Jump to content

Разлики в шенкелите а4/s4 б5


ByColt

Recommended Posts

Здраст на всички. Преди време, ъпгрейтнах предните спирачки с 312мм дискове, защото старите бяха криви и за смяна. Сега след отстраняването на разни проблеми (диф, кардан, абс модул) подкарах колата, но се оказа, че биенето във волана си остана при натискане на спирачка. Пауър дисковете на Ате(с които карам сега) си бучат при спиране, но не трябва да бият. Реших да сменям главини, за да приключи тая досада с тресенето на волана. Най-лесния вариант е барабар с шенкелите (на първо време, за да съм сигурен, че е от главините, то не остана от какво да е пи принцип). На моите шенкели, пише S, има некви с индекс М, има и с други букви. Та въпросът е, имат ли разлика тея шенкели. Моята кола е 1,8tq от каквъв мотор да взема главини. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички шенкели за А4 Б5 са с малкото междуболтово за спирачните апарати и два размера на главините, като по големият размер се слага при шест цилиндровите двигатели и AJL (не съм сигурен за 1.9). При S4 междуболтовото за апаратите е по голямо и респективно с по голяма главина.

Sent from my LG-V500 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай първо да махнеш АТЕ-то, пък после мисли за шенкели и щуротии.


Изпратено от моя BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на MOBIKOM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Муцев написа:

Пробвай първо да махнеш АТЕ-то, пък после мисли за шенкели и щуротии.


Изпратено от моя BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на MOBIKOM

Е, аз сега го сложих. Или искаш да кажеш, че са дефектни ли? Тресеше и със старите дискове. 

Преди 4 часа, gemballa.bg написа:

Всички шенкели за А4 Б5 са с малкото междуболтово за спирачните апарати и два размера на главините, като по големият размер се слага при шест цилиндровите двигатели и AJL (не съм сигурен за 1.9). При S4 междуболтовото за апаратите е по голямо и респективно с по голяма главина.

Sent from my LG-V500 using Tapatalk
 

Как се различават е въпроса. На мойте пише S едва ли мога да сложа M на негово място. Идеята е, че намерих главини със шенкели, но са М и не знам, дали ще станат. И от чисто любопитство, питам какви са разликите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номера не мога да ти цитирам, но ветоятността да си намерил от S4 без да са ти казали е нищожна. Остават двата вида от А4, като може да попиташ какъв е диаметъра на шлиците при главините или от кола с какъв двигател са свалени и да се ориентираш.

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 28.12.2020 г. at 13:08, gemballa.bg написа:

 

Аудито ми не е S4, а е А4B51. 8TQ, но на шенкелите пише S. Куатро е и е възможно да са от S4. То и на бобините пише S4 😉 Въпроса е дали са взаимо заменяеми, защото вместо да избивам и набивам и троша лагери, може да сложа други шенкели с главини и да тествам, дали ще тресе. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти не четеш какво пиша, има 3 вида шенкели на Б5. Всеки шенкел, независимо от парт номера, който е с твоя размер за спирачни апарати и главини ще стане при теб!

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 28.12.2020 г. at 15:09, gemballa.bg написа:

 

Не можеш да ме убедиш, че са с различни номера и са еднакви. Още повече, че е доста вероятно да има разлика и при куатро и преднячка. Има причина да са с различни номера. Ако си прав обаче, ще пиша два реда, че си прав. Ето сега намерих два шенкела, единия е с индекс S, другия с индекс М. 

received_406533570690518.jpeg

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да те убеждавам, искам да ти улесня задачата която си поставил. Шенкелите са взаимнозаменяеми по изброените по-горе параметри (виждам, че думата "еднакви" не е най-правилна).

Sent from my LG-V500 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и моята ЕТКА потвърждава думите ми, че шенкелите са 3 вида (поз 12) - малки, големи главини и тези за S4. Всички ревизии от 1 вид са взаимозаменяеми.c2ea607e0630d988ad1fdae1947c489d.jpg

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз продължавам да си мисля, че АТЕ-то е ебано [emoji6]


Изпратено от моя BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на MOBIKOM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 29.12.2020 г. at 14:30, Муцев написа:

 

Дай едни здрави 288,или 312мм за проба и ще ти кажа от кое е. Купих си часовник и утре ще исмеря кое е кривото. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Седни удобно някъде и ако може се хвани за нещо. 😃 Ремонтирах си висящия лагер и всичко се оправи. 

https://youtube.com/channel/UC7gNjcCAr0N7oK3bO6UgU4g това е ютуб канала, в който за напред, ще видите извращения с куатро. Та по темата: разликата, или не едновременното действие на спирачните апарати и омекналия тампон на висящия лагер, са причина, да се усеща вибрация при спиране. Вибрации имаше и при 140 и при 80км/ч. а лагера се чуваше, че не е ок при 40км/ч резонираше. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това в клипа твоята кола ли е? Лагер от бавария:hilezh:.

За инфо- вече се продават афтърмаркет лагери

Редактирано от crazy driver
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е, да. Имах под ръка висящ от клозет36 и здрав лагер от ауди и се заиграх. Баварската гума е като жените им, дебела. 😃😃😃

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...