CVT Публикувано 8 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2021 Този 1.8Т BFB мотор дето го има на Б7-ците го слагат на Б6-ците още от 2002 г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 8 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2021 Т'ва пА какво значение има откога го слагат ? Имам в7-ца с BFB 2006-та година. Нали не мислиш, че моторът Й е седял на тезгяха от 2002-ра и чакал нЕкой да го бутне У коша? 2.0ТФСИ произвдено 2005-та дали не е поне с една година по-стар от този мотор на моята в7-ца с 1.8Т. Както и целия отпадък де. Сега....да не си помисли, че нещо налИ-Да...ама ако ти имаш в7-ца с 2.0ТФСИ от пИтнай'се години...да не дойде по-стара от моята в7-ца с BFB ? За тези години колко много повече пари средно на година си дал за бензин, отколкота аз на газ.....по-добре дори да не го споменаваме. А ако и не чипвана твоята.....а моята е, за вървеж ли говорим ли какво. И още нещо - имам и в7-ца с 2.0 тфси автомат, с първа регистрация средата на 2008-ма. В перфектно здраве. Сравнявал съм ги с чипнатото BFB - ми нЕма разлика(съществена). 200 коня......т'ва е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2021 Важно е, защото от кога го слагат показва колко е стар технологически. Иначе коя година точно е произведен твоя мотор не е от никакво значение, гледат се километрите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 8 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2021 (Редактирано) Мен...нещо не мога да те разбера, ама както и да е. Нещата за повечето хора са - мойто си е най-хубавото. Ми не е така. То голямата технологичност и по-важното.....големият ефект от тази технологичност. Няма проблем в 2.0 тфси, който да го има в 1.8Т. Ако по-ново технологически означава проблеми в почти всеи възел по един мотор.....тогава се съгласявам с теб. Без значение дали ти се съгласяваш или не...ама 1.8Т елЕ па ВЕХ ще погребе всичките 2.0 ТФСИ в В7 и всичките 2.0 ТФСИ в В8. Всичките на които не са сменени бутала и сегменти с амнайста ревизия, PCV - също N-та ревизия. Малсени помпи, цедки, валове и т.н. Нека е по-стар и на години и технологично 1.8T. Мога да кача сервизна история на Пасат 2010-та година. водена до 2019-та без пропуски и т.н. в която има един благ ремонт на всичко по пътя от цедката на маслената помпа до всичко в главата. Някъде към 160К км. се се случило в немско. Добре ли е? И понеже говориш за технологичност, а аз за ефект от по-новата технологичност...ето и малко цифри по книгите на аЛди: 1.8TQ BFB - разход на гориво градско/извънградско - 12.9/7.1 2.0TFSI Q - разход на гориво градско/извънградско - 12.6/6.6 Скороастните ръчни кутии са така, че на 1.8TQ е с по-дълги скорости. Да видим и този показтел - CO2-Massenemission, g/km 1.8TQ - 221 2.0TFSI Q - 211 ( при автомата е дори 228 ) Ами голЕм ефект има от по-новата технологичност.... А в "уравнението" като сложим и LPG.....гейм оУвър. Редактирано 8 Януари 2021 от kurty Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2021 преди 18 минути, kurty написа: ... 1.8TQ BFB - разход на гориво градско/извънградско - 12.9/7.1 2.0TFSI Q - разход на гориво градско/извънградско - 12.6/6.6 ... Ами те FSI технологията я въведоха почти единствено заради този половин литър извънградско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 8 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2021 На т'ва му казвам, че е "несериозно"....ама щом така ти харесва. Значи за един "цял" половин литър съмнителна икономия са успяли да сътворят няма такава шитня.....А да имаш идея защо започнаха и дет'са вИка до миналата година пускаха на пазара едни мотори в А3 в А4 и във фау-ве на метАн ? За икономия или за екология. Щото откъм екология...нещо за което всички припадат, като пробутват на пазара боклуците си....гледам нещо с фси технологията не са са справили ? А я погледни файтон с 4.2i 335 коня до коя година го произвеждат и с какво евро е. Па не е ФСИ. И успява да покире евро незнам си колко за да могат да го продават. Да ти кажа и за една друга марка със задраскана емблема, която си продава отпадъците с мотори MPI с LPG дет'са вика и до днес. Ефекта е в дефекта, който са състворили и доказателството за това е продължаването на тъпотиите, които правят усложнявайки всико, за да пооправят малко от малко шитнята от 2005-та. Да видим 1.8Т с АЕБ ot 1995....до 1.8Т с BFB до 2007-ма....та да видим колко толкова технологично го промениха с ЦЕЛ - оправяне на дефектите ? Ел. дросел ? или по-малките портове на главата ли ? Сменили са нещо за да подобрят нещата, а не да оправят проблемите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 8 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2021 И бобините от нов тип забрави да допълниш,коитоправят колата по адекватна. Двете по-големи турбини 029 и 073 ... и т.н Лошото е факта че му наредиха САИ помпа и втора Л.сонда ама това не е проблем за днелните софтуерни модифийации. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MachineSpirit Публикувано 8 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2021 Всяка следващата ревизия на мотор или нещо по колата включва и икономии . За всичко важи, примерно строника след като го оправиха в ген2, в ген3 пак добавиха проблеми. А и отгоре на всичкото трябва да се съобразяват с общия разход на цялата фирма откъде се определят со2-то на 100 км. Затова се представиха start stop-a, разните S модели на въглища. Половин литър надолу в средният разход на тестовете си е доста. Затова е борбата за половин литър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 8 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2021 (Редактирано) преди 18 минути, MAPTO7007 написа: И бобините от нов тип забрави да допълниш,коитоправят колата по адекватна. Двете по-големи турбини 029 и 073 ... и т.