adziski Публикувано 16 Март 2021 Доклад Share Публикувано 16 Март 2021 Смяната на шестостена на А3 е 100лв. Има кит за конвертиране към 100мм (400лв). Гледай да е 2010-> ако не ти се занимава. И 100мм може да превърти ако е минала 400 000+. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 16 Март 2021 Доклад Share Публикувано 16 Март 2021 Благодаря за инфото. Тази конкретно е на 260К...., малко не е като повечето на "реални" 130К. Ама пък е 2009-та да го еВа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Димов Публикувано 16 Март 2021 Доклад Share Публикувано 16 Март 2021 Здравей те! Колеги! Утре ми предстои пълно обслужване на двигателя! Колата е произведена 30.01.2009г. С код CAGA Да сменям ли прословутия шестограм? Разбрах че не е скъп! А смяната лесно ли му става? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktora76 Публикувано 16 Март 2021 Доклад Share Публикувано 16 Март 2021 (Редактирано) Сменяй адаш! Моята е 09.2011 също със CAGA и като я обслужвах миналата година беше на 170 к. Шестограма беше леко поизяден по ръбовете и го смених. Той не е скъп но за смяна не знам колко ще ти вземат? Мен лично ме удрусаха.... Успех! Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 17 Март 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
adziski Публикувано 16 Март 2021 Доклад Share Публикувано 16 Март 2021 @Иван Димов На Б8 трудно се сменя. При теб е 77мм. В сервизите взимат 200-300лв за труд. Идеален вариант е конвертирането към 100мм, и забравяш за този проблем поне за 300-400 000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Димов Публикувано 17 Март 2021 Доклад Share Публикувано 17 Март 2021 Преди 21 часа, doktora76 написа: Сменяй адаш! Моята е 09.2011 също със CAGA и като я обслужвах миналата година беше на 170 к. Шестограма беше леко поизяден по ръбовете и го смених. Той не е скъп но за смяна не знам колко ще ти вземат? Мен лично ме удрусаха.... Успех! Sent from my iPhone using Tapatalk Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 17 Март 2021 Доклад Share Публикувано 17 Март 2021 На 15.03.2021 г. at 21:54, adziski написа: Номер 27. https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a4+avant/a4/2008-636/1/115-115050/ за по-точно до 19.10.2009 е 77мм. Интересно ми е откъде взе тази дата,при положение,че в ЕТКА дори за 2008 B8 излиза ,че е само със 100мм шестограмКогато има промяна в някаква част по принцип излиза номер до дата и номер след дата,а тук не виждам такава в ЕТКА. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
adziski Публикувано 17 Март 2021 Доклад Share Публикувано 17 Март 2021 @nikolay80 Аз не се доверих на ЕТКА. Audi B8 2008/01/27 CAGA шестостена беше 77ммм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Димов Публикувано 17 Март 2021 Доклад Share Публикувано 17 Март 2021 Днес моя го свалих! 77мм! Беше перфектен! Но бях купил нов 14лв. И майстора ми го смени! Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 17 Март 2021 Доклад Share Публикувано 17 Март 2021 Преди 1 час, adziski написа: @nikolay80 Аз не се доверих на ЕТКА. Audi B8 2008/01/27 CAGA шестостена беше 77ммм. Всъщност прав си.Сега гледам,че излиза промяна на целия балансшафт модул от 19.10.2009.И да преди това е 77мм,а след това 100мм.Просто промяната в Етка е отбелязана на целия модул и затова съм я пропуснал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Димов Публикувано 17 Март 2021 Доклад Share Публикувано 17 Март 2021 [emoji106]Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
adziski Публикувано 18 Март 2021 Доклад Share Публикувано 18 Март 2021 На 237000 77мм изглежда така: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Димов Публикувано 19 Март 2021 Доклад Share Публикувано 19 Март 2021 Здравей те! Колеги! Вчера си взех колата от сервиза! Пълно обслужване! Смениха ми и шестограма! Който нямаше никакво нараняване! Само за информация за шестограма ми взеха 250лв. Труд! +20лв стенд! И ми казаха че този шестограм се сменя на 400000-500000х.км специално за тези мотори със код:CAGAИзпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PINGI Публикувано 19 Март 2021 Доклад Share Публикувано 19 Март 2021 преди 27 минути, Иван Димов написа: И ми казаха че този шестограм се сменя на 400000-500000х.км специално за тези мотори със код:CAGA Не съжалявай, че си го сменил! Важното е да са извършили правилно операцията по смяната на шестограма! Не разбрах само за смяната на шестограма ли ти "набиха" допълнителни 250 лева към сметката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktora76 Публикувано 19 Март 2021 Доклад Share Публикувано 19 Март 2021 (Редактирано) Е кво не си разбрал, той човека е написал?’ И на мен ми взеха 200 лв за смяна, по нагоре съм предупредил.... Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 22 Март 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Димов Публикувано 20 Март 2021 Доклад Share Публикувано 20 Март 2021 Да само за него ми взеха тези пари! Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 20 Март 2021 Доклад Share Публикувано 20 Март 2021 (Редактирано) ..и аз съм така...и моя беше здрав..качил съм нимка в началото на темата Редактирано 22 Март 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rodmanblg Публикувано 24 Март 2021 Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 При 2.0 tfsi има ли такъв шестограм? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boriliev2003 Публикувано 24 Март 2021 Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 Не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TonkiZ Публикувано 12 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2022 Колеги някой ще ми помогне ли с това да каже от къде мога да го купя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
adziski Публикувано 14 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2022 FEBI BILSTEIN 34786 77mm VAG 03G115281E 100mm Във всеки един магазин за авточасти Ако искаш и вала пробвай allegro.pl Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonchosi Публикувано 8 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2022 Здравейте Колеги! Някой запознат ли е дали този проблем със шестограма е наличен и при двигатели с код CGLC 2.0 дизел 177к.с. 2013г.? Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 8 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2022 Наличен и е 100мм ,сменявай масло по често и карай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 9 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2022 (Редактирано) колко по-често? ....на 10000, на 12000 или на 15000?.. Редактирано 11 Октомври 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 9 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2022 (Редактирано) Не е нужен цитат,като видя ще отговоря. 10 макс,моя мотор е същия ,регенерации на 250 средно км градско каране. Повиши ли ти се нивото направо сменяй.За да не се повиши нивото на маслото ползвам едно приложение vag dpf pro. Има си тема потърси. С него следя кога започва и кога свършва регенерацията. Редактирано 9 Октомври 2022 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване