Jump to content

Мнение за конкретна обява б7 1.8т куатро


Recommended Posts

Здравейте на всички и за много години! Здраве на вас и вашите автомобили 😃

След прочетеното във форума останах с впечатлението, че за б7 това се води най - надеждния бензинов двигател със сравнително евтина поддръжка, което ми е приоритет.

Харесал съм конкретен модел - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11605035007572859&slink=idyyo6 и ще се радвам да си кажете мнението и да ме посъветвате, къде мога да се доверя да я прегледат читаво в София. Има още нещо което ме притесняваза модела и то е във връзка с това видео https://www.youtube.com/watch?v=eGEKkCUN-ms&t=204s в което на  2:08 минута за въпросния двигател казва, че е известен с не добро налягане на маслото и съответно износване на частите му повече от нормалното. Има ли как това да се прецени при огледа и съществува ли наистина такъв проблем с този двигател, понеже във форума не намерих нищо по темата.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тази кола първият собственик май е искал само 1.8Т куатро и абсолютно нищо друго. Май няма нито една екстра извън стандартното оборудване. В описанието има изброени екстри които липсват.
Смятай, че ще ти трябват още към 1000лв да я обслужиш и платиш съпътващите такси.

За смазването съм чел, че ако е карана с кофти масло или не е сменяно навреме се задръства цедката на маслената помпа. Аз на моя тръц свалих картера и я почистихме превантивно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

скоростен лост и волан са боядисвани или по-скоро претапицирани. 

Колата не е лоша, но 10 к за 2005 година с такова оборудване не са ли много?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз търсих такава, но се отказах, насират се джамбазите като надушат 1.8т quattro и вдигат цената като за s4 b6

Редактирано от krasi85_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цедката на маслената помпа е задължително да се провери,като се има в предвид,че колите са на доста години вече.Колегата даде насока.1.8T 20v като цяло е здрав мотор.Но има турбо,бобини,ел.обтегач между разпределителните валове.Всичко зависи от моментното състояние на автомобила.При А4 Б7 е с код на мотора BFB,120 kw.Двойното задвижване е в комбинация само с механична 6-степенна кутия,която е дълга.

За конкретната кола нямам идея.Доста базова изглежда поне на снимки.Само мотора,кутията и задвижването са и в плюс.

Читава А4 Б7 1.8TQ с екстри,пакети и т.н.,държи цена навън.Няма значение седан или авант.Било тя и 15-годишна.

Просто са малко произведените такива,в периода от 2004 до 2008 г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки собственик на Б6/Б7 със 1.8Т, 2.0TFSI или 2.0TDI трябва да си има манометър за масло в багажника и да знае точно какво да направи на минутата ако светне червената лейка на смъртта. Специално при 1.8Т този уред може да засече проблема още докато цедката мисли да се запушва. Намират за по 20 лева и се закачат за 2-3 минути: цък!

 

image;s=800x600

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече 120 000 км (8+ години) си карам А4-ката В7 1.8Т quattro (BFB двигател) и никога не съм имал проблем с налягане на маслото - така че мненията по-горе са силно преувеличени. Здрав мотор и лесен за обслужване, карам с масло 5w40 на Shell, като последните смени са оригинално масло VW/Audi. Към автора - ако е читава не се замисляй много защото друг ще я вземе, рядко изпадат такава комбинация 1.8Т с quattro. Двигателя лесно и евтино се чипва, въпреки че моята е сток. Относно екстрите - на тези коли, в предвид годините, частите са евтини и могат да се насадят всякакви екстри без това да изисква големи финанси.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже и да са преувеличени, нищо лошо няма да си подготвен. За сравнение: смяната на ангренажния ремък е 30 пъти по-скъпа, а прави по-малка беля ако се пропусне.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, krasi85_ написа:

И аз търсих такава, но се отказах, насират се джамбазите като надушат 1.8т quattro и вдигат цената като за s4 b6

Ами не е точно така. Джамбазите в БГ не определят цените и не ги надуват щото е 1.8Т. Каквато и да е кола в която и да е държава в Европа с 1.8Т държи висока цена. Няма изключения. Интересното, че никога не остават дълго време коли  с 1.8Т. За разлика от всеки друг мотор на фау-ве. А за S4....ми пак не е верно, защото S4-ка, която да не е пред полуразпад под 4К евро няма как да се вземе. И това е изключително рядко 4К. Не искам да коментирам отпадъците, които се внасят от 'талянско. Те са за масовия купувач, който си мисли че е ударил кЬоравото и после във форума се почва с темите за проблеми, като  първо и задължително винаги се подчертава, че колата е на реални/гарантирани километри....168 000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тия пари,по-добре В8 ☠️ по темата и какво показва практиката.

 

Германия: Компромис с някой екстри,малко километри,нормална подръжка.

 

Швейцария: Доволвн пакет от екстри,добра подръжка,нормални километри,мито и ДДС

 

Италия: Орязани екстри,смяна на масло незнайно кога,точене през пръчката за масло,без подмяна на маслен и други филтри и т.н

 

Реално в тази си комбинация без екстри,се намират читави бройки за около 4000 евро и на около или под 200к.

