Jump to content

Грешки в двигателя


diqn_bs

Recommended Posts

Едната е за тампона на скоростите, вероятно е сгънал вътре. Погледни дали не е изтекъл. Другата е за управлението на турбината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, CVT написа:

Също какво е това напрежение 11,6 волта при запален мотор???

Абе гледай внимателно, момче, оборотите са НУЛА, какъв запален мотор те гони?

На втората снимка съм съгласен, но на първата, не виждам да е проблем точно напрежението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А от къде идва този въртящ момент 167,7 Nm като не е запален? Също оборотите са 756 RPM на втората грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, CVT написа:

А от къде идва този въртящ момент 167,7 Nm като не е запален?

Закачи и ще видиш, че си показва някакви стойности при изгасен двигател.

Втората грешка ти казах, съгласен съм, но на първата не мисля, че напрежението е проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледал съм, ето една стара грешка от моите логове (Load просто e Torque в проценти):

 

049409 - No Communication with Transmission Control Module  
               U0101 - 008 -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 3
                    Mileage: 203139 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Load: 0.0 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 24.0°C
                    Temperature: 24.0°C
                    Absolute Pres.: 920.0 mbar
                    Voltage: 12.446 V

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Управлението на турбината. 

Колата си върви без проблем няма забиване турбината си работи,но не може да се изтрие. Май ще трябва да се гледа алтернатора.

На запалена кола като меря отзад на акумулатора с мултицет показва 14.08v

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14.08 V след като си карал известно време или малко след като си запалил?

Оправи ли си греещите клеми? Те са типична причина за пад на напрежението.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалих кабела изчистих му клемите сложих го запалих и премерих с мултицет. За сега кабела не грее дори не се затопля стой си студен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи нямаш проблем с алтернатора. Това напрежение от 14,1 V за акумулатор в багажника е OK.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега въпроса е за управлението на турбината. Защо я дава тази грешка и не може да се изтрие, а колата няма никакви проблеми. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай още една снимка на първата грешката след като се е появила пак. По по-горната снимка не е ясно двигателя запален ли е бил или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трие се, но се появява веднага след като я изтриеш. Ако я сравниш с предишната снимка ще видиш че записаните параметри леко се различават.

 

След като става и на запален и да изгасен мотор не е от самото турбо а от контролера му, както колегата @ma3xa по-горе вече каза.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...