Jump to content

Имам проблем с аудито


Николай69

Recommended Posts

Не светва нищо по таблото на колата пали и гасне колата е ауди А3 2.0 140 коня от къде може да е проблема 

Пали и гасне моля за съвет

Редактирано от Николай69
Объркаш
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, пиша тук по тази тема защото не открих тема свързана с моя проблем. 

Да започна отначало: шофьор съм от скоро, вчера си купих Audi A3 FSI 2.0 sportback 110kw-150k, бензин-автомат

Тръгнах да се прибирам, след около близо 100км ми светна чека, днес в сервиз ми я закачиха и изчистиха грешката, и тоя вика връща я. 

Въпроса ми е сериозна ли е грешката/  прикачих снимка / колата е нов внос и тепърва ми предстои обслужване и регистрация. 

Благодаря! 

received_750239202266023.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е добра новина. Практиката показва, че в този случай е почти невъзможно не само да върнеш колата, но дори

и да искаш отстъпка от цената. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А този проблем с какво е свързан, може ли да ми обясните, и много сериозна ли е повредата, изви Ява се че ви занимавам, но съм доста ббоса с колите, да знам евентуален ремонт колко солено ще ми излезе, все още не съм я обслужила и регистрирала

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери си добър механик който разбира от Аудита. И тритa проблема са лесни за отстраняване. Може и да са само два.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря, бях се отчаяла и си мислех че съм изгоряла с парите, този некадърник докато изкарам транзитните номера свалил катализатор, но по пътя чак разбрах, а може ли да ме насочите с какво е свързана тази грешка P0012, като тя ме притеснява най вече

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16396/P0012/000018

май нещо се отнася за налягането на маслото, но не съм запознат с този двигател, някои друг може да обясни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 31 минути, Паулина написа:

А този проблем с какво е свързан, може ли да ми обясните, и много сериозна ли е повредата, изви Ява се че ви занимавам, но съм доста ббоса с колите, да знам евентуален ремонт колко солено ще ми излезе, все още не съм я обслужила и регистрирала

И трите грешки са доста хлъзгави, имам предвид, че може да са причинени и от нещо много елементарно,  но и от много трудно (разбирай скъпо) за отстраняване. Например първата грешка може да изчезне и само със смяната на моторното масло, но може да се наложи и основен ремонт. Според мен това, на което е реално да се надяваш, е да е първият вариант и за трите грешки. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това трябва да е 16-клапанов мотор.Грешката P0012 според ross-tech-а се губи синхронизацията на валовете или,че вала на всмукателните клапани изостава.На чертежа излиза,че валовете се задвижват по между си с верига.Вероятно има маслен обтегач,който не работи коректно и се губи центровката между тях.Възможно е и от износена верига да се случва това.Проблема може и да е в маслото както писа по-горе колегата.

Грешката P0441 е за филтъра за бензиновите пари.Причините са спукана кутия на филтъра или пропуски по тръбите към резервоара.

Грешката P0420 e за катализатора.Причините са повреден катализатор,неработеща ламбда сонда/и.

Последните две грешки има вероятност да са се появили в следствие на първата грешка,защото имаме нарушаване на газоразпределението и от там всичко се обърква.

Mоят съвет е също като на колегата CVT да се намери човек,който разбира,за да се реши проблема качествено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да ме насочите дали има тема за отзиви на сервизи, за да потърся за Стара Загора, търсих дискусии на тази тема но не успях. Благодаря на всички Ви! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, Паулина написа:

Много благодаря, бях се отчаяла и си мислех че съм изгоряла с парите, този некадърник докато изкарам транзитните номера свалил катализатор, но по пътя чак разбрах, а може ли да ме насочите с какво е свързана тази грешка P0012, като тя ме притеснява най вече

 

След като вече сте минали нотариус или преди?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата вероятно е нов внос като ще вадят транзитни номера.Ако все още не е регистрирана,нещастника заслужава да отидат 3-4 мъжаги и връщай парите и си вземай обратно дрънголника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, нов внос е, не е регистрирана, направо извадих транзитните номера на мое име, а тоя е някакъв полицай от София, така че чисто си изгорях, ще я регистрирам и обслужа, ще видим тея грешки, вече разпитам за добър сервиз в  Стара Загора ако        /ако може да ме насочите към такъв, без Бош/ пък до къдъто ме изкара, после на вторични, и така. Свикнах с мисълта че изгорях с парите, а на него да си ги харчи със здраве. Благодаря момчета за отговорите, хубава година на всички, след като я обслужва ще пиша, какво се е установило! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом направо си платила колата без предварителен преглед, значи не би трябвало да те бъркат толкова парите. Ще си я оправиш и да си я караш със здраве. Поне му се обади на тоя да го напсуваш за откраднатия катализатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пратих му диагностиката и след кото видях че е отворил съобщението му звъннах от друг номер, казах му че светна чека, а тоя вика извади клемата и ще се изчисти, казах муче е много прост и му пожелах със здраве да си харчи парите, а катализатор да си го навре...... 

В понеделник мисля да отида до сервиза на Ауди. 

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги/жки ! 

Карам А3 8П 4х4 2007 мотор БКД 16 клапана

Имам следният проблем  .. При ниски температури като -3 или 0 градуса ми се появява грешка coolant.

Антифриза си е на ниво, няма течове. След като поработи колата, грешката изчезва. Закачих я на диагностика нищо нямаше. Трябва ли да се притеснявам? Това се случва само, когато е 0 или минусови  градуси.

Редактирано от kalis
добавяне на дума
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нивото на антифриза е в нормата, когато дава грешката не е проблем да караш така. Иначе проблема може да е в самия датчик на разширителния съд, куплунга му или по ел. инсталацията до таблото. Може да напръскаш куплунга на датчика с контактен спрей.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте момчета, пиша да ви се похваля, всичко е ок по колата, първата грешка се оказа от маслото и един датчик, почистиха двигателя и я обслужиха, втората грешка беше един маркуч който се е нацепил, а третата е от сваления катализатор. Като всичко ми легна близо 800лв. 

Благодаря момчета, да сте живи и здрави, и да помагате на хората😊

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...