 

Ако искаш визия и хубав набор от екстри съпроводени със S-line+ пакет и под 200к цената запопва от 6000 евро и въобще на немеца или швейцареца не му пука дали ще купиш В8-ца за тея пари или това,че сме европейци само по документи.

 

Моята практика: Преди 3 години,когато продадох непродаваемата за онова време В5-ца ... исках да купя такова В7 с такъв мотор,задвижване и пакет.

Гледах обяви,струвах ама не ми излизаха сметките,защото ги имаше само в Швейцария,а там като си сметнех всичко за да дойде пред нас да я регистрирам,сумата излизаше 10.000+ евро това 2017 година.

 

Накрая направих компромис с някой екстри,рискувах въпреки ръждата в немско,която ги обвзема и вече 3 години я търкалям из БГ пътищата,около 80.000 съм и врътнал на газ,карам с масло Титан Фукс 5в40,сменял съм 2 пъти свещи с хубави и един път бобини (старите са здрави,прибрал съм ги)

Смених коляното тройника и клапанчето на картерната вентилация,защото се беше сцепило.

Смених и тройника на мотора отзад,защото О-пръстена се беше смазал и сълзеше охладителна течност оттам,което е дразнещо,имат го за проблем при 1.8Т,но е факт,че на старото Ауди със същия мотор не беше пипано и нямаше проблем.

Други дерзания по обслужване и проблеми с мотора нямам за момента.

Катализатора си е на мястото,сондите са здрави.

 

Както казаха колегите,екстри се добавят,това е масова кола,моргите са пълни и винаги ако ти харесва модела,задвижването и мотора,може да се направи компромис с нещо.

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за коментарите по темата. 🙂

Ще имам предвид коментарите за цената макар, че както някой колеги казаха, моделите произведени с този двигател и задвижване са малко, като добавим факта, че са прилично здрави и ето ти ги на.

@Chitatelia освен автопилот(това е което аз виждам), какво друго от изброените екстри липсва?

@MAPTO7007 мисля, си че този бюджет за Б8 е доста малък, иначе разбира се ми харесват повече. Но до колкото съм чел там по - добре да е фейслифтова иначе си е доста рискова покупка, а цените при фейс-а са доста над моя бюджет 😒

Относно сервиза, в който да мога да я проверя в София, предполагам Порше е най - удачния вариант ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверката според мен трябва да се заключава във.

 

1.Диагностика с ВагКом преди първо палене,шум от обтегача и веригата,шум от друго място.

 

2.Каране и достигане на оптимална температура на мотора.

 

3.Още една диагностика с ВагКом.

 

4.Провврка на всички ел.агрегати по колата,парно,ел.стъкла,климатик и прочие.

 

Покупка,обслужване и след това късмет.

 

п.п Екстрите са хубаво нещо,ама като каже нещо мяу ... гадна работа е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ddushev написа:

. ..............

 

Относно сервиза, в който да мога да я проверя в София, предполагам Порше е най - удачния вариант ?

Ако те интересува сервизната история на колата,поне докато е била в гаранция,вариантът е "Порше",или колегите от форума.Само за протокола,обявения пробег в обявата няма нищо общо с истината..Иначе,колата може да се прегледа във всеки по-добър сервиз,стига продавача да е съгласен.Аз бих ти препоръчал да я закараш при Цецо/D-bros/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, ddushev написа:

 

@Chitatelia освен автопилот(това е което аз виждам), какво друго от изброените екстри липсва?

• Бордкомпютър
• Датчик за светлина
• Сензор за дъжд?
• Система за контрол на скоростта (автопилот)
 
Всичко останало си е базово. 
Не твърдя, че колата е зле и т.н., просто споменавам това което виждам.
 
 
Редактирано от Chitatelia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая постна чорбица я коментирахме скоро в съседна тема в същия раздел. 

Би заслужавала внимание, само ако и искаха 5-6 хиляди лв максимум.

10 бона е напълно нелогична цена за "кола" без фарове и без салон.  Това е най-важното - седалките са грозни и плитки, а рефлекторния фар трябваше да остане последно монтиран в Б3 , а не в Б7...  За другите "дреболии" няма нужда да се заяждаме даже - мултиволан, задни ел стъкла, фаромиене, подгреви, навигации и т.н. и т.н. неща, които е хубаво да присъстват в един премиум автомобил.

 

П.П.  Волана е претапициран. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата не е казал с какъв бюджет разполага,но да си знае само.

