Jump to content

Шестограм на маслената помпа А4 б8


emil836

Recommended Posts

Здравейте колеги, нов съм във форума и сигурно тази тема е спомената някъде, но не успях да намеря информация по въпроса ми, и ще питам наново. Наскоро закупих ауди а4 б8 2008 2.0 TDI. Знам че предишните модели б7 и б6 имат проблем със задвижването на маслената помпа и шестограма трябва периодично да се сменя. Искам да попитам този проблем има ли го и при б8. Номерът на двигателя е CAG071720, а рамата е WAUZZZ8K89A022033. Благодаря ви предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Има го. Сменя се между 150-200 к реални. На б6 не знам дали е така, защото преди имах такава кола и не помня да съм сменял шестограм. Преди две години когато си купих б8 и отидох при майстор за обслужване ми казаха, че задължително трябва да се смени въпросния шестограм. Сменяй го, защото иначе може да ти създаде сериозен проблем!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сменя се около 180 -200 хил. Моя го смених ,като я взех с обслужването. Можеше да кара още но не знаех в какво състояние  е. Леко тръгнал е но беше стегнат. но си е консуматив.

 

IMG-20210105-120149.jpg

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , този шестограм имали го при 1.8TFSI ? Извинявам се за наивния въпрос , но от скоро съм с бензинов двигател и все още го опознавам...

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Има го и аз пострадах, ремонта ми излезе 1100 лева без главата. Турбо, вакуум помпа, шестограма, промивка на двигателя, ново масло.....така че го сменяй

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като превърти ли какво се случва? Помпата спира, светва ти червената лейка и ако не спреш веднага двигателя блокира след някой друг километър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На пд 2.0 140 кс пасат светва лампата и лейката и ако не загасиш първо си отива турбината.Имам такъв пасат минал 20 км със светеща лампа и никакви поражения по лагерите .Само турбо смених.От тогава поне 5 смени на масло съм направил никакви грижи. Питането ми е при CR как са се развили нещата.И  какво е сменил човека 1100 лв .

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяйте колеги, не си правете експерименти! Това май е слабо място на Б8!? Имайте в предвид, че самия шестограм струва около 20- тина лв., а смяната му е х 10!!! [emoji102]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За момента се пише за 2 коли ,имам поне 5 б8 една не е проявила симптом.Шестограма е 12 лв,играчката не е толкова страшна по смяната. Търся някаква закономерност,говореше се преди време че този проблем е изчистен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През 2008 шестограма е удължен и новия няма проблем.Всички комънрейл мотори са с променения шестограм и при тях проблем няма!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Колега, колата ми е Б8 септември 2011 г. Купих я ноември 2018 г и когато я обслужвах казах на майсторите да ми проверят шестограма. Резултата е, че беше тръгнал, ръбовете му бяха започнали да се изяждат. Смених го естествено. Това съм го видял с очите си! Според мен оправянето на този проблем е като уж решения проблем с горенето на масло при tfsi за съжаление....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално да има следи по шестограма.Но не дефектира както преди това.Факт,че вече има предостатъчно коли на много километри с новия шестограм, и проблем няма или поне не масов както преди това.Аз го купих моя и реших да не го сменям,като разбрах,че е дългия.Дано не съм сбъркал.Ето и нещо полезно по темата https://www.facebook.com/1499598600324609/videos/1077802519360420

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@nikolay80 Сигурен ли си в тези твои твърдения.Защото аз поне 15 картера съм свалил и проблема и тук си важи с пълна сила.Даже и касетата с валовете си е същата.Само на една съм видял превъртял де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да касетата е същата.Променен е шестограма само.Удължен с 2см по спомен.Факт,че по форуми и у нас и в чужбина не е препълнено от теми с проблема,както при помпа дюза моторите мисля,че означава,че явно това работи.Или просто вместо 100-200К при старите тук ще изкара 300-400к км.Така или иначе шестограма струва 10-12лв оригинален,който прецени да му е мирна главата да го смени и толкова.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@nikolay80Писъл съм го и преди.Вала който предава на маслената помпа е кален само външно.Новият шестостен,ако има и малко по-голям луфт в него,трябва да се обработи.Разпробива се,нарязва се нова резба,завива се нов кален болт,и после се обратва за да стане на вътрешен шестостен.И вече можеш да мислиш за следващите 100 000 км преди да мислиш шестостена отново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси...тъкмо се оглеждах за такава. Ма гледам в подфорума за А3-ките нЕма подобна тема. Пък е със същата "технология".

Е ли е възможно в напречните мотори да не се скапва този шестотен за 12 лв.?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...