Presiqn_mk3 Публикувано 6 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2021 Здравейте след адски много чудене и ровене не можах да оправя проблема а той е следния. Колата ми е голф 3 1.9 тди 1з с компютър едц15 сложен е темпомат но като я закача на диагностика не отчита скорост пробвах и с други табла но ефект няма. Ако някой знаеш нещо по темата или е имал същия проблем моля да сподели. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mizantrol Публикувано 6 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2021 Не става много ясно - къде не отчита скорост? Таблото ли не показва? Темпоматът работи ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Presiqn_mk3 Публикувано 6 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2021 (Редактирано) Таблото показва но темпомата не работи и на диагностика на 6ти канал не отчита скорост Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Редактирано 7 Януари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 6 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2021 стоп машинката коректно ли ти работи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mizantrol Публикувано 6 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2021 Заради едно придърпване с леко натиснат педал на газта при 1z се правеха разни магии: - вариант 1--> гасене на сигнала от датчика - но тогава и таблото не показва; - вариант 2 --> датчикът си подава сигнал до таблото, но се реже един проводник от таблото до ECU-то, за да не се проявява тресенето. При този вариант се получава това което описваш - таблото показва скоростта, но екуто не разбира за нея. Съответно темпомата не работи. Както и се гаси компресора на климатика при настъпване над 100 км/ч. На твое място бих огледал проводниците при буксите зад таблото. По спомени беше една голяма синя. При голф не знам как трябва да е. Евентуално проводникът е светлосин с бяла ивица. Но нямам спомен на кой пин е. Ако няма видима прекъсване, може да се прозвъни с мултицет този пин дали има връзка до пина който влиза към екуто. Но трябва да намериш съответстващите. Имаше добри насоки навремето в дизел форума по темата, но вече този форум липсва. Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Presiqn_mk3 Публикувано 6 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2021 Заради едно придърпване с леко натиснат педал на газта при 1z се правеха разни магии: - вариант 1--> гасене на сигнала от датчика - но тогава и таблото не показва; - вариант 2 --> датчикът си подава сигнал до таблото, но се реже един проводник от таблото до ECU-то, за да не се проявява тресенето. При този вариант се получава това което описваш - таблото показва скоростта, но екуто не разбира за нея. Съответно темпомата не работи. Както и се гаси компресора на климатика при настъпване над 100 км/ч. На твое място бих огледал проводниците при буксите зад таблото. По спомени беше една голяма синя. При голф не знам как трябва да е. Евентуално проводникът е светлосин с бяла ивица. Но нямам спомен на кой пин е. Ако няма видима прекъсване, може да се прозвъни с мултицет този пин дали има връзка до пина който влиза към екуто. Но трябва да намериш съответстващите. Имаше добри насоки навремето в дизел форума по темата, но вече този форум липсва. Успех. Колата и в момента при леко подаване на газ си придърпва така благодаря за инфотоИзпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk стоп машинката коректно ли ти работи?Да Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mizantrol Публикувано 6 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2021 При наличен сигнал за скоростта тресенето е по-осезаемо и отвратително. Също така - дори да възстановиш сигнала, ползването на темпомат с това сецане е изключително неприятно в момента в който темпомата се опитва леееекичко да подава газ. Бях прежалил тази екстра заради некомфорта при ползването ѝ. Дори бях сменил ECU-то s 16битово, като предполагаемо решение на проблема, но пак без съществен успех. Неотдавна някой беше споменал че се е отървал от въпросното тресене напълно, като сменил ГНП с такова от AFN (по спомени, а може и да бъркам). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Presiqn_mk3 Публикувано 6 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2021 (Редактирано) Значи сега да търся кабела от таблото към компютъра Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Ако успея да га подкарам веднага ще сменя управлението Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Редактирано 7 Януари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mizantrol Публикувано 6 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2021 Ами аз това бих проверил първо. Ако някой се е опитвал да лекува тресенето - предполагам че проводника ще е прекъснат при таблото, заради по-лесния достъп. Не знам къде екуто при голфа, но при Ауди 80 е труднодостъпно и не е удобно да е там. Ако не се открива в просто око, все пак ще трябва да се провери от двата му края с мултицет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Presiqn_mk3 Публикувано 6 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2021 (Редактирано) Значи това е първата ми задача брагодаря Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Редактирано 7 Януари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mizantrol Публикувано 7 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 Провери проводника на 7ми на буксата зад таблото. https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=168159&start=30 Ако установиш прекъсването ѝ и желаеш да отива сигнал до ECU-то за ползване на темпомат (и да има сигнал само докато темпомата е включен), може да ѝ сложиш реле. Примерно решение от тема в която се обсъждат същите проблеми: https://forums.tdiclub.com/index.php?threads/1z-ahu-stumbling-under-part-load.338788/post-5069433 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Presiqn_mk3 Публикувано 7 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 (Редактирано) Едно голямо благодаря колега Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Редактирано 7 Януари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mizantrol Публикувано 7 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 За нищо! Дано локализираш проблема. Пиши после какво е станало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Presiqn_mk3 Публикувано 8 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2021 (Редактирано) Проблема е отстранен имаше мост между 7ми и 3ти пин след отстраняването му колата почна да работи по гладко тресенето спря в ниски обороти и всичко е както трябва Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Редактирано 11 Януари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mizantrol Публикувано 10 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2021 👍 А темпоматът тръгна ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Presiqn_mk3 Публикувано 10 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2021 (Редактирано) Да Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Редактирано 11 Януари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване