Jump to content

Моля за помощ за смяна на двигател


Recommended Posts

Сега прегледах както колегата каза от Пасат 6 двигател BMP, също е 2.0 140 8 клапанов, въпроса ми е дали ще стане монтирането му, или поне да взема части от такъв? 

Редактирано от BgShooterDH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че трябва да решиш защо ти е мотора. Да го смениш с твоя или да го използваш за части с които да ремонтираш твоя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както си шофирах, се чу шум, пренаду ми, вдигна обороти до критични, спуска маркуч на охлаждането източ го до капка, запуших все едно се запалих. И огасна наби муцуна и до там. Оставих я да я видят отвориха всичко, не знайно защо маслото е било много и го е връщал повъздохопроводи. Два от цилиндрите са надрани, турбото изглежда добро но трябва да се прати да го видят може в средата да е проблема. 100% шлайфане на глава, пращане да видим блока ок ли е да го надуят. Общо взето е зле. Едното бутало беше ужасно нагоряло, не му е било достатъчно впръскването,  като махнах е капака при дюзите се виждаше драскотина по корпуса на блока, нещо е правено по нея, каламисвана е за продаване.  Другото което 1-2 дюзи не са ок. Източихме 8л масло+Нафта от нея.преди да сваля дюзите се виждаше масло и нафта около дюзите, като пипнах с пръст маслото се отми странно, сега разбирам защо и разхода ми се качи.  Филм голям.  Майстора ми каза че по евтино ще бъде ако взема нов а не да правя всеки детайл по отделно. Не знам човек, ако не намеря аз не живея в БГ, ще търся двигател от Германия. Тук е трудно намирането на цял, и проблема е че не знам и там какво взимам, и в повечето случай като се обадя или нямат, или са останали само чарколяци или пък е на земята и не мога да го чуя и запаля как да взема двигател на око само. Найстина мисля да слагам мотор с друг код. Нямам избор. Надявам се след това всичко да е добре с ключ, табло, и т. Н 

Редактирано от BgShooterDH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще сменяш целия мотор и кода му е различен ще трябва да смениш и ECU-то. Не виждам как ще накараш ECU от Пасат да работи с Мултитроник и табло на Ауди.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си решил да сменяш целия мотор избора е ясен. Търсиш или същия като твоя, или такъв който знаеш че се монтира фабрично на Б7-ца с Мултитроник, като BRE или BLB: цък!

 

Ако ще се поправя сегашния мотор, най-добре механика който ще се заеме с ремонта да ти каже кои части и от какъв мотор да търсиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече обясних защо мисля че няма да паснат. Може и да не съм прав, но аз лично не бих поел риска ако това се беше случило с моя мотор.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега днес ми писна на к. ра взех блока, главата и ги закарах за шлайфане и обслужване гумички, пръстени и т. н. Имам други въпроси,  сега остана да видим турбото, от вън е добре без луфтове, да го пратя ли да го прегледат или като поставим всичко ще си покаже. друг въпрос трябват ми тампоните за двигателя, нови е безумно., ще търся втора ръка, та въпроса ми е само от този код на мотора ли да търся или може и от други б7 2.0 140, да ги взема втора ръка. Трети въпрос, въпроса с дюзите е същия или може и от други б7-ци да се търсят. Четвърти въпрос ако се окаже че бутало е заминало пак ли от същия код на мотора или там вече е по лесен филма, смисъл от други модели. Благодаря 👍 

Редактирано от BgShooterDH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буталото си има  една камара параметри, пише ги на челото, другото трябва да е със същите, даже се мери  на кантар.

Гледай какво пише на твоите, че дори същия мотор може да е с различни.

В  Etka/Elsa са описани видовете и допуските.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали казваш че има и задрало по блока значи ще трябва да шлайфаш към ремонтни бутала да стане както трябва и да няма после драми с горене на масло,а и турбото е за правене сигурно щом се е изфорсирал мотора

Другият вариант е ако главата е здрава да се шлайфа  и клапаните да се направят и да вземеш само долнище блока с буталата и си правиш твоя мотор поне ще си сигурен че ще кара като се направи всичко, защото другият който ще вземеш може и по зле да е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

правя всичко, за да стегна моя двигател.  Не искам да взимам друг защото не знам на какво ще попадна, не искам след 2000км пак да упостее нещо.  Днес ще пратя и турбото да го видят, мисълта ми е друга как стой въпроса с дюзи от какво мотори мога да взимам, или отново е с моя код на мотор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзите си имат номера - търсиш дюза по номер.

Буталото дори да е от същия мотор трябва да се сравни визуално.

Разлика в теглото от 15-20 грама не е проблем. За повече не знам.

За масов вагов мотор всякакви ремонти свързани с коляно-мотовилковия блок са ненужни и със съмнителен ефект, спрямо втора употреба части. С две думи - шлайфане на блок или колянов вал са абсолютно безмислени.

 

Удобен момент, като е разглобен мотора, е да се провери и смени разпределителен вал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...