petio_venkov Публикувано 30 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2021 Нямам утечка, копчето си изгасва след 2-3 мин. Ходих преди да правят замервания в сервиз, че като ми замина предния акумулатор, си мислех, че имам утечка, а явно греещата клема отпред е била причината, да не се зарежда нормално. Зарядното дава 2-3 ампера на час. Няма как, да вдигне 110-ка за 6 часа, при положение, че тръгвам от няма 12 волта. Може и да бъркам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 30 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2021 не разбирам толкова, но 48 часа ми изглежда прекалено много. Като запалиш колко ти показва на алтернатора и колко на акумулатора с VCDS? Трябва да са >= 14V Ако на акумулатора е доста по-ниско, значи пак имаш загуба от клемата или някъде другаде. С batt regulator module ли си? Понякога и той прави мизерии, има едни незапоени крачета, влиза вода в него, погледни го. Виж и в Advance Measure Values - Interface to Generator - по спомен беше на два под-канала и трябва да са ОК и на двете места. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2021 преди 15 минути, petio_venkov написа: Нямам утечка, копчето си изгасва след 2-3 мин. Ходих преди да правят замервания в сервиз, че като ми замина предния акумулатор, си мислех, че имам утечка, а явно греещата клема отпред е била причината, да не се зарежда нормално. Зарядното дава 2-3 ампера на час. Няма как, да вдигне 110-ка за 6 часа, при положение, че тръгвам от няма 12 волта. Може и да бъркам... Акумулатора трябва да е чисто нов за да събира 110 Аh. Обикновено капацитета му пада наполовина на всеки 3 - 3,5 години, така че твоя би трябвало да е между 50 и 60 Ah сега. Това обаче е при правилно зареждане. Ако е недозареждан дълго време поради греещата клема може капацитета му да е паднал още. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 30 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2021 Май отивам на покупка 3... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 1 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2021 Преди 16 часа, CVT написа: . Обикновено капацитета му пада наполовина на всеки 3 - 3,5 години, така че твоя би трябвало да е между 50 и 60 Ah сега. Спад 50% ми се вижда завишен. Имам корейски акумулатор на 3 години спад 25% , имам една варта на 5 години със спад 35% като и двата се карат на къси разстояния и доста рядко. Това са стойности замерени при 20 градуса , при минус 18/20 стойностите ще са съвсем различни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 1 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2021 Как мериш капацитета на акумулатора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 1 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2021 Това с капацитета е подвеждащ въпрос. Меря стартерния ток и вътрешното съпротивление с електронен тестер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 1 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2021 Нищо не е подвеждащо. Аз говоря за капацитета в амперчаса, а не за стартовия ток или вътрешното съпротивление. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 1 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2021 Не знам някой да се занимава да мери капацитет на стар акумулатор , тъй като измерването е доста относително и погрешно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 1 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2021 Затова се усъмних че си го измерил. Иначе може да се измери доста точно даже и в домашни условия, но изисква време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 1 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2021 И как ще го измериш точно без да изтеглиш целия капацитет на батерията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 1 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2021 Разреждаш я до определено напрежение. Виж това клипче ако не ти е ясно как става. Става и с много по-евтини устройства (под 20 лева) + малко аритметика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 1 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2021 Приложимо е при нови батерии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 1 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2021 Метода е един и същ както за нови така и за стари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 1 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2021 Не е защото е не известно колко е 50% разряд на старата батерия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 1 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2021 (Редактирано) Старата батерия да не мислиш че има кой-знaе колко капацитет под 9 волта? Мери я чак до 0 волта ако искаш, така или иначе ще я даваш за рециклиране. Капацитета който ще измериш няма да е далече от реалния. Но при положение че под 8,5V се смята за повредена, можеш спокойно да спреш на 9V ако не искаш да я разваляш. Редактирано 1 Октомври 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 2 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2021 (Редактирано) Такааа... Реших да погледна какво е положението в багажника и... https://linksharing.samsungcloud.com/jXHzFBN7z06D Bosch S5 A15 950 A 105 Ah Уж е сух, но си е кипял като за световно, при положение, че му е надяната тръбичка, за извеждане при нужда. Редактирано 2 Октомври 2021 от petio_venkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 2 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2021 новият ли е кипял така, аз мисля съм със същия S5 105Ah AGM. Идеален е вече 5 години. Скоро очаквам да ме предаде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 2 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2021 (Редактирано) пОгледни отзад, дОле Освен, батери мениджъра да ми прави мизерии...но го гледаха и нямаше отклонения... Вече нямам идеи. Редактирано 2 Октомври 2021 от petio_venkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 2 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2021 виж това: https://www.drive2.ru/l/5269640/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 2 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2021 Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 12 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2021 На 1.10.2021 г. at 19:37, CVT написа: Мери я чак до 0 волта ако искаш, така или иначе ще я даваш за рециклиране. https://www.youtube.com/watch?v=afwO_MZjRjA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan gti Публикувано 17 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2022 Здравейте колеги и при мен също имаше пробелм със зареждането и награването на тази клема колата е А6 3000 ТDI 240hp. Проблема го реших след като без да разглабям клемата само я кербовах на ново като използавх два размера вложки за кербоване за 35 квадрата кабел и за 50. Преди до акумулатора стигаха 13.1 V при включено парно,фарове и музика , а след кербоването 14 V и въпросната лема вече е студена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 17 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2022 поздравления за няколко неща: 1. прочел си, преди да питаш 2. справил си се сам 3. споделяш своя опит Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan gti Публикувано 18 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2022 @OvivO Благодаря ти .Наистина информацията която има тук ми помогна да реша този не маловажен (скрит) проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване