Jump to content

ЛЕД крушки в халогените( кръглите с Н7 крушка)


lavatrice

Recommended Posts

Реших да махна Осрам крушките и да сложа двуцветни:бяло/жълто. Цвета се сменя с изключване и после включване. Поръчах едни от Амазон и засега съм доста доволен,светят по добре от Осрам. Идеални са за визия, а ако има мъгла просто пускаш жълтия цвят. Оставих резисторите на Осрам за грешките. 

 

IMG_20210106_112153-1000.jpg

IMG_20210106_152239-1000.jpg

IMG_20210106_152259-1000.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 71
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Четох че този тип понякога излизали от синхрон - едната бяла другата жълта. Това ставало ли е при теб и има ли начин да ги синхронизираш през ключа - например ако са изключени за повече от 5 секунди винаги да святкат бели?

 

Иначе като идея ми харесват.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знаех, че има такива крушки :)

и на мен ми е интересно - първият път винаги еднакъв цвят ли се пускат и кой: бяло или жълто или ги редува?

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо се пуска винаги белия цвят. При изключване и повторно включване-жълтия.Всяко влкючване/изключване сменя цвета. Не можах да хвана мъгла,вчера ги монтирах, но дори без, вечер видимоста с жълтия цвят е много добра.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязал съм в някои случаи, че колата се заключва (централното) сама след известно време, но не знам точно кога го прави. Да не би да има нещо общо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като отключиш,  но не отвориш врата известно време колата се заключва сама.

Къминг/ливинг хоум е функция на халогените, стоповете , интериорното осветление и страничните огледала при отключване и при вадене на ключа и отваряне на вратите вечер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, lavatrice написа:

Първо се пуска винаги белия цвят. При изключване и повторно включване-жълтия.Всяко влкючване/изключване сменя цвета. Не можах да хвана мъгла,вчера ги монтирах, но дори без, вечер видимоста с жълтия цвят е много добра.

 

 

Колко време трябва да сa изключени за да решат че следващото включване е първо включване, а не превключване? Например ако в момента са бели и ги изключа, ако ги включа след 5 минути жълти ли ще са? А след 12 часа?

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си спомням сега дали за точно тези моите или за други подобни,които гледах четох,че трябва да мине около 7 секунди след изключването за да се включи същия цвят който е бил докато са били включени. Не съм чакал толкова.Светят доста силно и се вижда какъв цвят светят,така че включваш/изключваш и сменяш на цвета който искаш.

https://www.amazon.com/gp/product/B08N6626L5/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Това са крушките...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ги поразцъках,значи при първоначално включване винаги светват бяло.След изключване ако се изчака 5-6 секунди и се включат,светва пак бяло. За да светнат жълто трябва да са включени и да се изключат и включат преди тези 5-6 секунди. Четох ревюта за едни други по евтини,оплакванията бяха,че едната светва жълто а другата не. За сега при мен няма такива неща,но е рано да се каже...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще трябва да видя дали има достатъчно място зад халогена за да се побере H11 версията им. При мен самия халоген няма капак. Самата H11 крушка служи за капак.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всички видеа дето изгледах за тези крушки,ги монтират на фарове, които са с dust cap,гумена капачка,при което задната част на крушката с охладителя и вентилатора остава отвън фара. При моите заради Н7 крушката се наложи да модифицирам задната капачка както съм показал на снимките по горе.  Осрам ЛЕД нямаше екстернал драйв като тази и всичко се побираше вътре. За тези двуцветните се наложи още малко да модифицирам за да може кабела им да излезе от халогена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@lavatrice, забравих да питам премигват ли когато са изключени?

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CVTЗа съжаление мигат като са изключени. Съжалявам,че не съм го написал.Явно за аудитата спасението за този проблем е единствено реле и две товарни съпротивления. Мисля като се прибера следващия път от рейс да го оправя това, защото не знам дали толкова дразни насреща колите,колкото мен, знаейки за това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем и аз ще опитам да направя нещо и ще пиша ако успея. Важното е да не минават от бели на жълти от самото премигване. 😆

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16 minutes ago, ники 125кс. said:

Аз да питам, някой слагал ли е на мястото на d2s крушката на ксенона лед крушка?

не знам какво толкова ще постигнеш.

Ако са ти слаби фаровете, рециклирай си рефлекторите, сложи други лупи evox и няма да има прилика! Ще свети на изрод :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това мисля да направя,това е от едно видео.Човека ползва за товарно съпротивление истинска халогенна крушка.Добавил съм с червено какво е описал и той ако премигването все пак остава,както е при нас. Във видеото е показана Тойота...

Untitled0.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега като гледах какво съм постнал и вече не съм сигурен дали точно така ще трябва да стане...🙄. Ще го мисля да стане само с един резистор,трябва да има начин...ама няма да е сега,гледам филм...бира :)

Редактирано от lavatrice
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да го направя с една такава платка, но става малко по-скъпо: цък!

Има две релета и мога да я програмирам да прави каквото си искам. В случая просто ще включва релетата след половин секунда. Самия тест импулс е по-кратък и няма да успее да ги включи. Само дето халогените ще се включват с половин секунда закъснение, но това не мисля че е проблем.

 

Мисля че може да се постигне и с това: цък!

 

И в двата случая резистора за грешката си остава и няма да пречи.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки че съм корабен електромеханик,мога честно да заявя,че електрониката ми е доста тъмна материя 🙂. Мисля че това с обикновеното реле също ще може да се направи,ще имам няколко месеца да го обмисля по моретата...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, механичното реле и то си има някакво закъснение. Ако тест импулса е по-кратък от закъснението ще стане.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С механичното реле идеята е че  ЛЕД крушката е галванично отделена от веригата и импулса няма как да я накара да светне(премигне). Надявам се че ще работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...