Jump to content

Информация за Ауди А6 4F


Recommended Posts

Обяснявам, че няма разлика в поддръжката или ако има, нека някой да ме оспори. Пък той като види фактите, да си купува каквото иска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 26.12.2020 г. at 19:50, zdrash написа:

Чак пък разпад ... колата е много хубава, просто не е за сиромаси. Дай пример с друг автомобил в този клас на 400к+ км, който е по-нечуплив или по-евтин за поддръжка. Както казват от Ауди - премиума струва пари.

Колата е много хубава, спор няма. Имах прекрасни спомени с нея. Аз съм рециклирал дюзи за 800 лв шестте преди някъде 7 години и това ми е най-скъпият ремонт. Разпади им викам, защото вече са си на години и се обаждат неща, надявам се не съм обидил някой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все си мисля,че екземплярите от 6 000 и 12 000лв. малко се различават да ги ева...

Погледнах постнатата обява,пълна трагедия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 26.12.2020 г. at 20:39, kurty написа:

Малко теорията ти не издържа, защото мога да дам примери с по-нисък клас пак алди. А4 в6 и в7 с 1.8ТQ на 400+ км. В пъти по-здраво им е всичко сравнено с 4Ф. На същите години и същите километри. Е вЕрно.....не са премиуми, като А6 :hilezh:  Малко странно , не мислиш ли? По-ниския клас да е в пъти по-здрав. Да има мотори, както 1.8Т, така и 1.9ТДИ в пъти по-здрави от всичко, което се слага в 4Ф ? В6-ца с 1.8ТQ  на 430К+ км с оригиналната турбина и разход на маслО....1 кило на 10К ?(докато беше моя) В момента тази кола е на 540К км. Мотора не е отварян. Духалката е изнасилен хибрид и чипвана. Зна'йш кога ще го постигне, който и да е бензинов V6/v8 на алди ? До фси....за след това нЕма сми да се говори. Премиуим вика......премиум е А8, а 4Ф е недоразумение. Не искам да обидя, който и да е собственик на 4Ф....ма нЕкак да си носИме розовите очила...бе нЕма лошо ма струва едни излишни пари.

Пак да го кажа....ако човек иска да кара повече от 5 бензинови цилиндъра....марката е друга и цилиндрите са в редица.

Готин, поста ти издиша на доста места, успокой се малко щото ръсиш глупости.

Уплашихте човека, 4F било недоразумение!?

И да, форума на БМВ е другаде щом толко те влекат, подмяташ ги под всяка тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Въпросите малко са странни за мен :) - извинявам се но да се включа и аз :)


Отговорите ми са:
1. Няма 2,4 FSI - поне аз не съм попадал на такова
2. Има различни и всеки си има плюсове и минуси 
3. и 4. и 5. - всичко това зависи от това какво е искал първия купувач на колата .... от магазина.
6. на някои е еднакъв на други не е.

 

Моите наблюдения и събрана информация води до следното: 
Всички коли от този клас са направени за клиента може да са максимално набутани с глезотии, а може и да са постни 
Всяко нещо в Audi е пари - например врътките на климатика 4-те срещу дигиталните с цифрите разлика къде 1000 евро (първоначално в магазина естествено) 
да не говорим за MMI 2G 3G 3G+ RNS и подвидовете им са стигали до 3-4000 евро разлика в магазина 

Интересен факт който четох в едно немско списание е че нали знаете някой кори на двигателите под капака имат емблема а други не - това е защото от ауди навремето са искали 100 евро за тази емблема и някои купувачи са си поръчвали без емблема :)

 

автомат или ръчка ... ти избираш ... демферите на ръчката не са много по евтини от подръжката на автомата

 

разпад или пред разпад .... не ги слушай всичко е на късмет 

хората които искат да карат нови коли в Бг винаги са ми били интересни с разсъжденията си, аз разсъждавам по следния начин:
колко пари мога да си позволя да загубя за 3 години? ... лесно е ..... новата кола губи 40% от стойноста си за 3 години (много по бързо от тази втора употреба)
хипотетично при 100к за кола след 3 години тя ще струва около 60к - е мисля, че е тъпо да зарежа 40к -

а пък който вижда смисъл в това да се лиши от 40к е да е жив и здрав аз предпочитам да ги инвестирам в нещо, но оооо хора различни ... :)

предпочитам да дам 10к за кола после да я направя кукличка за 5-6к и с останалите пари да си купя държавни ценни книжа или злато :)

 

кой е най здрав автоматик - този на малко км и когато е подържан навреме (както и цялата кола) 

различните автоматици са и с различно поведение на пътя

CVT - мултитроника си е много добър и приятен за каране скоростите са виртуални поради конструкцията му и се кара като тролей (кефи ме :) - обаче в Бг ремонта му е мисия невъзможна  .... поне допреди 2 години като се интересувах и търсих кола.... вариянт смяна с нов около 7к един познат с 2.4 го направи преди 3 години и си е доволен от колата, има и втора употреба, но не се знае какви са около 2-3к.

типтроника се усеща по здрав :) и е по глупако устойчив, но си иска наверменно обслужване (доколкото знам до 5-600 лв на смяна на маслото с всички джаджи там) ремонта му по данни на колеги е 3.5к )

ръчката си е ръчка - (боли ме крака от смяна на скорости - :) с автомата се родих :) кефа цена няма) ... смяна на всичките му карантии пак е около 2,5 - 3к.

Съвети:
1. Вземи си това което те кефи - не е работа да слезеш от колата и да не се обърнеш да я погледнеш ..от мен да знаеш (а ако си от хората дето не им пука какво карат ... купи си дачия :)

2. Не мисли кое ще се строши и кое е най-здраво  ... опита ми с Ауди е следния - всички преди да си купя ми казват, че се троши и че не си заслужава и че са големи разходите и т.н. - е карам марката от 2003 -та нищо от това което казват не е така за мен.

3. 4ф си е прилична кола за прилични пари и с прилична подръжка (и да А3 и А4 са по работни здрави коне).

4. Разход - виж разхода на гориво в някоя аутодата в нета ... ще разбереш че всъщност не е толкова различен и за разликата ти се предлагат повече мощност и бързина ... ако те кефят :) иначе дали ти трябват??? ... винаги ти трябва повече мощност и бързина :)


p.s.
не си купувайте кола по това какво МОЖЕ да се счупи :) и какви дефекти може да даде 
няма кола която не се чупи и не дава дефекти ... пожелавам на всички нас само дефектите да са малки, много малко и да си ги оправяме 
да сме живи и здрави.

 

 

 

Редактирано от Galin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да добавя:

 

1. Това са данните на колата от първата обява: цък!

2. Колата от втората обява е с Мултитроник.  Ето и нейните данни: цък!

6. Не, различни са. При 2.4 бензинка ако е автоматик може да бъде само Мултитроник, а 3.0 дизела ако е aвтоматик може да бъде само Типтроник.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, MachineSpirit написа:

Без скоростна кутия ли идва от завода?

Единственно и само ръчна кутия за варианта 4F с 2.4i и quattro ;)

 

п.с. Това го пише на доста места из интернетя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за полезните мнения.По принцип критериите за избора са ми-бензин,комби,куатро(последните 10 години съм с 4х4).Всякакви други глезотийки не ме греят особено много.Ако ги има-хубаво,ако ги няма-здраве да е.Някак си исках да е и автомат,но вече се отказах от автомата.Поради малкото обявище задраскам и куатрото или поне няма да ми е оснвен критерий при избора.И още един въпрос-колко пари са веригите при 2.4 и същото като при 3.0 дизел ли е да се сваля двигателя за да се сменят?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...