 

10000 лева - Кола

600 лева - Регистрация,ГО

100 лева - Винетка

800 лева - Пълно ТО

1200 лева - ГИ (не е задължително)

500-600 лева (гуми)

 

Чертата: Ауди А4 В7 1.8ТК несъмнено ше излезе около: 13.000 лева минимум,ама минимум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

800 лева за пълно първоначално,техническо обслужване е най-оптимистичния вариант.При всяко положение,ще излезе някой носач за смяна,тампоните на мотора ще са приключили,а там се слагат само оригинални на "палава"цена,ако решиш да вземеш и оригинален комплект ремъци,обтегачи,водна помпа,после ролката на алтернатора,гарниурата на капака,семеринг на колянов вал и т.н.Сумата спокойно надхвърля 1000 лева.и то без да "задълбаваш" със смяна на масла в кутията и диференциала.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е защото и 20тата седмица да се смени, тези пари трябва да се дадат в крайна сметка и се добавят към цената да караш тази гола кола за 10 500...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази швейцарка се продаваше Пловдив с.Труд на 12700 не искаше да свали изобщо, после на 12500 стоя месеци и сега гледам я няма ...

 

 Километрите наистина бяха 220хиляди, но 2012 год... от тогава нямаше история

D5CC69BE-AB7E-4FC8-B712-43C40C3B0BA5.jpeg

8D600505-3436-4106-98A1-7D2246258C06.jpeg

9321E2B2-9136-49BB-9BF7-982E65CAAE89.jpeg

E28162CD-4A8E-45B1-AAEC-B5D48F8E34D7.jpeg

Редактирано от krasi85_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаааа.Цената на модела с този мотор,това задвижване и S-line изпълнение явно си остава в този порядък,въпреки годините.Моята "швейцарка"я спазарих от частно лице за 10500 лева преди 2 години,като освен  екстрите на горната снимка,има мулти волан,цветното табло,преден и заден парктроник и беше на реални 197 000 и нещо.Само че, имаше спукано предно стъкло и забележки/вдлъбнатини/ на единия калник и на шофьорската врата.Стъклото го смених,а ламарините още не съм ги оправил,но ако реша да я докарам в идеален вид,сумата пак ще стане,като тази от с.Труд.

Та,ако искаш наистина точно тази комбинация с повечко екстри,то психологическата граница от 12000 лева,изобщо не трябва да те смущава.

И не си мисли,че екстрите на тези коли се добавят лесно впоследствие.Части има по автоморгите,но нищо не е евтино,а и никога няма да го направиш,като "от завода".

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа, при зададено търсене А4 куатро 1.8 т в диапазона 2004-2007 година в немското мобиле дава само 18 резултата(общо B6 и В7) , от които всички са си постнички, чат-пат с няколко екстри.

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?dam=0&fe=FOUR_WHEEL_DRIVE&fr=2004%3A2007&ft=PETROL&isSearchRequest=true&ms=1900%3B9%3B%3B%3B&pw=96%3A146&s=Car&sfmr=false&tr=MANUAL_GEAR&vc=Car

 

Най-евтините (В6-ци предимно) започват от 3800 евро. 

Ей тази ако се разкарат тия джанти с нископрофилните гуми че и' седят като подарени, може да се върже тотал на 14к.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=309656725&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&maxFirstRegistrationDate=2008-12-31&maxPowerAsArray=146&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2004-01-01&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&transmissions=MANUAL_GEAR&searchId=a9d5fc70-a221-c4e9-6cc4-2a740460c016

 

 

Ако се заровиш по други чужбински сайтове, защото мобилето доста се изкриви последните години откъм цени, може да изпадне и по-евтин вариант.

 

@quаttro това със задните стъкла тип "върти" май си е чисто ВАГаджийска приумица, взаимствана от Голфове и Пасати. Мерцедес Ц-клас от тия години не съм виждал без задни ел. стъкла, БМВ 3-ка множе би някакви единици 316ки 318ки само.

Редактирано от cokesucker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5.01.2021 г. at 8:05, VBI написа:

мненията по-горе са силно преувеличени.

Предимно от собственици на 2.0 ТФСИ, дето гроздето им е било кисело.... 
И това, че колегата дал мнение с чисто ново купена кола от 0 километри не е проблемна, нищо не значи !
При 2.0ТФСИ читавата кола и двигател е по скоро изключение, докато при 1.8Т е обратното, проблемната е изключение.

Който не ми вярва да се обади в произволна морга и да пита дали имат глава за ТФСИ или двигател и на каква цена!
Под 2000 двигател няма и е капариран още по пътя от Дувър насам... глава под 1000 лева също няма, ако изобщо има (съмнявам се). Понеже двигателя е много готЯн

 

Между другото, тези коли държат цена навсякъде, понеже за 12-14-15000 лева след обслужване няма как да получиш цялостно повече кола от това , особено ако искаш да слагаш и безпроблемна газова уредба.

Редактирано от Prokopi90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TFSI 2.0 e по-нов мотор с повече коне и е също толкова здрав, обаче е проблемен за газифициране. Затова хора които са на бюджет ценят 1.8Т повече. Масово обаче се пренебрегва факта че колата не е само мотор и годинките се отразяват и на останалите неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т'ва с годинките вАжи за мнооо неща. Еле пА кожени :hilezh:  Ама то 2.0TFSI има още от 2005-та....така, че е 'се тАя щом е В7-ца.

Абе добре, че фау-ве спряха да произвеждат 1.9ТДИ и 1.8Т, че иначе досега щяха да са фалирали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...