Jump to content

Съвет при покупка


Recommended Posts

5 hours ago, МИТАКА1654 said:

@MachineSpirit Да,вярно.Вярвам на собствената си преценка.Не знам какво караш,но 4г е далече от лагав.От моята камбанария нещата са в полза на дизела.Имах в годините,турбо бензини,тунинзи,ала бала.Карал съм два 3,0тфси на клиенти.За това,което ми трябва,тди-то е по-удачно.Кутията държи мотора 90% под 2000об,дали не ме интересува тогава да са ми нм.В режим ефишънси,държи под 1500об даже.

Какви точно турбо бензини и тунинзи си имал?

А това, че на теб това ти трябва е различно от това което написа, че дизела е по-добре от бензина. То затова има и различни коли и двигатели. Всеки различни неща му трябват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@MachineSpirit Имал съм от 1,8т през няколко 2,7битурбо.Иначе се опитах да кажа точно,че всеки има различни нужди и не във всички ситуации 3,0тфси е за предпочитане пред 3,0тди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как е това ауди от към здравина? Какви проблеми да очаквам? И колко често да ги очаквам :D ?  В момента съм със civic type R от 2009та и да чукна на дърво за 10те години, в които го карам е влизал само 2 пъти в сервиз (изключвам сервизиранията) и то за малки неща.  

На едни места чета че а6 (този фейслифт) е доста здрав и проблеми няма, а на други места чета че само ще си бия главата с него - с алфа ромео го сравняват (по старите модели).

Редактирано от Duwolf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Това е ясно - има си тук риск печели риск губи с тези покупки. Колкото да я гледам колата и сервизната и книгка/история, се тая...има неща, които не могат да се проверят така лесно. При идеалния вариант, при който човека преди мен се е грижел нормално за колата, се надявам че няма да се налага да спя по сервизите ? 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 6.01.2021 г. at 18:55, P_PETKOV написа:

@МИТАКА1654 Би ли споделил защо 3.0Tfsi не си заслужава, опитвайки се да не правим темата нафта vs Тунджа? 

При всички случаи бензина е 100 пъти по читав от дизела особено за нашата страна където горивата са под всякаква критика

 

На 18.01.2021 г. at 12:45, Duwolf написа:

А как е това ауди от към здравина? Какви проблеми да очаквам? И колко често да ги очаквам :D ?  В момента съм със civic type R от 2009та и да чукна на дърво за 10те години, в които го карам е влизал само 2 пъти в сервиз (изключвам сервизиранията) и то за малки неща.  

На едни места чета че а6 (този фейслифт) е доста здрав и проблеми няма, а на други места чета че само ще си бия главата с него - с алфа ромео го сравняват (по старите модели).

Лично аз карам Ауди от две години преди това бях на всички марки автомобили наблюдение то че до 2002 год са коли но съм фен на Ауди и съм монтьор затова колкото и да се чупи ще си го правя и ще остана докрай верен на марката

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте ! Нов съм и малко ми е трудно да се ориентирам от толкова много теми къде точно трябва да попитам нещо . Харесах си едно Ауди 2009 г - мотор 2.0 -211к.с  В 4 Комби . Поговорих с човек който има Ауди ,но друг модел и ми разказа някакви страшни неща за точно този двигател и ми каза да бягам от него ,че нещо правели някакви проблеми с вала горе ли ,някакво износване и нещо не качвали масло и демек може да гризнеш дървото. Казва за да си сигурен ,че няма да стане беля трябвало да го отварям отгоре от долу -Демек половин или пълен основен ремонт . Ама хора ,аз си купувам кола да карам ,а не веднага като е купя да отварям мотор и да ме клатят по сервизите . Ако нещата стоят така ,ще си карам Тойотката и хич не искам да ме боли главата . Купих е 2019 г само на външен оглед от Автосалон в Бг и вече 2 г само сипвам гориво и се чудя къде да си дам парите за козметични процедури да и правя . Нямам никакви дертове ,само е пастирах и полирах фаровете и стана нова . Та нека някой от тежката артилерия и където наистина има познания ,ако желае да ми обясни за този "ВЕЛИК" мотор където по на 150 000 или на 100 000 и правели белите. 

На 21.01.2021 г. at 10:54, rumencho83 написа:

При всички случаи бензина е 100 пъти по читав от дизела особено за нашата страна където горивата са под всякаква критика

 

Лично аз карам Ауди от две години преди това бях на всички марки автомобили наблюдение то че до 2002 год са коли но съм фен на Ауди и съм монтьор затова колкото и да се чупи ще си го правя и ще остана докрай верен на марката

 

Ето , ти си моят човек ,който търся ! Би ли ми казал да бягам ли от двигател TFSI 2.0 211 к.с  И нещо много важно ,ако се реша на покупка къде да го закарам и какво да искам да се провери . Предварително Благодарности, ако помогнеш със обоснован и точен отговор . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0tfsi са проблемни в периода 2008-2012г, горят масло да. Проблема се оправя със смяна на бутала или смяна на бутала+ биели. Просто си вземи кола след 2013г и няма да имаш този проблем.

Ето тема по въпроса:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друга добра опция е да вземеш кола, която е минала сервизна акция и тя излиза в историята на представителство на Ауди. 

Трета опция да вземеш пак 211кс с доказателство за ремонт извън официален сервиз, но не знам как ще повярваш, че някой наистина го е направил. Тука във форума се продаваше една бяла, която нямала проблем с разхода на масло според продавача. Дали е така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, pampo написа:

Друга добра опция е да вземеш кола, която е минала сервизна акция и тя излиза в историята на представителство на Ауди. 

Трета опция да вземеш пак 211кс с доказателство за ремонт извън официален сервиз, но не знам как ще повярваш, че някой наистина го е направил. Тука във форума се продаваше една бяла, която нямала проблем с разхода на масло според продавача. Дали е така...

Явно не си прочел всичко ,което съм описал по -горе ,че колата вече има правен ремонт във Ауди Германия на 150 000 км ето и доказателството

viber_изображение_2021-02-27_15-28-13.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.01.2021 г. at 18:35, robobug написа:

Тръгна темата към дизел-бензин :)

Ако това бяха влекачи...или генератори тези цифри щяха да казват всичко.

Ама това са коли, които на градско стоят част от секундата на тези обороти. Много по-голямо значение има колко бързо се стигат тези нютони и колко време се задържат, предавателни числа на кутията....

Това поколение 3.0Д може и да не е много лагав, но това е свързано с доработки, рязане на дпфи, хибридни турбини......а може да се падне и дизелгейт мотор.....тогава след едно посещение в официален сервиз ще ти се иска да слезеш и да буташ колата.

Не съм много съгласен с влизането в официален сервиз в Бг. и евентуална смяна на софта.Прост пример.Получавам писмо от Ауди и общината като препоръка да ида да ми сменят софта на двигателя безплатно с някви бонусчета...3.0 БиТди.Аз не се възползвах...(за сега :) )както и да е.След това 3-4 пъти посещавам Ауди сервиз в Бг. и ни кос ни вест...А го очаквах.Относно другите неща не бих взел 2.0 4 цилиндъра на А6.Лично мнение.Относно бензин дизел всеки си решава сам...

На 27.02.2021 г. at 18:58, Strashimir6554 написа:

 Би ли ми казал да бягам ли от двигател TFSI 2.0 211 к.с 

Като дявол от тамян :) 

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...