Любомир Ватафов Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 Здравейте, наближава време за обслужване и ми е интересно на какъв период и интервал от км сменяте ангренажен ремък и ролки. В момента съм с комплект на INA на 50 000 км и се чудя дали на около 55 - 60 000 км да сменям? В други теми, но за други модели четох, че ги сменят на около 70-80 000 км. Колата е 2.4 165 кс. ALF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 Преди колко години беше последната смяна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Ватафов Публикувано 21 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 Преди 4 г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 Дават им 5 години. И ти като мен удряш годините преди да удариш километрите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Ватафов Публикувано 21 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 А колко километра им дават? За да знам тази година да си я карам ли до петата когато ще станат 60-65 хил или да сменям още сега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 Различно. Имаш ли точния модел на комплекта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 Ааа не на 5-тата година ако знаеш и часа минутата ,че и даже на коя секунда е сменян трябва дя се смени инак ако пресрочиш ши са скъца ииии край...😂🤣😂 Ай стига глупости. Ако се смени на 5 и половина години или на 6 какво ще стане ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 По същата твоя тъпа логика: какво ще стане ако се смени след 7 години, или след 8, или след 9, или след 10 и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 (Редактирано) Е да де нали това казах на секундата да сменя ,да не бави повече инък лошо ако пресрочи😁... Редактирано 22 Декември 2020 от crash77 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Ватафов Публикувано 22 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 Важното е да стават драми и каквги по форума. Иначе няква конкретна информация по въпроса: няма! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 Преди 1 час, crash77 написа: Е да де нали това казах на секундата да сменя ,да не бави повече инък лошо ако пресрочи😁... Никой не е казал че трябва да се смени на секундата, но производителя дава насоки които е добре да се спазват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Ватафов Публикувано 22 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 И още един доста важен въпрос. Нужно ли е да се сменят демпер (успокоител-ртепт.вибр.) и обтягащо рамо на ремъка. Същите са сменяни при предишното обслужване преди 50 000 км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 Аз знам за комплектите които не са ОЕМ, 5 години или 60000км. Което дойде първо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 Аз сменям всичко дето се върти като сменям ремъците . Ама за това с годините не съм много съгласен ако ме разбираш правилно сменял съм ангренаж и на 8 години ако няма километрите. Е не казвам и ти да го правиш това ама всеки си има глава на раменете и сам си перценява какво да прави.Не ме слушай мен води се по собствени усмотрения оти я като си пиина и бращулевя глупости 😂... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 8 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2021 На ремъка по спомен е 10г живота. В момента свалих ремък на 6 години и около 40К км... ми като нови са си да ги еа. Ама извършвам процедурата понеже загубих доверие в предишния собственик и за да отстраня теч от термостатното тяло. Попринцип като пробег на 2.7битурбо на комплект поставен в оторизиран сервиз му дават гаранция от 120000км за времево ограничение не знам дали има посочено от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 8 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2021 (Редактирано) Как го реши това 10год? Идеята на тоя ремък е да изглажда като нов до последно. Съосието, натоварването, прахта, температурата, и въздействието на насрещният въздух определят времето за смяна. Важно е дали се върти тоя ремък в затворено пространство или го мие прахта и водата минала през решетката. За справка... Континентал въвеждат, система (след изпитания) и производителите почват да вграждат тумбеста ролка на коляновият вал(коя година точно не помня), която разпределя по-добре натоварването на ремъка, съответно веднага вдигат интервала от 50-60хил.км на 80-90хил.км. Също е важно задвижването на разпределителните валове: установено е, че с едно ангренажно колело и паразитен разпределителен вал, натоварването на ремъка пада значително, установено е също, че V-образните мотори натоварват значително повече ремъка от редовите, също за натоварването влияе и броя цилиндри, тежестта на разпределителните валове(при някой модели са кухи точно с тая цел). Също зависи и колко допълнителни агрегати се въртят от тоя ремък(водна, маслена помпа). Към факторите касаещи живота на ремъка също се отнася и наличието на автоматичен обтегач, при някой с вграден успокоител, дори действието му през рамо също намалява натоварването на ремъка(така поне пишат умните глави). Та се оказва, че срока и измереният път, а би трябвало да са моточасове... определят момента за смяна, които е строго определен за всеки един мотор и автомобил И факта, че производителя винаги се презастрахова с едни 10-20%, които не съветвам никой да използва. Редактирано 8 Януари 2021 от janoar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Ватафов Публикувано 9 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2021 Ок. А успокоителна и обтяжното рамо може ли да им се прецени състоянието като се разглоби колата? Също така искам съвет за водна помпа. При обслужването сложи Hepu протече след 15 к смених я пак с Hepu и пак протече след около 15 к. За другите марки само лоши коментари чета. Дайте съвет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 3 Март 2021 Доклад Share Публикувано 3 Март 2021 (Редактирано) Показвам картинки на ангренажен ремък с неизвестна марка, неизвестни километри и неизвестни години на служба. Мога само да предполагам, но би прозвучало доста плашещо. Лично с този ремък съм изминал 11 000 км. Единственият забелязан дефект Едновременно с ангренажния ремък е сменена и оригиналната водна помпа, която изглежда в отлично състояние. Сменена е с HEPU, но си запазвам оригиналната за резерва. Редактирано 3 Март 2021 от aldygreen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване