Ivan9590 Публикувано 5 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2021 Здравейте, имам Ауди А4 Б6 1900 кубика, турбодизел, двигателят е помпа-дюза. Проблемът на колата се появява след и по време на обилен валеж. Колата започва рязко да губи обороти при свободна скорост и гасне след определено време, а ако се включи на скорост веднага след отделяне на съединителя и подаване на газ гасне веднага. След валежа също е така, трябва колата да се изчака да изсъхне и тогава запалва, поддържа обороти на свободна скорост и се държи нормално и може да се кара. Според мен проблемът очевидно е свързан с влагата. Ходих на майстор и той каза, че това може би е от горивната помпа на колата, след като я сменихме с помпа втора употреба колата вървя, тук трябва да отбележа че колата преди смяната също вървеше, поради факта че беше изсъхнала предните дни. Вчера след смяната на горивната помпа я върнах пред нас, през нощта заваля обилен дъжд и колата се намокри, на сутринта реших да пробвам дали колата ще работи. Държи се по същия начин, оборотите падат при свободна скорост и гасне. Понякога, ако колата се форсира достатъчно дълго време , сякаш изсъхва проблемното място и започва да работи нормално, но последно време това форсиране не помага също. Възможно ли е проблемът да е електрически, щом влагата е фактор за появяването му? Някой от вас имал ли е същият проблем и ако да, какво се е оказвало да бъде? Благодаря ви предварително за отзивите и информацията! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 5 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2021 Отворете кутията на ЕКУ-то под чистачките и вижте да не е мокро там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan9590 Публикувано 5 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2021 Добре, ще погледна. Ако е мокро там обаче, как мога да спря бъдещи течове в тази кутия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 5 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2021 Огледай отводнителните канали в ляво и дясно под кората дали не са запушени.Също и канала под акумулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan9590 Публикувано 6 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2021 Днес отворих е капака на еку-то и оплътнението беше се надуло леко от едната страна. Вътре под еку-то нямаше следи от вода, но колата днес беше суха и работеше. Имаше три букси и майсторът каза, че едната е окислена. Напръскахме я с контактен спрей, сложихме найлонова торба в допълнение на оплътнените на капака на еку-то и полях е с вода и запалваше нормално. Възможно ли е да е от това оплътнение и заради него да влиза по малко вода, щом една от трите букси е клеясала? Благодаря за отговорите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 6 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2021 Найлона пази от влага,но в същото време и запарва сложете едно пакетче силикагел(едни кристали които обират активно влагата)и няма да има проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване