Jump to content

Свирене на пистов ремък


Nikieva

Recommended Posts

Колеги ,когато въртя волана имам едно гадно присвирване на ремъка,придружено с вибрация ,която се усеща в самия волан.

Когато е студено не го прави.

При трима майстори ходих 

На бърз оглед три различни мнения

Обтегач

Фрайлайн шайба

Байпасен клапан на хидравликата

Някой ако е имал подобен проблем

Да даде мнение,че не ми се хвърлят пари на вятъра.

П.С

Майстора при който си правех колите от години си е затворил сервиза тотал и на други много нямам вяра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега същия проблем го имам при мен с смяна на течноста не се оправи и при мен на загряла кола го прави само. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти,това беше най-безобидното... Има вероятност голямя хидравличната помпа да е тръгнала тогава.

Редактирано от kikson1979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е същото, смених с оем течноста, обаче никаква промяна. Бях се заканил да сменя обтегача, но не остава време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

На мен ми остана чисто нова, утре мога да погледна каква е, защото на колата ми била от другия модел. Кода на мотора ми е СDYA, тази мога да я дам на символична цена, ако някой има нужда,марка INA е. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

супер,само трябва да разбера каква е ,но най вероятно е същата.Един сервиз казват ,че е такава фройлайн,в друг ,че няма 3.0 и 2.7 тди с фройлайн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди два дни смених ролки с обтегач и ремъка на 3.0 тди.,защото беше като старо магаре сутрин на студено, също така при навиване на пълен ляв и десен пак виеше. 370 лв. с труда ремък континентал ролки и обтегач ина. Ролката на алтернатора се оказа обикновена и не е сменена и вече не вие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така или иначе плащаш за сваляне на предната част на колата, няма смисъл да икономисаш някоя ролка или ремък. Сменяй ролки с ремък и си свиркай. Иначе после пак ще плащаш съшия труд за една ролка или за ремък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се сваля муцуната за помпа и термостат. За обтегача не съм сигурен - смених го преди време с демпферната шайба.. 140 лв. ми взеха за смяна на 3те ролки, водната помпа и ремъка. За смяна на термостата 40лв но беше преди време. За 55к км водната помпа hepu задържаше, а предполагам че е и текла върху ремъка, защото след смяната и загубата на антифриз ми изчезна. Ремъка gates пак на тези километри се белеше като банан.

Сложих пак hepu ( не знаех че проблемната е била такава) , ремък continental и ролки ina - да видим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, понеже се коментират ролки и ремъци......в момента в аутодок ми дава хубава отстъпка и мога да взема пистов ремък и ролки + водна помпа на гейтс и ангренажен комплект ина, всичко за 350 лева. Дали може да се разчита на гейтс за водната помпа и ремъка за поне 50 000 км? Другото, което ме интересува е, дали някой може да ми извади от някъде ОЕ номерата на всички части от комплектите за да сравня преди да поръчам? Аз не се справям с тези Етки в нета.

За 3.0тди CDYA говорим

Редактирано от Gangbango
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз че ще сменя всички ролки и обтегач е ясно

Проблема е ,че едни казват че е от фрайлайф шайба други от байпасен клапан на хидравликата......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема се оказа шайбата на хидравликата

Доста износени канали

Почти ги няма

Майстора каза,че 5 -6 аудита е правил с подобен проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега смени ли и износената шайба и спря ли виенето след смяната ? 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 26.01.2021 г. at 12:53, Nikieva написа:

Проблема се оказа шайбата на хидравликата

Доста износени канали

Почти ги няма ...

 

преди 27 минути, Nikieva написа:

Шайбата се оказа неразличима от нова

Смених само ремъка.

И течноста.

Нещо не разбирам - пишеш за износена шайба, а сега е неразличима от нова. В крайна сметка износена ли е шайбата или не?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се чудех каква е тази мистерия,имало е някъде проблем при колегата сигурно,защото моя ОЕМ ремък си беше Ок,когато сменях всички ролки и т.н. превантивно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 обиколих няколко сервиза и ми дадоха 5 различни диагнози,включително и за износената шайба....та се бях подготвил и с нова такава,но се оказа,че разлика в шайбите няма,а проблема е само и единствено в ремъка

и ако я бях оставил за ремонт във въпросния сервиз,най вероятно щяха да ми я сменят и нея без да има нужда.....понеже"' всяка втора А6 е с износена шайба...'"

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре че си се усетил и си проверил и на друго място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...