Jump to content

2.0тди шпилка a4 b7


Enthusiast2231

Recommended Posts

Здравейте, колеги.

Първо - честита Нова година на Всички, пожелавам ви всичко най - хубаво и по - малко проблеми с аудитата !
Сега да си дойдем на думата - наскоро закупих а4 б7 2007г 2.0 TDI, автомат.(Има - няма 1 месец)
Веднага след покупката колата бе обслужена напълно, масла, филтри, антифриз, ангренаж, ремъци, всичко сменено.
Преди няколко дни ( 31.12 ) ме остави на пътя.
Ситуацията - след ~70км. колата гасне в движение и не запалва повече. На място установихме, че ангренажа е разхлабен. Колата се взе от пътна помощ и се върна в Пловдив няколко часа след аварията.
Днес '' получих '' една '' бърза присъда '' - блокирал вал след което се счупва шпилката на обтяжната ролка.
Въпросът ми е - къде може да се '' крие '' проблемът, дали в предишно обслужване, дали нещо '' скрито '' или друго, и каква сума ще е ремонтът(приблизително), ако някой се е сблъсквал с такъв проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето една теория - Маслената помпа на 16 клапановия ТДИ мотор от това поколение се задвижва от шестостен и зъбно колело с верига. От вибрациите в т.нар. balance shaft модул се износва въпросния шестостен, практически превърта в движение и маслената помпа спира да работи, от там вече какво и как е спекло по мотора е божа работа. Но в този случай преди да блокира мотора би трябвало да ти светне "лампата на Аладин" за налягането на маслото.

 

Освен това при "пълното обслужване" преди месец би трябвало в сервиза да са погледнали задвижването на маслената помпа, евентуално да са сменили шестостена... или да са преминали на новия баланс шафт модул, който движи помпата със зъбни колелета (доста скъпа подмяна е това).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 39 минути, BECKO написа:

Ето една теория - Маслената помпа на 16 клапановия ТДИ мотор от това поколение се задвижва от шестостен и зъбно колело с верига. От вибрациите в т.нар. balance shaft модул се износва въпросния шестостен, практически превърта в движение и маслената помпа спира да работи, от там вече какво и как е спекло по мотора е божа работа. Но в този случай преди да блокира мотора би трябвало да ти светне "лампата на Аладин" за налягането на маслото.

 

Освен това при "пълното обслужване" преди месец би трябвало в сервиза да са погледнали задвижването на маслената помпа, евентуално да са сменили шестостена... или да са преминали на новия баланс шафт модул, който движи помпата със зъбни колелета (доста скъпа подмяна е това).

Здрасти, колега, благодаря за бързия отговор.

Не е светвала лампа на Аладин или каквото и да било лампа по таблото, нито е имало признаци или знаци за грешки. Колата единствено се '' задави ''  преди ( или по време на ) гасненето. След това въртеше, но не палеше.(Пробвах 2,3 пъти)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Често срещан проблем е да превърти резбата на шпилката в главата. Ходи и виж дали това е станало. Ако да - майстора който я е обслужил да ти поеме ремонта. В повечето случаи всеки стяга на усет и оттам става драмата- пренатягат гайката на обтяжната ролка, съответно се изскубва резбата в главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на 2.0 тди16 клапанов мотор е със ситна резба шпилката и се развиват сами от вибрации или прекалено стягане, задължително проверка като се сменя ремък и за по сигурно малко осигурител за резби ако не е хлабава шпилката в резбата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...