MachineSpirit Публикувано 9 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2021 5 hours ago, МИТАКА1654 said: @MachineSpirit Да,вярно.Вярвам на собствената си преценка.Не знам какво караш,но 4г е далече от лагав.От моята камбанария нещата са в полза на дизела.Имах в годините,турбо бензини,тунинзи,ала бала.Карал съм два 3,0тфси на клиенти.За това,което ми трябва,тди-то е по-удачно.Кутията държи мотора 90% под 2000об,дали не ме интересува тогава да са ми нм.В режим ефишънси,държи под 1500об даже. Какви точно турбо бензини и тунинзи си имал? А това, че на теб това ти трябва е различно от това което написа, че дизела е по-добре от бензина. То затова има и различни коли и двигатели. Всеки различни неща му трябват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 11 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2021 @MachineSpirit Имал съм от 1,8т през няколко 2,7битурбо.Иначе се опитах да кажа точно,че всеки има различни нужди и не във всички ситуации 3,0тфси е за предпочитане пред 3,0тди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MachineSpirit Публикувано 11 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2021 И аз това казах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Duwolf Публикувано 18 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2021 (Редактирано) А как е това ауди от към здравина? Какви проблеми да очаквам? И колко често да ги очаквам ? В момента съм със civic type R от 2009та и да чукна на дърво за 10те години, в които го карам е влизал само 2 пъти в сервиз (изключвам сервизиранията) и то за малки неща. На едни места чета че а6 (този фейслифт) е доста здрав и проблеми няма, а на други места чета че само ще си бия главата с него - с алфа ромео го сравняват (по старите модели). Редактирано 18 Януари 2021 от Duwolf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MachineSpirit Публикувано 18 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2021 Ако преди теб не е поддържана колата, сервиза ще ти стане втори дом. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Duwolf Публикувано 18 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2021 (Редактирано) Това е ясно - има си тук риск печели риск губи с тези покупки. Колкото да я гледам колата и сервизната и книгка/история, се тая...има неща, които не могат да се проверят така лесно. При идеалния вариант, при който човека преди мен се е грижел нормално за колата, се надявам че няма да се налага да спя по сервизите ? Редактирано 19 Януари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumencho83 Публикувано 21 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2021 На 6.01.2021 г. at 18:55, P_PETKOV написа: @МИТАКА1654 Би ли споделил защо 3.0Tfsi не си заслужава, опитвайки се да не правим темата нафта vs Тунджа? При всички случаи бензина е 100 пъти по читав от дизела особено за нашата страна където горивата са под всякаква критика На 18.01.2021 г. at 12:45, Duwolf написа: А как е това ауди от към здравина? Какви проблеми да очаквам? И колко често да ги очаквам ? В момента съм със civic type R от 2009та и да чукна на дърво за 10те години, в които го карам е влизал само 2 пъти в сервиз (изключвам сервизиранията) и то за малки неща. На едни места чета че а6 (този фейслифт) е доста здрав и проблеми няма, а на други места чета че само ще си бия главата с него - с алфа ромео го сравняват (по старите модели). Лично аз карам Ауди от две години преди това бях на всички марки автомобили наблюдение то че до 2002 год са коли но съм фен на Ауди и съм монтьор затова колкото и да се чупи ще си го правя и ще остана докрай верен на марката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Strashimir6554 Публикувано 27 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2021 Здравейте ! Нов съм и малко ми е трудно да се ориентирам от толкова много теми къде точно трябва да попитам нещо . Харесах си едно Ауди 2009 г - мотор 2.0 -211к.