Jump to content

Покупка на А4 B7 2.0 turbo


Recommended Posts

  • Отговори 83
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Карай я така колега, отвориш ли мотора филма може да се окаже голям. Щом не пуши газ и това е :)

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам 2.0тди помпа-дюза ли е, за 2.7 и 3.0 знам, че са комън-рейл.

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че всеки си има предпочитания, и моите са за ръчна кутия ;)

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Milanski написа:

Ослушвам се и за 1.8Т ама са кът с куатро и ръчна кутия, пък и авант искам :)

Така е.И в чужбина са кът,особено ако имат някоя друга екстра в повече.А4 Б7 Авант S-line plus 1.8TQ,стоя на обява в пловдивско,доста време.Явно е продадено вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накрая ще се взима ТДИ, та в тоя ред на мисли ако е 2.0 тди 8 клапана били по-читави обаче казват, че 170 коня не бил лош пък той маи е 16 клапана...

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk



Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Prokopi90 написа:

 

Така е, защото всички слушат прословутата философия на ВАГ тръбена и осребрена  в сервизните центрове, че разбираш ли сега ще ти сложим масло , което се сменя на най-малко 30к км, иначе ако решиш да си го смениш сам , преди това, ще ти падне гаранцията. тука сензори, мензори определят качеството и срока. Колата  е направена да се експлоатира така. Иначе ще я счупиш....най-малкото.

Та мамка му, те (ваг) са промотирали и лонг-лайф на душегуби, когато са били още в гаранция.

Между другото, така страдат и 3.0i, 3.2фси, 2.0тфси,  виждал съм същите описани аварии като тези при теб. Скоро видях една 2.0тфси б7 с надрани до посиняване разпределителни валове. Нищо не ставаше от цялата глава, въпреки, че беше за ремонт...отиде на части.

 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Longlife програмата не е задължителна, избор на собственика е дали да си счупи колата, дали ще я продаде на източноевропеец малко преди това или ще си я кара 200-300к км.

Ауди ЮК бяха публикували на сайта си изискванията за избор на лонглайф програма, пускал съм линк....накратко -  неизпълними са за частен автомобил.

 

Основния маслен проблем на първото ТФСИ с неправилен лонглайв е запушване на маслена цедка. Дотолкова е проблем, че дори има ревизия на самата цедка.

При падане на налягането на маслото първо страда главата - преди да светне каквато и да е лампа валовете задират и унищожават главата.....което всъщност е по-добрия вариант, отколкото дълго колата да работи с ниско налягане "без проблем" - тогава вече заминават и балансните валове (комплект с маслена помпа на цена 1000+ евро с отстъпка), колянов вал.....остава един здрав блок и бутала със спекли сегменти.

При нормално обслужване 300к км не са проблем.

 

За да е в топ състояние моторът и да има  (почти) заводския вървеж има нужда доста капризни възли да работят "като нови" - клапи в колектора, привод на помпа високо налягане (комплект с разпр.вал), самата помпа, вариатор на изпускателния вал, клапанчета в конзолата на масления филтър, първата ламбда........за вакууми, клапани, датчици, нагар по клапани е ясно, те не са характерни само за този мотор.

 

Ако се сравнява със следващото поколение 2.0ТФСИ - няма нито един възел, който при новия мотор да не е подобрен, по-ефективен, често и по-евтин....а вървенето е несравнимо.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай се отказвам от този мотор, категорично, благодаря колеги.

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 56 минути, robobug написа:

...

Ако се сравнява със следващото поколение 2.0ТФСИ - няма нито един възел, който при новия мотор да не е подобрен, по-ефективен, често и по-евтин....а вървенето е несравнимо.

 

Само че следващото поколение гори масло. Проблем който е невъзможно да се установи по време на покупката и който струва хиляди да се отстрани след това.

 

Иначе запушването на маслената цедка не е проблем за хора които знаят точно какво да направят когато им светне червената лейка.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен лейката за налягане ми се е появявала два пъти ,първо 129-135 000к реални и следватователно сваляне на картер и чистене ,след това на 185 000к пак същата процедура.По двигателя няма никакви щети,с ремап е и ъпдейт на автомата.Маслото винаги е смяняно с качествено на 8к и се надявам вече да е чист от предишните нагари и налепи от лонг-лайф интервалите.В картера имаше парчета и от силикон(някой майстори го обичат).Относно вървежа ,след ремап приятели споделят ,че се усеща като 3-ка дизел на бмв (е90,е60)и повече от 3.2фси в 4ф на братовчед ми.

Редактирано от Raziell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, CVT said:

 

Че като си пуснал обява че продаваш такъв мотор на чаркове, какви хора очакваш да ти се обадят? Такива с изправни мотори ли??

 

Ако отвориш магазин за бастуни и само куци хора влизат, не означава че повечето хора са куци.

 

Така като те чета излиза че TFSI-то не харчи масло и е едва ли не мит тоя проблем. Да беше само в България актуална тая тема, щеше да има логика поради състоянието на масовия "нов внос". Да ама не.

Във всички чужди форуми има десетки теми за въпросния харч и от какво е породен.

Няма нужда да цитирам audiworld, pistonheads, audizine, vwvortex, audi-sport и тн. където има десетки теми с по 10 страници резултати.

 

А и не е като да няма официален прес релийз в който Ауди пишат:

 

"As we have stated previously, a low percentage of older 2.0 TFSI engines fitted to certain models have been exceeding the factory oil consumption tolerance of 0.5 litres per 1,000 kilometres (approx. 620 miles). Changes were made to the production tolerances of the pistons and rings in this engine from mid-2011 onwards, and customers with 2.0 TFSI cars produced after this date should not have any cause for concern."

колко е low тоя процент, обаче е въпрос на политика, за тези които четат между редовете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Харчи си при Б7-ците, но малко. Обикновено под литър на 10 хил. км. В редки случаи стига 2 литра. Не е като при Б8-ците където стига 2 литра, само че не на 10 хиляди, ами на хиляда километра.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

преди 6 минути, cokesucker написа:

 

Така като те чета излиза че TFSI-то не харчи масло и е едва ли не мит тоя проблем.

:hilezh:

Особено 2.0 ТФСИ от фейса насетне (второ поколение, както му казват).

Редактирано от Atlantis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 12/30/2020 at 9:42 AM, CVT said:

Само че следващото поколение гори масло. Проблем който е невъзможно да се установи по време на покупката и който струва хиляди да се отстрани след това.

Защо дъвчем едно и също постоянно - проблемът се установява елементарно, а отстраняването му е по-евтино от годишните "държавни" такси за такъв автомобил.

А и вече минаха години, та който е бил с проблем вече го е отстранил....иначе не би останал в движение :)

Неревизираните коли вече са по-скоро изключение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...