Jump to content

Силно нагряване на плюсовата клема до двигателя


Melomancheto

Recommended Posts

Здравейте, от скоро започна едно греене на плюса, който е изведен при двигателя отпред. Буквално след 5 минути каране не може да се пипне и ти сваля кожата за по-малко от секунда.
Закарах я в 6+ и те ми казаха, че за тях е смяна на кабела, тъй като има 2 снатки и най-вероятно някоя е окислила или има хлабава връзка или е нещо по кабела. Не могат да ми обявят цена, тъй като до сега не са правили такова нещо. Смених преди 2 седмици акумулатора от 95Аh на 100Ah на Varta. Те го замериха и казаха, че всичко е окей с и без консуматор. Не съм сигурен дали проблемът се е случил след смяната на акумулатора или го е имало и преди това. Гледах, че има един 12 цифрен код на този акумулатор, който се регистрира с диагностика в колата, но те ми казват, че тя го разчита сама. Чудя се дали това може да проблемът, тъй като не е вписан в колата и да подваа повече ампери и да загрява така цялата работа...

Дайте съвет, моля какво да правя и къде да я карам, благодаря.

 

 

Редактирано от VBI
Правописни грешки в заглавието.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 74
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

така, отивай в друг сервиз.

Нов кабел е около 240 лв, но въобще не е нужно да се сменя. Моят е направен - отваря се връзката - кримпва се, калайдисва се и забравяш срещу 30/40 лв само труд. Две години нямам никакви грижи вече.

Може и нов кабел, но е излишно, много колеги също са им оправени кабелите, не сменявани. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне вече съм спокоен, че не съм само аз, остава само да намеря сервиз. Ще погледна в обещата тема за сервизите, но ако имате някой сигурен го давайте. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го направих това миналата седмица.

С едни клещи стиснаха добре клемата, за да правела по-добра връзка и сега е леко топла, спокойно мога да си задържа пръста на пластмасата, докато преди това се изгорих :Д.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи все пак грее.Моята е абсолютно студена,кабела го смених.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз преди малко я пипнах и колата не беше карана. Беше на място и работише може би 10-15мин с малко консуматори каот парното и фаровете. Не знам това дали има някакво значение де хаха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

принципно е добре и да се калайдиса, за да може да не греят кабелите и да правят отлична връзка. 
Разбира се, че е най-добре с чисто нов кабел :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип клемата най много грее,когато температурата е под 5 градуса.Тогава се включва електрическия нагревател на парното( Ако е на AUTO в MMI),а той е огромен консуматор.През останалото време моята не грее,но включи ли това  нещо,и освен него,ако включа фарове,халогени и нагревателя на задното стъкло и не се пипа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MMI е, да. Ами не знам какво се включва и дали има проблем, но направо топи капачката, което не мисля, че е нормално дори да се пуска нещо, което дърпа доста. Ще търся сервиз, че за сега не намирам нищо и ще я карам, колегата каза, че е 30-40 кинта, то не си заслужава и 100 да е да ми топи капачката 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега стисни я с някой тръбен ключ както колегата по-горе е направил и може да спре да грее тотално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето някакво решение на руснаците.Но гледам ,при повечето такива клипове и теми ,че грее от връзката на клемата посока стартера,а при мен определено грее връзката в посока купето и не знам кво да я правя :( https://www.drive2.ru/l/470500268052579059/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

махаш червената изолация към купето, виждаш какво се случва там, кримпваш, ако имаш с какво и калайдисваш щедро и би трябвало да си ок. 

Можеш спокойно да подходиш, както са го решили братушките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега рових зеленото меню на mm3g high.Мисля че открих как може да се види волтажа как то при 2G .Скорлва се до system и там светва волтажа[emoji3]4eb27031795026dafb7813686d7ad513.jpg

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз това меню така и не можаж да го изкарам, не разбрах дали трябва да го активирам с диагностика или какво изобщо трябва да се случи, че да се покаже... Теми, видеа и пак нищо :D. Говорих с едно момче, той каза, че ще я стисне и ще го оправи, проблеми никакви, когато свършим работа ще покарам и ще драсна, за да кажа дали това бил проблемът.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е да си виждаш напрежението на акумулатора от екрана, но при наличие на грееща клема проблема е ясен и няма какво да мериш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 12/20/2020 at 11:43 AM, nikolay80 said:

Ето някакво решение на руснаците.Но гледам ,при повечето такива клипове и теми ,че грее от връзката на клемата посока стартера,а при мен определено грее връзката в посока купето и не знам кво да я правя :( https://www.drive2.ru/l/470500268052579059/

 

Точно по същия начин я лекувах и моята само че и от двете страни - към купето и на Г-образното към алтенатор/стартер, нищо не съм стягал и повече не съм я забелязал да грее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно кримпването е по-издържливо на вибрации от запояването, разбира се само когато е направено както трябва.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При силно нагряване калая се топи и може да стане беля. Такива кабели не се поят. Аз бих си сложил нов, такива са и препоръките. Мойта клема за късмет още е студена след близо 12 години. Ако не влиза вода не би трябвало да се прецака по принцип. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По дължината си кабела се надува на места. Гледах едни филмчета, където твърдят че от вода жилата кородират, правят балони и почват да греят. А 200 кинта за тая кола са пари за семки (от моя скромен опит).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...