Jump to content

3.0 TDI 233hp Спира да ускорява


Sandoto

Recommended Posts

Здравейте, колата от известно време при по-натиснат педал или кик даун колата понякога спира да ускорява и оборотите буквално замръзват за няма и една секунда и след това продължава да си ускорява както си трябва. Някой знае ли от какво може да бъде? П.с не успях да намеря писано по темата и за това пиша този пост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 1/8/2021 at 12:00 AM, Sandoto said:

Здравейте, колата от известно време при по-натиснат педал или кик даун колата понякога спира да ускорява и оборотите буквално замръзват за няма и една секунда и след това продължава да си ускорява както си трябва. Някой знае ли от какво може да бъде? П.с не успях да намеря писано по темата и за това пиша този пост.

Раздвижи оста, която управлява променливата геометрия на турбото. Ако се движи трудно може да заяжда в някакъв момент. Но преди всичко почни с диагностика и записани грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Извинявам се, че пиша месец по-късно. Просто нямах време да закача колата и да проверя каналите. Та днес го направих и в движение когато прави това забиване на муцуната виждам, че на 3ти канал стойностите за EGR-a имат огромна разлика. Когато купих колата ми казаха, че колата е без EGR и вихрови клапи, но машинките за вихровите клапи седят, което ме навежда на мисълта, че не са си свършили работата хората които са махали EGR и вихровите. Сега нямам достъп до лаптопа да покажа стойностите, утре ще ги публикувам тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine  (4F0 910 401 J)

14:39:19 Group 001: Injection Quantity
  777 /min  Engine Speed (G28)
  9.1 mg/str  Injection Quantity 
  241.4 bar  High Fuel Pressure (actual)
  64.8°C  Coolant Temperature (G62)

14:39:19 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
  777 /min  Engine Speed (G28)
  229.1 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
  505.3 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (actual)
  94.6 %  Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

14:39:19 Group 011: Charge Pressure Control
  777 /min  Engine Speed (G28)
  999.6 mbar  Boost Pressure (specified)
  1020.0 mbar  Boost Pressure (actual)
  80.9 %  Charge Pressure Control Duty Cycle

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine  (4F0 910 401 J)

14:53:43 Group 001: Injection Quantity
  1617 /min  Engine Speed (G28)
  25.3 mg/str  Injection Quantity 
  759.7 bar  High Fuel Pressure (actual)
  76.5°C  Coolant Temperature (G62)

14:53:43 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
  1617 /min  Engine Speed (G28)
  616.9 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
  611.0 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (actual)
  94.6 %  Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

14:53:43 Group 011: Charge Pressure Control
  1596 /min  Engine Speed (G28)
  1295.4 mbar  Boost Pressure (specified)
  1387.2 mbar  Boost Pressure (actual)
  46.2 %  Charge Pressure Control Duty Cycle

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine  (4F0 910 401 J)

14:54:09 Group 001: Injection Quantity
  1848 /min  Engine Speed (G28)
  0.0 mg/str  Injection Quantity 
  362.1 bar  High Fuel Pressure (actual)
  76.5°C  Coolant Temperature (G62)

14:54:09 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
  1848 /min  Engine Speed (G28)
  799.0 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
  511.1 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (actual)
  94.6 %  Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

14:54:09 Group 011: Charge Pressure Control
  1848 /min  Engine Speed (G28)
  999.6 mbar  Boost Pressure (specified)
  999.6 mbar  Boost Pressure (actual)
  50.5 %  Charge Pressure Control Duty Cycle

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine  (4F0 910 401 J)

14:54:26 Group 001: Injection Quantity
  2016 /min  Engine Speed (G28)
  0.0 mg/str  Injection Quantity 
  411.8 bar  High Fuel Pressure (actual)
  76.5°C  Coolant Temperature (G62)

14:54:26 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
  2016 /min  Engine Speed (G28)
  869.5 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
  517.0 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (actual)
  94.6 %  Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

14:54:26 Group 011: Charge Pressure Control
  2016 /min  Engine Speed (G28)
  999.6 mbar  Boost Pressure (specified)
  1009.8 mbar  Boost Pressure (actual)
  50.5 %  Charge Pressure Control Duty Cycle

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine  (4F0 910 401 J)

14:55:50 Group 001: Injection Quantity
  777 /min  Engine Speed (G28)
  8.5 mg/str  Injection Quantity 
  241.4 bar  High Fuel Pressure (actual)
  73.8°C  Coolant Temperature (G62)

14:55:50 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
  777 /min  Engine Speed (G28)
  299.6 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
  493.5 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (actual)
  94.6 %  Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

14:55:50 Group 011: Charge Pressure Control
  777 /min  Engine Speed (G28)
  999.6 mbar  Boost Pressure (specified)
  989.4 mbar  Boost Pressure (actual)
  80.9 %  Charge Pressure Control Duty Cycle

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine  (4F0 910 401 J)

14:57:06 Group 001: Injection Quantity
  735 /min  Engine Speed (G28)
  8.0 mg/str  Injection Quantity 
  234.3 bar  High Fuel Pressure (actual)
  74.7°C  Coolant Temperature (G62)

14:57:06 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
  735 /min  Engine Speed (G28)
  246.8 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
  487.6 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (actual)
  94.6 %  Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

14:57:06 Group 011: Charge Pressure Control
  735 /min  Engine Speed (G28)
  999.6 mbar  Boost Pressure (specified)
  989.4 mbar  Boost Pressure (actual)
  80.9 %  Charge Pressure Control Duty Cycle

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine  (4F0 910 401 J)

14:57:25 Group 001: Injection Quantity
  2352 /min  Engine Speed (G28)
  39.3 mg/str  Injection Quantity 
  1107.6 bar  High Fuel Pressure (actual)
  74.7°C  Coolant Temperature (G62)

14:57:25 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
  2457 /min  Engine Speed (G28)
  1016.4 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
  934.1 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (actual)
  94.6 %  Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

14:57:25 Group 011: Charge Pressure Control
  2331 /min  Engine Speed (G28)
  1938.0 mbar  Boost Pressure (specified)
  1907.4 mbar  Boost Pressure (actual)
  54.1 %  Charge Pressure Control Duty Cycle

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine  (4F0 910 401 J)

14:57:26 Group 001: Injection Quantity
  2163 /min  Engine Speed (G28)
  27.7 mg/str  Injection Quantity 
  965.6 bar  High Fuel Pressure (actual)
  74.7°C  Coolant Temperature (G62)

14:57:26 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
  2142 /min  Engine Speed (G28)
  599.3 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
  681.5 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (actual)
  94.6 %  Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

14:57:26 Group 011: Charge Pressure Control
  2247 /min  Engine Speed (G28)
  1693.2 mbar  Boost Pressure (specified)
  1652.4 mbar  Boost Pressure (actual)
  52.1 %  Charge Pressure Control Duty Cycle
 

Редактирано от Sandoto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...