Jump to content

Силно нагряване на плюсовата клема до двигателя


Melomancheto

Recommended Posts

Нямам утечка, копчето си изгасва след 2-3 мин. Ходих преди да правят замервания в сервиз, че като ми замина предния акумулатор, си мислех, че имам утечка, а явно греещата клема отпред е била причината, да не се зарежда нормално. Зарядното дава 2-3 ампера на час. Няма как, да вдигне 110-ка за 6 часа, при положение, че тръгвам от няма 12 волта. Може и да бъркам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 74
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

не разбирам толкова, но 48 часа ми изглежда прекалено много. 

 

Като запалиш колко ти показва на алтернатора и колко на акумулатора с VCDS? Трябва да са >= 14V

Ако на акумулатора е доста по-ниско, значи пак имаш загуба от клемата или някъде другаде.

С batt regulator module ли си? Понякога и той прави мизерии, има едни незапоени крачета, влиза вода в него, погледни го.

Виж и в Advance Measure Values - Interface to Generator - по спомен беше на два под-канала и трябва да са ОК и на двете места.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, petio_venkov написа:

Нямам утечка, копчето си изгасва след 2-3 мин. Ходих преди да правят замервания в сервиз, че като ми замина предния акумулатор, си мислех, че имам утечка, а явно греещата клема отпред е била причината, да не се зарежда нормално. Зарядното дава 2-3 ампера на час. Няма как, да вдигне 110-ка за 6 часа, при положение, че тръгвам от няма 12 волта. Може и да бъркам...

 

Акумулатора трябва да е чисто нов за да събира 110 Аh. Обикновено капацитета му пада наполовина на всеки 3 - 3,5 години, така че твоя би трябвало да е между 50 и 60 Ah сега. Това обаче е при правилно зареждане. Ако е недозареждан дълго време поради греещата клема може капацитета му да е паднал още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, CVT написа:

. Обикновено капацитета му пада наполовина на всеки 3 - 3,5 години, така че твоя би трябвало да е между 50 и 60 Ah сега.

Спад 50% ми се вижда   завишен.  Имам корейски акумулатор на  3 години спад 25%    , имам една варта на 5  години със спад 35%  като и двата се карат на къси разстояния и доста рядко. Това са стойности замерени при  20 градуса , при минус  18/20  стойностите ще са съвсем различни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не е подвеждащо. Аз говоря за капацитета в амперчаса, а не за стартовия ток или вътрешното съпротивление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам   някой да се занимава да мери капацитет на стар акумулатор  , тъй като  измерването е доста относително и погрешно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова се усъмних че си го измерил. :)

Иначе може да се измери доста точно даже и в домашни условия, но изисква време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разреждаш я до определено напрежение. Виж това клипче ако не ти е ясно как става. Става и с много по-евтини устройства (под 20 лева) + малко аритметика.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старата батерия да не мислиш че има кой-знaе колко капацитет под 9 волта? Мери я чак до 0 волта ако искаш, така или иначе ще я даваш за рециклиране. Капацитета който ще измериш няма да е далече от реалния.

 

Но при положение че под 8,5V се смята за повредена, можеш спокойно да спреш на 9V ако не искаш да я разваляш.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа...

Реших да погледна какво е положението в багажника и...

https://linksharing.samsungcloud.com/jXHzFBN7z06D

Bosch S5 A15

950 A

105 Ah

 

Уж е сух, но си е кипял като за световно, при положение, че му е надяната тръбичка, за извеждане при нужда.

Редактирано от petio_venkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пОгледни отзад, дОле ;)

Освен,  батери мениджъра да ми прави мизерии...но го гледаха и нямаше отклонения...

Вече нямам идеи.

Редактирано от petio_venkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 1.10.2021 г. at 19:37, CVT написа:

Мери я чак до 0 волта ако искаш, така или иначе ще я даваш за рециклиране.

https://www.youtube.com/watch?v=afwO_MZjRjA 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте колеги и при мен също имаше пробелм със зареждането и награването на тази клема колата е А6 3000 ТDI 240hp. Проблема го реших след като без да разглабям клемата само я кербовах на ново като използавх два размера вложки за кербоване за 35 квадрата кабел и за 50. Преди до акумулатора стигаха 13.1 V при включено парно,фарове и музика , а след кербоването 14 V и въпросната лема вече е студена :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...