с В 4 Комби . Поговорих с човек който има Ауди ,но друг модел и ми разказа някакви страшни неща за точно този двигател и ми каза да бягам от него ,че нещо правели някакви проблеми с вала горе ли ,някакво износване и нещо не качвали масло и демек може да гризнеш дървото. Казва за да си сигурен ,че няма да стане беля трябвало да го отварям отгоре от долу -Демек половин или пълен основен ремонт . Ама хора ,аз си купувам кола да карам ,а не веднага като е купя да отварям мотор и да ме клатят по сервизите . Ако нещата стоят така ,ще си карам Тойотката и хич не искам да ме боли главата . Купих е 2019 г само на външен оглед от Автосалон в Бг и вече 2 г само сипвам гориво и се чудя къде да си дам парите за козметични процедури да и правя . Нямам никакви дертове ,само е пастирах и полирах фаровете и стана нова . Та нека някой от тежката артилерия и където наистина има познания ,ако желае да ми обясни за този "ВЕЛИК" мотор където по на 150 000 или на 100 000 и правели белите. На 21.01.2021 г. at 10:54, rumencho83 написа: При всички случаи бензина е 100 пъти по читав от дизела особено за нашата страна където горивата са под всякаква критика Лично аз карам Ауди от две години преди това бях на всички марки автомобили наблюдение то че до 2002 год са коли но съм фен на Ауди и съм монтьор затова колкото и да се чупи ще си го правя и ще остана докрай верен на марката Ето , ти си моят човек ,който търся ! Би ли ми казал да бягам ли от двигател TFSI 2.0 211 к.с И нещо много важно ,ако се реша на покупка къде да го закарам и какво да искам да се провери . Предварително Благодарности, ако помогнеш със обоснован и точен отговор . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 27 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2021 2.0tfsi са проблемни в периода 2008-2012г, горят масло да. Проблема се оправя със смяна на бутала или смяна на бутала+ биели. Просто си вземи кола след 2013г и няма да имаш този проблем. Ето тема по въпроса: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pampo Публикувано 27 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2021 Друга добра опция е да вземеш кола, която е минала сервизна акция и тя излиза в историята на представителство на Ауди. Трета опция да вземеш пак 211кс с доказателство за ремонт извън официален сервиз, но не знам как ще повярваш, че някой наистина го е направил. Тука във форума се продаваше една бяла, която нямала проблем с разхода на масло според продавача. Дали е така... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Strashimir6554 Публикувано 27 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2021 Преди 2 часа, pampo написа: Друга добра опция е да вземеш кола, която е минала сервизна акция и тя излиза в историята на представителство на Ауди. Трета опция да вземеш пак 211кс с доказателство за ремонт извън официален сервиз, но не знам как ще повярваш, че някой наистина го е направил. Тука във форума се продаваше една бяла, която нямала проблем с разхода на масло според продавача. Дали е така... Явно не си прочел всичко ,което съм описал по -горе ,че колата вече има правен ремонт във Ауди Германия на 150 000 км ето и доказателството Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 1 Март 2021 Доклад Share Публикувано 1 Март 2021 (Редактирано) На 8.01.2021 г. at 18:35, robobug написа: Тръгна темата към дизел-бензин Ако това бяха влекачи...или генератори тези цифри щяха да казват всичко. Ама това са коли, които на градско стоят част от секундата на тези обороти. Много по-голямо значение има колко бързо се стигат тези нютони и колко време се задържат, предавателни числа на кутията.... Това поколение 3.0Д може и да не е много лагав, но това е свързано с доработки, рязане на дпфи, хибридни турбини......а може да се падне и дизелгейт мотор.....тогава след едно посещение в официален сервиз ще ти се иска да слезеш и да буташ колата. Не съм много съгласен с влизането в официален сервиз в Бг. и евентуална смяна на софта.Прост пример.Получавам писмо от Ауди и общината като препоръка да ида да ми сменят софта на двигателя безплатно с някви бонусчета...3.0 БиТди.Аз не се възползвах...(за сега )както и да е.След това 3-4 пъти посещавам Ауди сервиз в Бг. и ни кос ни вест...А го очаквах.Относно другите неща не бих взел 2.0 4 цилиндъра на А6.Лично мнение.Относно бензин дизел всеки си решава сам... На 27.02.2021 г. at 18:58, Strashimir6554 написа: Би ли ми казал да бягам ли от двигател TFSI 2.0 211 к.с Като дявол от тамян Редактирано 1 Март 2021 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Panzerwagen Публикувано 3 Март 2021 Доклад Share Публикувано 3 Март 2021 @Duwolf имам предложение за теб на лично съобщение, ако все още търсиш А6 C7. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване