ByColt Публикувано 28 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2020 Здраст на всички. Преди време, ъпгрейтнах предните спирачки с 312мм дискове, защото старите бяха криви и за смяна. Сега след отстраняването на разни проблеми (диф, кардан, абс модул) подкарах колата, но се оказа, че биенето във волана си остана при натискане на спирачка. Пауър дисковете на Ате(с които карам сега) си бучат при спиране, но не трябва да бият. Реших да сменям главини, за да приключи тая досада с тресенето на волана. Най-лесния вариант е барабар с шенкелите (на първо време, за да съм сигурен, че е от главините, то не остана от какво да е пи принцип). На моите шенкели, пише S, има некви с индекс М, има и с други букви. Та въпросът е, имат ли разлика тея шенкели. Моята кола е 1,8tq от каквъв мотор да взема главини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 28 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2020 Всички шенкели за А4 Б5 са с малкото междуболтово за спирачните апарати и два размера на главините, като по големият размер се слага при шест цилиндровите двигатели и AJL (не съм сигурен за 1.9). При S4 междуболтовото за апаратите е по голямо и респективно с по голяма главина.Sent from my LG-V500 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 28 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2020 Пробвай първо да махнеш АТЕ-то, пък после мисли за шенкели и щуротии.Изпратено от моя BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на MOBIKOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ByColt Публикувано 28 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2020 Преди 3 часа, Муцев написа: Пробвай първо да махнеш АТЕ-то, пък после мисли за шенкели и щуротии. Изпратено от моя BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на MOBIKOM Е, аз сега го сложих. Или искаш да кажеш, че са дефектни ли? Тресеше и със старите дискове. Преди 4 часа, gemballa.bg написа: Всички шенкели за А4 Б5 са с малкото междуболтово за спирачните апарати и два размера на главините, като по големият размер се слага при шест цилиндровите двигатели и AJL (не съм сигурен за 1.9). При S4 междуболтовото за апаратите е по голямо и респективно с по голяма главина. Sent from my LG-V500 using Tapatalk Как се различават е въпроса. На мойте пише S едва ли мога да сложа M на негово място. Идеята е, че намерих главини със шенкели, но са М и не знам, дали ще станат. И от чисто любопитство, питам какви са разликите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 28 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2020 Номера не мога да ти цитирам, но ветоятността да си намерил от S4 без да са ти казали е нищожна. Остават двата вида от А4, като може да попиташ какъв е диаметъра на шлиците при главините или от кола с какъв двигател са свалени и да се ориентираш.Sent from my LM-G710 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ByColt Публикувано 28 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2020 (Редактирано) На 28.12.2020 г. at 13:08, gemballa.bg написа: Аудито ми не е S4, а е А4B51. 8TQ, но на шенкелите пише S. Куатро е и е възможно да са от S4. То и на бобините пише S4 😉 Въпроса е дали са взаимо заменяеми, защото вместо да избивам и набивам и троша лагери, може да сложа други шенкели с главини и да тествам, дали ще тресе. Редактирано 3 Януари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 28 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2020 Ти не четеш какво пиша, има 3 вида шенкели на Б5. Всеки шенкел, независимо от парт номера, който е с твоя размер за спирачни апарати и главини ще стане при теб!Sent from my LM-G710 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ByColt Публикувано 28 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2020 (Редактирано) На 28.12.2020 г. at 15:09, gemballa.bg написа: Не можеш да ме убедиш, че са с различни номера и са еднакви. Още повече, че е доста вероятно да има разлика и при куатро и преднячка. Има причина да са с различни номера. Ако си прав обаче, ще пиша два реда, че си прав. Ето сега намерих два шенкела, единия е с индекс S, другия с индекс М. Редактирано 3 Януари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 29 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2020 Не искам да те убеждавам, искам да ти улесня задачата която си поставил. Шенкелите са взаимнозаменяеми по изброените по-горе параметри (виждам, че думата "еднакви" не е най-правилна).Sent from my LG-V500 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 29 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2020 Ето и моята ЕТКА потвърждава думите ми, че шенкелите са 3 вида (поз 12) - малки, големи главини и тези за S4. Всички ревизии от 1 вид са взаимозаменяеми.Sent from my LM-G710 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 29 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2020 Аз продължавам да си мисля, че АТЕ-то е ебано [emoji6]Изпратено от моя BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на MOBIKOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ByColt Публикувано 29 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2020 (Редактирано) На 29.12.2020 г. at 14:30, Муцев написа: Дай едни здрави 288,или 312мм за проба и ще ти кажа от кое е. Купих си часовник и утре ще исмеря кое е кривото. Редактирано 3 Януари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 13 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2021 Колега, какво се оказа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ByColt Публикувано 30 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2021 (Редактирано) Седни удобно някъде и ако може се хвани за нещо. 😃 Ремонтирах си висящия лагер и всичко се оправи. https://youtube.com/channel/UC7gNjcCAr0N7oK3bO6UgU4g това е ютуб канала, в който за напред, ще видите извращения с куатро. Та по темата: разликата, или не едновременното действие на спирачните апарати и омекналия тампон на висящия лагер, са причина, да се усеща вибрация при спиране. Вибрации имаше и при 140 и при 80км/ч. а лагера се чуваше, че не е ок при 40км/ч резонираше. Редактирано 1 Февруари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 30 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2021 (Редактирано) Това в клипа твоята кола ли е? Лагер от бавария. За инфо- вече се продават афтърмаркет лагери Редактирано 30 Януари 2021 от crazy driver Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ByColt Публикувано 30 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2021 (Редактирано) Моята е, да. Имах под ръка висящ от клозет36 и здрав лагер от ауди и се заиграх. Баварската гума е като жените им, дебела. 😃😃😃 Редактирано 1 Февруари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване