ауди, при намесване на други марки темата отива в коша. Другите марки се обсъждат в други форуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да бъде смешно, под думата "забавление" искам да кажа излизания в града (кафета, или просто разходки), както и извънградско малко. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом колата ще се ползва повече за авторитет и няма да въртиш хиляди км на дълго дизела не е оправдан, разстояния на късо го съсипват. Отново ти препоръчвам бензиновият аналог, който върви по-добре, по-приятен е за каране (според мнения на много колеги във форума) и е с нормално скъпа поддръжка. Тук можеш да прочетеш доста за този мотор:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, какъв би бил проблемът да си взема дизела и примерно веднъж в седмицата да си пътувам извън градско някъде? Би ли имало проблем със самия двигател (питам, защото не разбирам, а не да се заяждам).

Редактирано от Anonymous1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемите на дизела са че при къси разстояния (когато двигателят не успее да достигне оптимална работна температура) има предпоставка за образуване на нагари. Еко системите също се затлачват. Същото се получава и от използването на гадна нафта. Но това е присъщо за всеки един нов дизел, без значение от марката така че ако ти се кара дизел вземай 3.0тди, двигатела е топ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Авторе, аз от 2 години карам 3.0тди с всичките екологии активни. Веднъж месечно, а понякога и на 2 месеца съм я карал извънградско, останалото е градско в София. Карай с хубави масла, добра нафта и когато ти се падне магистрала си я карай с поне 150км/ч и няма да имаш ядове. Аз като я взех в началото я карах със страх и внимавах да не я пришпорвам, карах 120-130 макс по магистралата и редовно си правеше регенерации в градско (така се падаше). Вече разбрах, че случи ли се магистрала трябва яко газ да се дава за да се изчисти хубаво дпф-а. После доста време градско не се сеща за регенерации.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизел за градска кола. Верно си е мазохизъм. Но май са по евтини. А трета ръка бензини почти не се намират, освен ако не са блъснати от ТИР.

Редактирано от dpf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето кола на 100к. Км. Няма какво толкова да я мислиш,ако някой не и е дал за душата...Нормална поддръжка.Аз карам 3.0 би тди на малко повече километри и нищо освен консумативи.Смяна на масло двигател,маслен,горивен,въздушен,поленов филтри в Ауди по програма 4+ 570лева лятото.Днес смяна масло двигател с маслен филтър,смяна масло скорости с всичките му джиджавки 1611 лева отново в Ауди.След нова година отивам за смяна на предни дискове и накладки офертата е 2 бона...Това от мен.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за отговорите! А какво ви е мнението относно този с троник? Изчетох бая теми тук и като цяло повечет потребители казват, че е супер чуплив и трябва да си имаш едно 5-6к за всеки случай. Попринцип сумата ще бъде предвидена ако взема колата, но има ли филм да не се случват проблеми с нея ако се обслужва редовно?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение за Sтроника е , че е страхотна кутия,доставяща удоволствие ако се забавляваш с карането на колата.Вече  две години и се наслаждавам,и не мисля че ще подкарам автомобил с друга скоростна кутия(поне засега).Ако колата е запазена, Sтроника не трябва да е пречка за нейната покупка.Успех с избора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пак, извинявам се за спама, но все още не съм купил въпросния автомобил.

До колкото разбрах от собственика, маслото на автомата НЕ Е сменяно до момента (колата е на преблизително 116к), но другите неща са обслужвани. Ако я взема и го сменя ще имам ли ядове вбъдеще или в този сличай е по-добре да си търсия друг автомобил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробваш колата дали кутията има някакви симптоми. Ако няма, смяната на маслото няма как да ти докара ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова са със сигурност, така че специално за километража не ме притеснява дали е въртян :Д


Искам да попитам за смяната на маслото четох, че е около 600 кинта +- в Порше. Задължително ли е да се извърши там, или има не е проблем ако се направи и по "гаражите"?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...