н Лошото е факта че му наредиха САИ помпа и втора Л.сонда ама това не е проблем за днелните софтуерни модифийации. Така е....има и други, ама да питам пак. Колко от всичките промени са за да се оправи който и да е проблем, водещ да спиране на мазането, скапването на главата, евнтуалното спиране на горене на масло ( баааа та'а екология...да гори с половин килО бензин по-малко и до 10 ПЪТИ повече маслО ) нагар по клапаните и...... Всичко променено по 1.8Т е за да се подобри още. Разликата е, че няма прилика между промените по 1.8Т и 2.0Т. Ще е добре, ако има кой да сподели...колко ревизии има на PCV-системета в 2.0Т от в7-ца 2005-та до в8.5 ? А колко ревизии на бутала, сегменти, болтове има ? Втория ред дюзи ? И колко в 1.8Т..... Редактирано 8 Януари 2021 от kurty Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 8 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2021 И понеже ревът от цедки на помпата колегите,ще кажа. Бившата ми А4 1.8ТК (AWT) я взех от Италия,Болоня на 113 хиляди километра с лек удар,карах я до 280.000 хиляди преди да я продам и нито цедка съм чистил,нито проблем с налягане на масло съм имал,нито нищо. Сегашната я взех на 186... хиляди километра със сервизна история,разбира се за редовна подръжка,също не съм пипал нищо,само сменям масло на 10.000 и вече на 265.000 километра отново нямам проблеми,налягания,нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2021 (Редактирано) Всеки различен модел мотор си има специфични проблеми. Ти обаче говориш за мотор на Б5-ца. Може изобщо да е нямал този проблем. Редактирано 8 Януари 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 8 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2021 Мотора на В5-цата беше от 2001 натам ревизив,т.е нищо общо с АЕВ или AJL Тоест аналог на AVJ,BFB и т.н тоест нови турбини,бобини,малки портове,две сонди,сай помпи и т.н Не това е въпроса,въпроса е че ти си си закупил колата чисто нова,подържал си я до ден днешен,а нямаме човек закупил чисто нов 1.8Т и да го е подържал като теб,така сравнението ще е почти с максимална точност,кое и колко издържа като агрегати и възли по мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2021 (Редактирано) Моя аргумент по темата е че 15 годишна Б7-ца не си заслужава да се цени толкова даже и да е с вълшебен мотор който никога няма да се повреди. Иначе специфичните проблеми е добре да се знаят и да се дискутират, за да не се стига до научаване на проблем от личен опит. Редактирано 8 Януари 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 8 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2021 Темата се измести доста.И стана като във ФБ,всеки да си хвали неговото. А пък колко е читав 1.8T 20v мотора в А4 Б7,особено в комбинация с двойно задвижване,е видно по обявите за продажба.И не тук,а в чужбина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 8 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2021 Тонко,докат има търсене от българи,чехи,поляци и т.н ще си държи цена ... 1.Евтин за обслужване 2.Безпроблемен за хубав ГИ 3.Евтини данъци и такси 4.Шеста предавка сваляща доволно обороти и шум на магистралата 5.Двойно задвижване 6.С-лайн пакет Никой друг мотор с 4х4 в купето на В7 (2.0ТФСИ,3.2ФСИ,2.0ТДИ,3.0ТДИ),няма как да се похвали с гореизброените Т1-Т3,а като прибавим болежките на ТФСИ и ФСИ или ТДИ моторите - край. Да,не върви като гореизброените,няма тази сила в никой диапазон от обороти,но истината е че повечето нормални нашенци търсят компромис между гореизброените 6 точки. А който има пари си купува нови коли,кара 3-5 години и продава и следващата. Или пък S или RS и си решава проблема кардинално. Всички останали са затрупали нета със обяви за продан и обяснения колко са безпроблемни и евтини за каране,обслужване и плащане останалите. п.п На запад го знаят това нещо за търсенето на "компромис" наречен 1.8ТК и цената е такава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 Единствено монтирането на газ може да оправдае покупката на 1.8Т пред 2.0Т в едно и също купе. А двете са несравними като вървене....ама "несравними" не описва нищо..... Допълнително 2.0т е и с "несравнима" спирачна система....като и тук "несравнима" не може да опише разликата. Ако "обслужване" са ремъци и филтри - то 2.0 е с по-евтино обслужване. Да не говорим, че 2.0т се предлага със здрав 6 степенен автомат ЗФ и куатро.... А накратко 1.8т в б7 е морално остарял......но може да се сложи "газ". Да ,1.8Т са скъпи....... но само сравнени с 2.0т за ремонт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 Добре ве, като толкова ви боли... Взимате 2.0т махате тая смешна глава, и праскате една от 1.8т или даже атмосферна. Сменяте компа и си имате 2.0T с 5клапана и мулти пойн инжелжион. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 Ех това 2.0Т,все едно RS4.Просто една четирицилиндрова таличка с принудително пълнене,FSI.При Б7 поне проблем с маслото на мотора няма.Коли на обяви има много.Ръчки,автомати. И никъде не е упоменато,че на 1.8T BFB задължително трябва да се монтира газ.Или как се казваше там,стари са вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване