RnG Публикувано 28 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2020 Здравейте колеги, ако някой се е сблъсквал с нещо такова нека сподели как се е справил. След като установих сериозно петно от антифриз под колата (по време, на пауза, на път за вкъщи) при проверка на разширителния съд течноста беше на МИН. и така си остана, и в последствие въпреки че теча не спря. Непосредствено, след видимата загуба на антифриз, автомобила изгуби и скорости форсира се при позиция Д а не помръдва. На контролното табло няма светеща лампа. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 29 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2020 Сигурен ли си че антифриза не си е бил на минимум и преди, а не е изтекло нещо друго, като масло от автоматика например? Прочети я за грешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RnG Публикувано 29 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2020 Грешки няма както и лампа не свети Антифриза беше на макс и петната който оставя са червени След като смъкнах кората под мотора теча идва някаде около тръбата която влиза в радиатора но точно от къде не можах да установя както и в непосредствена близост имаше друг маркуч по който имаше капки масло според мен от скоростната кутия (цветът не беше черен както на моторно масло) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 29 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2020 (Редактирано) Маслото на автоматика ти също може да е червено. Няма логика да не може да потегли на D само от нисък антифриз. С какъв софтуер четеш грешките? Редактирано 29 Декември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RnG Публикувано 29 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2020 Именно и аз не мога да си обясня това но да кажем че това е масло от ск. кутия теча е едиснтвено и само отпред и идва някаде от радиатора или маркучите които влизат в него за диагностика си имам устройство ANCER VD 500 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 29 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2020 (Редактирано) Предполагам че грешките ги четеш през V/A Diagnosis --> V/A All Systems, а не през OBDII Diagnosis . Ако има грешка в скоростната кутия няма да я видиш през OBDII и няма да ти светне лампата на таблото. Редактирано 29 Декември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване